"Arya!!" Annemin bana seslenişiyle uyandım. Saate bakmak için elimi komidinin üstüne attım "Lanet olsun." diye fısıldadım çünkü telefonum komidinin üstünde yoktu. "Hemen buraya gel Arya!!" İstemeyerekte olsam kalktım ve ayağımı yere sürte sürte salona doğru yürüdüm.
Annem koltukta oturmuş elinde kumanda bana sinirli sinirli bakıyordu. "Yine ne var anne?" "Anneyle düzgün konuş küçük hanım." "Tamam anne sorun ne?" "Televizyon açılmıyor!" Televizyona baktım ve ışıklarının yanmadığını gördüm annem prizin düğmesini açmamış prizin düğmesini açtım. "Telefonum nerde?" "Ben nerden bileyim kızım!" Söylesene söylene odama doğru gittim ve telefonumu aramaya başladım.
"İşte burdasın!!" hemen masamın üstünden aldım ve öpmeye başladım "İyice sapıttın sen." bunu diyen tabikide abimdi "Seninde iphone 6'ın olsa anlardın beni." "Tabi canım tabi..." söylesen söylene odamdan çıktı. Saatin 8.00 olduğunu görünce çığlık atıp hazırlanmaya başladım. 5 dakikada hazırlanmıştım eyeliner bile çekmiştim vans larımı giyerken "Ben çıkıyorum anne,!" diye bağırmayı da ihmal etmemiştim. Servisi beklemeye başladım 2 dakika sonra gelmişti servise bindim Melih en arkadan bana bakıp gülümsedi ve öpücük attı ,bu çocuğun derdi ne en yakın arkadaşı(Emir) ile çıkıyordum. Yerime oturup müziğimi açtım.
Okula gelmiştik müziğimi kapatmaya üşenmiştim ve merdivenleri çıkmaya başladım. Bizim kata gelmiştim 3.kat 10 ve 11.sınıfların olduğu kat. Sınıfa girip çantamı sıraya koydum parkamı astım ve şarkıyı mırıldana mırıldana dolaba gittim.
Ders Dil ve Anlatımdı kitaplarımı aldım dolabı kapattım ve solumda Emiri gördüm beklemiyordum açıkcası. "Günaydın prenses." Dedi "Sana da günaydın sarışınım." evet Emir sarışındı. Yanağıma minik bir öpücük bıraktı gülümsedim. Sınıfıma yöneldim peşimden geldiğini biliyordum her zaman gelirdi; kitaplarımı koydum kapının kapanış sesini duydum arkama döndüm emir sırıtıyordu. "Emir okuldayız." "Arya ne kadar fesatsın." "Kapıyı neden kapattın peki?" "Sarılmak için." "Öyle desene." Gelip sarıldı kapı sertçe açıldı kim geldi diye bakmak için Emir'den ayrıldım Melih gelmişti. Emir arkasını dönüp "Ne var Melih!?" diye bağırdı şaşırmıştım "Benim olanı almaya geldim." bize doğru geliyordu ben olamazdım dimi içimden bir ses kavga olucak derken Melih elini Emir'in cebine sokup anahtar aldı. Emir bana tekrar sarıldı Melih Emir'in arkasından bana kalp yaptı bu şaka olmalıydı artık dayanamıyordum onunla konuşmam gerektiğini kafamın bir tarafına not ettim. Melih kapıyı çarpıp gitti.
Emire "Neden bağırdın?" diye sordum yine kendimi tutamamıştım "Önemli bir şey yok." diyip benden ayrıldı. Birbirimize bakıyorduk "Ben artık gideyim." diyip bi anda gitti sınıfta tek başıma kalmıştım.
Sınıftan çıktım ne yapacağımı bilmiyordum peşinden gittim bende.Emir'in sınıfının önüne geldim kapıdaki camdan Emir ve Hale gözüküyordu Hale'nin sesini duydum "Emir seni istiyorum seni!" "Hale ben bilmiyorum anladın mı bilmiyorum." Hale Emire yakınlaşıp sarıldı
ben doğru mu görüyordum.Sınıfın kapısını açtığım gibi ikiside bana döndü ağlamamak için kendimi zor tutuyordum Emirin sesini duydum "Göründüğü gibi değil." Hale "Artık yeter!" diye bağırdı. "Ne yeter Hale ne?!?!" Diye bağırdım Hale Emire "Sen mi söylersin ben mi?" Diye sordu neyi söyleyeceklerdi Emir bana yaklaşıp "Sakın ağlama sakın." dedi. Gözümden bi yaşın süzüldüğünü hissettim Hale arkadan "Ben artık yokum !" Diyip kapıyı kapatıp sınıftan çıktı. Sınıfta Emir ve ben vardık. "Konuş artık!" Diye bağırdım dayanamıyorum Emir "Ahh Melih bana seni becerdiğini söyledi kavga etmeye başladık sonra bara gittim ve içmeye başladım Hale yanıma geldi gözünün bende olduğunu çoktan anlamıştım gittikçe sarhoş olmaya başlamıştım ve Hale beni bir odaya götürdü devamında ise biz birlikte olduk Melih şaka yaptığını söylediğinde iş işten geçmişti sana söylemeyi düşündüm ama ben yapamadım çok özür dilerim sadece..." "Öyle bir şey yapabileceğimi nasıl düşünürsün ya biz birbirimize güvenirdik ahh yada ben öyle düşünmüşüm sen bana hiç güvenmemişsin ki bitti BİTTİ!! Bir daha sakın beni rahatsız etme SAKIN!!" Kapıyı açıp adım atmamla birlikte Melihle çarpıştık yüzlerimiz çok fazlasıyla yakındı aklımdan bir şey geçiyordu çok sinsice bir şey yanlış olduğunu biliyordum ama iş işten geçmişti dudaklarımı Melihinkilerle birleştirmiştim hemen ayrılıp arkama döndüm ve şaşkın gözlerle bana bakan Emiri gördüm sırıtarak çekip gittim. Arkamdan bağırış sesleri geliyordu kavga ettiklerine emindim ama arkamı dönmedim.
Direk derse girmiştim. Yaren beni dürtükleyip duruyordu en sonunda "Sonra anlatırım." diyip sınıfı terk ettim. Her şey çok hızlı gelişiyordu bana neler olduğunu bilmiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Ben
Teen FictionArya'nın inişli çıkışlı hayatına hazırlanın. O hatalarından ders çıkaran bir kız. İntikam almak istediği bir eski sevgilisi ve ona olan büyük aşkından dolayı karışan hayatı...