Bölüm 6

4 0 0
                                    

Hanna'nın annesi hala hastanede,ve herkes onu merakla bekliyor.2 gün önce doktor hastalığından dolayı ameliyat geçirmesi gerektiğini söyledi.Ve işte o gün,bugün.
Ameliyat odasının hemen önünde Hanna,ben,kardeşim,Carrie teyzem ve daha birçok kişi var.Herkes heyecanla doktorun odadan çıkmasını bekliyor.Hanna benim hemen yanımda,1 saattir durmaksızın ağlıyor.Ve bende her bir dakikada ona pozitif şeyler söylemeye çalışıyorum.Ve doktor odadan çıkıyor.Hanna hariç herkes ayağa kalkıyor.Doktor"Hasta çok iyi biraz dinlensin daha sonra taburcu edeceğiz."Dediği gibi Hanna bir çığlık atıyor ve bana kocaman sarılıyor.

Hanna'nın annesi her geçen gün daha iyi oluyor.Dylan'la benim olduğum gibi.Şu an bahçede şezlonga uzanıyorum.Ve bi an telefonumda Jessica'nın aradığını görüyorum.Telefonu açıyorum ve "Alo" diyorum.Jessica da biraz değişik bir şekilde "Merhaba" diyor.Ve lafa giriyor "Emily,yarın okuldan sonra hep beraber gezicez sende gelsene"diyor.Bende "tamam olur."diyorum.Ve telefonu kapatıyorum.Bi an aklıma haftaya okulların kapanacağı geliyor.Koca bir seneyi daha bitirmiştim.Ama ne giyicektim?Of,sanırım bunları Jessica ile konuşmalıyım.
Çantamı alıp,Jessica'nın yanına gidiyorum.Müsaittir diye düşünüyorum.Ve Jessica'nın o büyük,bir sürü çiçeklerle süslenmiş,geniş bahçesine adımımı atıyorum.Ve Jessica'yı odasında görüyorum.Hemen içeri girip,odasına çıkıyorum.Ve girdiğim gibi selam diyorum.Jessica'da yatağından kalkıyor ve selam diyor.Oturuyoruz ve ben onunla konuşmam gerektiğini söylüyorum.Ben hemen lafa giriyorum:
-Jessica şimdi ben sana yarın geliceğimi söyledim.Ama biliyorsun ki haftaya okullar kapanıyor.Ve ne biliyim sanırım ben yarın gelemicem.Hem biraz alışveriş yapmam gerekiyor.Giyecek pek bir şeyim yok.
Jessica bana masum bir şekilde bakıyor.Ve tatlı bir sesle:
-Hmm,o zaman bende gitmem, beraber alışverişe gideriz.
Diyor ve bende tamam anlamında başımı sallıyorum.
          
                            ****
Carrie teyzeme el salladıktan sonra Jessica'nın arabasına ilerliyorum.Ve arabaya bindiğim gibi Jessica'ya Merhaba diyorum.Jessica da el sallayarak Merhaba diyor.Ve yola koyuluyoruz.
Alışverişi bitirdikten sonra eve dönüyorum.Ve Dylan'ı arayıp yarın gelemeyeceğimi söylüyorum.Dylan böyle şeylere hiç itiraz etmiyor.Tamam diyip telefonu  kapatıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız FısıltılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin