second letter

580 54 6
                                    

park roseanne

Seninle olduğum dönem boyunca iyi olduğuma nasıl inandırmışım kendimi? İyi olduğuma kendimi nasıl ikna etmişim? Şimdi o zamanları hatırladığımda farkediyorum ki mahvolmuş bir haldeymişim. Ciddi anlamda mahvolmuş hem de. Beraber güzel anılarımız elbette oldu ancak aklımda daha çok kavgalarımız yer edinmiş sanki. Nefesim kesilene kadar ağladığım ve senin haberinin bile olmadığı anıları saklamış hafızam. Bizim kavgalarımız hep çok korkunçtu, hep çok yaralardı beni ama bir keresinde öyle bir kavga etmiştik ki cidden ipleri koparmıştık neredeyse. Sebebini hatırlamıyorum. Belki bunu sen ilk defa duyuyorsun ama o gece hayatımda ilk kez panik atak geçirmiştim. Hastane odasında neredeyse yarı baygın bir şekilde telefonuma senin bir fotoğrafın gelmişti kayıtlı olmayan bir numaradan. Tanımadığım bir kızla oturuyordun alkollü bir mekanda. Sonra bunun da kavgasını etmiştik hatta. Meğersem arkadaşınmış kız, kızla bizzat tanışınca inanmıştım sana. Ama yine de bilmiyorum, ben öylece hastane odasında yatarken senin gülüp eğlenmen çok gücüme gitmişti. Beni gerçekten de umursamadığını farkettiğim ilk andı ama hiçbir zaman son olmadı. Şimdi gerçekten düşününce niye bu kadar zorlamışız, zorlamışım ki? Olmuyorsa olmuyor işte kabullensene. Sevmekten çok birbirimizi incitmişiz ki biz. Hatta kavgalarımızı düşünürsek ne sevgi kalmış ne de saygı. İşte bu yüzden iyi ki gitmişsin. Yoksa bu ilişkide takılıp kalacaktım büyük ihtimal.

Senden sonra birkaç ilişkim daha oldu. Sende bulduğumu onlarda bulamadım diyemem çünkü onlar senin aksine çok iyi adamlardı. Sen ne kadar adiysen onlar o kadar çok değer verdiler bana. Gerçekten de ilginçtir, hepsi sevdi sanırım beni. İlgilendiler, dinlediler ve değer verdiler. Ama olmadı işte. Kimseyi sevesim gelmedi, gelmiyor da. Çünkü için içinde sevgi olunca, kalan her şey önemini yitiriyor. Sevgi de aslında tek başına hiçbir boka yaramıyor. Bu döngüye tekrardan girmeyi inan ki hiç istemiyorum o yüzden ilişki potansiyeli yüksek tüm erkeklerden uzak duruyorum.

Ben sevgiye karşı bu kadar bilenmişken sen sağlıklı bir ilişki kurabildin mi merak içerisindeyim. Kurduysan biraz özenirim çünkü ben o işlerden çok uzağım. Eğer ki durumlar senin için böyleyse, umuyorum ki en azından bu sefer sevdiğin kadına hakettiği gibi davranabiliyorsundur.

Yani, sevdiğin kadınla aynı kulvarda hiçbir zaman olamam zaten o yüzden eskiden sergilediğin davranışları maruz görebilirim. Sanırım bana iyi davranmak için hiçbir nedenin yoktu.

dear yoongi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin