fifth letter

311 39 7
                                    

park roseanne

Benimle oynadın değil mi? Sevgimden, ilgimden ve daha bir sürü sana adadığım şeylerden beslendin. Bunu seninle hiç konuşmadım ama çoğu zaman çok çekindim senden biliyor musun? Beni kullanmandan çok korktum. Hem fiziksel hem de duygusal olarak.

Yalnızca 19 yaşımdaydım yoongi, sen ise 23. Evet sayıların hiçbir önemi yok ama tecrübenin var. Ben her şeyi seninle öğrendim, seninle yaşadım oysaki sen her şeyi ezberinde çoktan tutmuşken. Öylece söyleyince çok kaba geliyor kulağa ama, bilinçsizdim işte. Aslında bir o kadar da kullanılmaya hazırdım. Gerçi akıllı insan kendini yaşı ne olursa olsun kullandırtmaz ama bin kez söyledim bunu; senin karşında kocaman bir aptaldım.

19 yaşımda yaşadıklarım çok ağır geliyor şimdi bana. Bilmiyorum. Sence de 19 yaş, senin karanlık oyunların için çok genç değil mi? Sence de oynanmak için çok küçük değil miydim? Yoksa yalnızca çok mu aptaldım?

Hâlâ da bir o kadar aptalım. Asla akıllanmıyorum, asla ders almıyorum. Asla unutamıyorum. İlk aşkım olduğun için mi? Çok soru işareti bıraktığın için mi? Bence kalbimi çok kırdığın için.

Benden daha iyisini bulacaksın diye ödüm kopardı. Benden daha iyisinin ne olduğunu dahi bilmeden. Benden daha ilgi çekici birini bulacaksın ve beni terkedeceksin diye mahvolurdum yoongi.

Bu duyguların esiri olmam benim suçum mu yoksa senin mi?

Yoksa, daha iyisi için mi terkettin beni? Daha ilgi çekici biri için? Başka biri için mi terkettin? Öyle biriyle tanıştın ki aslında beni sevmediğini farkettirdi o kişi sana. Olabilir mi? Gerçek sevgi neymiş gösterdi ve sen de anladın. Değil mi? Biliyorum üzerinden dört yıl geçti. Ama beni başka biri için terkettiysen, dün terkedilmişim gibi tekrardan parçalara ayrılırım sanırım. Çok mahvolurum. Nedenini bilmiyorum, olurum işte.

Şimdi 23 yaşımdayım. Beni terkettiğin yaştayım. Bu yüzden daha net görüyorum her şeyi. Daha iyi anlıyorum. Tecrübe ediniyorum diyebiliriz bir yandan da. Öğrendiklerimi zihnime hapsediyorum ki aynı hataları tekrar yapmayayım, ne kadar işe yaradığını ise henüz bilmiyorum.

Ama ne kadar büyürsem büyüyeyim, yine de tecrübe adını verdiğim hataların bu kadar canımı yakmasını adil bulmuyorum. Bulacağımı da sanmıyorum.

dear yoongi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin