min yoongi
Hey, selam.
Namjoon ben.
Yoongi'nin yakın bir arkadaşıyım.Bununla gurur duymuyorum ama maillerini bir süredir okuyordum ve daha fazla yanıtsız bırakmaya gönlüm el vermedi. Özelinize girdiğim için özür dilemek istiyorum öncelikle. Cidden üzgünüm Roseanne.
Bunu buradan ve benden duymanı gerçekten de hiç istemezdim ama üzgünüm ki yoongi uzun bir süredir bizimle değil. üç buçuk yıl olacak 11 Şubat'ta.
Seninle hiç tanışmadık ama ismini çok duydum Yoongi'den. Bilmiyorsan eğer, çocukluk arkadaşıyım Yoongi ile. Beraber büyüdük ama daha sonra o Seoul'e taşındı. Beş yıl sonra ise Daegu'ya geri döndü. Ben de o zaman duydum zaten ilk defa seni.
Senden çok bahsetti Roseanne. Fotoğrafını da gösterdi ama senden o kadar çok bahsetti ki yüzünü görmesem bile siman belirirdi gözümün önünde. Ve evet, en çok gülümsemenden bahsetti. Aynı cümleleri kurdu neredeyse seninle. Çok net hatırlıyorum Roseanne gülümsedi mi ondan gözünü alamazsın demişti bir keresinde. Bu kadar net hatırlamamın nedeni ise Yoongi'nin bu tarz şeylere çok uzak oluşu. Onun ilk ve son aşkı olan kadın hakkında söylediklerini unutabileceğimi sanmıyorum.
Çok uzatmak istemiyorum, her ne kadar söylemesi çok güç olsa da bilmeye hakkın olduğunu düşünüyorum şu an. Daha öncesinde söylemeye cesaret edemedim. Üç yıl önce trafik kazasında vefat etti diye geçiyor raporda ama maalesef ki bunun bir kaza olduğuna inanmıyorum. Yoongi son zamanlarda çok kötüydü. Her zaman depresif biriydi biliyorum ancak onu hiç bu kadar kötü görmemiştim. Okuması da yazması da çok zor lakin kendi canına kıydığını düşünüyorum. Bu kadar geç haberin olduğu için özür dilerim.
Beni sevdiyse niye terk etti diye düşüneceksin. Başka biri yoktu. Seni, sana zarar verdiğinin farkına vardığı için terketti. Evet bu yol doğru değildi belki ama Yoongi tek çözümün bu olduğunu düşünmüş olmalı. Senden uzak durarak seni iyileştirebileceğini düşünüyordu. Bunu yaparken hem kendini hem de seni yaktığından bihaberdi.
Tekrardan hem bu kadar geç kaldığım hem de özelinize girdiğim için özür diliyorum.
Umarım aklındaki endişeler biraz da olsun kaybolmuştur.Yoongi seni çok sevdi Roseanne.
Bunun aksini asla düşünme.Ve lütfen rica ediyorum ki,
Yoongi'yi bulma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear yoongi ✓
Fanfictionyoonrosé kalbin sıkı sıkı tutunmak isterken veda etmek zordur. veda etmek zorunda olmak ise en zoru.