Odamda partiye hazırlanıyorum.Aynanın karşısında kırmızı rujumu sürüyorum.Ve Carrie teyzemin yanına gidiyorum.:
-Carrie teyze,olmuş mu?
Carrie teyzem yine masum bir sesle "Sana herşey yakışır tatlım.Çok güzel olmuşsun."diyerek beni çok sevindirdi.Bunun üzerine masanın üzerindeki üzümlü keklerden bir kaç dilim yiyorum.Ve Carrie teyzeme el sallayıp çıkıyorum.Dylan arabasıyla yaklaşıyor.Ve arabasına bindiğim gibi parti yerine ilerliyoruz.
Oldukça büyük bir salon.Bizim okuldaki hemen hemen herkes gelmiş.Dylan ile birlikte içecek almaya gidiyoruz.Ve ben meyveli sodamı beklerken Dylan söze giriyor."Bu gece de her zaman ki gibi şık olmuşsun.Sodanı aldıktan sonra büyük masalara gidelim.Hanna'larda bizimle oturur."diyor.Ve sodamı bana uzatarak ilerliyoruz.Dylan da gerçekten yine şık olmuş.Özellikle taktığı kravat ışıl ışıldı.Büyük koltuklara oturuyoruz ve sodamı yudumluyorum.Ve kapıdan Hanna ile Ross'un geldiğini görüyorum.
-Dylan,Hanna'larda geldi.Bu gece bizim gecemiz.
Dediğim gibi Hanna ile Ross geliyor.Hanna'ya sarılıyorum, :
-Hanna,çok güzel olmuşsun.Ben nasılım?
Hanna güleryüzle "Her zamanki gibi harikasın tatlım."
diyor ve masaya hep beraber oturuyoruz.Şarkı eşliğinde,sohbet,yiyecek,içecek.
Nihayet eve vardım.Yorucu günün ardından.Direk yatağıma koşuyorum.Ve ayıcığımı alıp yatıyorum.Okulların kapanmasına 3 ay var.Sıkılmaya başladım.Ama sabretmeliyim.Bu yaz zaten daha eğlenceli geçeceğine eminim.
Okulun uzun koridorundan ilerliyorum.Ve yanıma Bay Harrey geliyor.Onu gördüğümde bana kızacak diye içimi korku sarıyor.Ve Bay Harrey bana bakıp lafa giriyor."Emily,teyzen aradı ve okuldan bir ders erken çıkmanı istedi.Seni almaya gelecekmiş.Bir işleriniz varmış.Haberin olsun."dedi ve yanımdan ayrıldı.Buna göre 2 dersim kaldı,yaşasın.
Carrie teyzem beni almaya geldi.Eve vardık.Hemen Carrie teyzeme merakla soruyorum"Carrie teyze bugün işimiz olduğunu sanmıyordum."dediğim gibi Carrie teyzemde lafa giriyor."Emily,evimiz bize ait değil.Mümkünse bu evden çıkmayı biliyorsun ki kaç senedir istiyorum.Ben yaklaşık 3-4 senedir para biriktiriyorum. Bugün seni ve Nadya'yı okuldan erken aldım.Çünkü ev bakmaya gideceğiz.Hadi git hazırlan."dediği gibi donup kalıyorum.İstemeden sesimi yükselterek "Carrie teyze saçmala.Böyle bir şey olamaz.Hem parayı nereden biriktirdin?"diyorum.Carrie teyzem odamı işaret ederek "Emily,sakin ol.Hem biliyorsun,bana Los Angelas devletinden her ay belli miktarda para geliyor.Her ay aldığım paranın bir kısmını ayırdım.3-4 senedir böyle yapıyorum.Hadi git hazırlan."diyor. Yine ikna ederek "Carrie teyze,gerçekten tebrikler böyle bir fikir,böyle bir başarı hiç görmedim.Ama Nadya ile bizdede harçlıklarımızdan artan paralar var.Ben onlarıda alıyım."dediğim gibi odama fırlıyorum.Carrie teyzem arabayı kullanıyor.Bende ön koltukta oturuyorum,Nadya'da arkada oturuyor.Nadya hemen söze giriyor "Carrie teyze ev bakmaya neden bugün gidiyoruz.Ayrıca nereye gideceğiz?"diyor.Ve Carrie teyzem aynadan Nadya'ya bakarak "Tatlım,benim bir kaç gündür dışarı çıkmamın sebebi buydu .Ve internetten evlere baktım.Yani adresleri biliyorum.Gidince görürsünüz.Ama bakacağımız evlerin çoğu Los Angelas'ın merkezinde."diyor.Daha çok heyecanlanıyoruz.Çünkü şimdiki evimiz merkezden oldukça uzak.Ve herşey o kadarda ayağımızın altında değil.Merkeze ilerlerken ellerimin titrediğini hissediyorum.
Carrie teyzem ile evleri gezdik.Beğendiğimiz ev oldu.Şimdi sıra parada.Fiyatı birazcık pahalı ama Carrie teyzem halledeceğini söyledi.Zaten kirada kalacaktık.Müstakil bir evdi burası.Ama o kadar da lüks değildi.En çok bahçesini sevmiştim.Ev işini hallettikten sonra eve döndük.Koltukta oturuyorum.Yanımda Carrie teyzem var.Ve Nadya lafa giriyor:
"Carrie teyze o eve ne zaman taşınmayı düşünüyorsun?"
Carrie teyzem masum bir sesle"Tatlım,henüz bir tarih veremeyeceğim ama en yakın zamanda taşınmalıyız."dedi.Ve Nadya ile göz göze geldik.İkimizde çok sevinmiştik.
Odamda yanımda kahvem ve elimde dergim ile Carrie teyzemin doğum günümde bana aldığı pembe koltukta oturuyorum.Ve birden kapı tıklanıyor."Gir"diyorum.Ve Carrie teyzemi karşımda görüyorum.Carrie teyzem "Emily,Hanna geldi."diyor.Bende gelmesi için işaret ediyorum.Ve Hanna odamdan içeri panikle giriyor.Bende ne olduğunu anlamayarak "Ne oldu Hanna? Gel otur,anlat bakalım."dediğim gibi Hanna koltuğa oturuyor ve ağlamaya başlıyor.Ne olduğunu anlayamıyorum.Ama kötü bir şey olduğu belli.Ve ağlayarak söze giriyor:
"Annem çok hastalandı.Ne yapacağımı bilmiyorum.Merkezdeki hastaneye gittiler"
Hanna böyle diyince üzüldüm.Çünkü Hanna'nın annesi çok yardım ve misafirperver biridir.Onu kendim annem gibi görürüm.Ve Hanna 'ya soruyorum "Neden beni aramadın?"
Hanna hem hıçkır hıçkır ağlıyor hem de soruma cevap veriyordu."Çünkü telefonumu okul çantama koymuştum.Ve o panikle bulamadım.Yolda aklıma geldi."
Daha fazla Hanna'yı konuşturmak istemedim.Çünkü o ağladıkça gözlerim doluyordu.Ve Hanna'nın elini tuttuğum gibi "Hadi Hanna.Sizin eve gidelim.Önce telefonunu alalım.Daha sonra hemen hastaneye gidelim."dedim.Ve salona ilerledik.Hanna'ya arabaya gidip,beklemesini söyledim.Ve Carrie teyzeme durumu anlattığım gibi arabaya gittim.Ve Hanna ağlayarak oturuyordu.Arabaya bindiğim gibi arka koltukta duran mendil paketini uzattım.Ve yol boyunca Hanna'ya Sakin olup,pozitif düşünmesi gerektiğini söyledim.Ve hastaneye vardığımızda hava biraz kararmıştı.Hemen kasadaki bayana numara odasını sorduk ve bize numarayı verip,odayı tarif etti.Ve hemen Hanna ile birlikte odaya vardık.Kapıyı tıklayıp içeri girdik.Hanna'nın annesi yatakta yatıyordu.Kollarında serum vardı.Ve o an Hanna'ya baktığımda tek gördüğüm Hanna'nın durmaksızın ağlayarak tırnak etlerini yemesiydi.Bende dayanamayıp birden ağlamaya başladım.Hanna'nın annesinin başında babası oturuyordu ve o da ağlıyordu.Böyle bir durumda bende nasıl ağlamayabilirdim ki? Hanna'yı kolundan tutarak sandalyeye oturttum.Ve ben de odadan çıktım.Hemen Carrie teyzemi aradım ve bu gece gelmeyip biraz Hanna'ya yardımcı olmam gerektiğini söyledim.Carrie teyzem böyle şeylere hep izin verir.Çünkü arkadaşlık Carrie teyzem için çok önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Fısıltıları
ChickLitGeçirdiği kazadan sadece kardeşi ve kendisi kurtulan Emily'nin zor hayatını anlatır.