"Güçlü kal."
••••••••••••••••••••••
Yemeğin olduğu salona girerken elini yavaşça belime yerleştirdi. Tüm okul gelmişti bu kadar kalabalık olucağını tahmin etmiyordum. Salondaki herkes bize bakıyordu.
Gözlerim Emiri aradı, sınıf arkadaşlarının yanına oturmuştu ve tek boş yer karşısındaydı. Yavaş yavaş boş yere doru ilerlemeye başladık müdürümüz "Prenseslerin prensesi yine çok zarif bir hanımefendi olmuşsun." diye seslendi kıkırdayarak karşılık verdim "Ya ben?" dedi Melih "Sende idare edersin." dedi herkes gülmeye başladı biz de dahil.
Yemekler gelmeye başlamıştı ve ben daha tabağıma dokunmamıştım. Yaren yanımdaki kızı zorla kaldırıp oturdu "Kıskandım." dedi "Ben her zaman seninim Yaren." "Seni değil elbiseni." diye gülmeye başladı suratım elimde olmadan asılmıştı.
Ben hariç herkes tatlısını yemeye başlamıştı Melih ağzıma kaşıktaki sütlacı uzattı bende yedim. Emirin bize bakışlarını görünce kıskandığını anladım tam Melihe tatlı verirken Yarenin resimimizi çektiğini fark ettim bende poz verdim. Tatlılarda bitmişti herkes kendi arasında konuşuyordu.
Melih resimimizi çekip duruyordu poz vermekten sıkılmıştım. Emirle göz göze geldik ve ona inadına Melihin yanağını öperek poz verdim. Emirin ellerini yumruk yapıp kendisini zor tuttuğunu görmek neşelendirmişti.
Bu sırada Yaren Hasanla bakışıp duruyordu Hasan 11'e giden uzun,kaslı ve siyah saçlı yani gayet yakışıklı bir çocuktu Yaren işini baya iyi biliyordu. "Melih, Hasan'ın sevgilisi var mı? " dedim fısıldayarak, Melih yüzüme ateş saçan gözlerle bakıyordu ellerimi tuttu ve "Sen benimsin karı." diye fısıldadı " Kronun tekisin ayrıca Yaren için sordum." "Yok." "Bende seni seviyorum." deyip yanağından öptüm.
Sonunda yemek bitmişti ve öğrencilerle birlikte bara gidiyorduk Yareni de yanımıza almıştık.
Barın olduğu sokağa gelmiştik arabadan tek tek indik. Bara giriş yaptığımız andan itibaren kulaklarım ağrımaya başlamıştı. Melih bizi arkadaşlarının olduğu masaya oturttu.
Hale elindeki kadehiyle masaya çıkıp dans etmeye başladı erkekler alkışlarken kızlar "Kaltak,ezik,kezban..." gibi laflar ediyorlardı, kıçının hemen altında giydiği eteği her an açılabilirdi ve erkeklerin bunu dört gözle beklediği ap açık ortadaydı.
"Arya dans edelim mi?" diye soran Melihe kafamı sallayarak onay verdim. Melihin elleri kalçamda bir sağa bir sola dans ediyorduk. Bir ara arkamı döndüm ve öyle devam ettik o sırada Melih kulağımı bir şeyler fısıldıyordu "Sen benim karanlığımın ışığısın..." hoşuma gitmişti bu her kızın hoşuna gidicek sözlerdi bunu ona daha da yakınlaşarak belli ettim. Dansın sonunda fazla samimileşmiştik ama bundan ikimizde şikayetçi değildik.
Dansımızı bitirdiğimizde Yarenle tuvalete yöneldik ve çapraz koltukta Hale Emire kucak dansı yapıyordu onun pis bir kaltak olduğunu biliyordum bunu ona nasıl yapa bilirdi Emir buna nasıl izin veriyordu, ikiside birbiriden istekliydi. "Aklımda plan var." Diyen Yarene kafamı çevirdim ve dinlemeye başladım.
Planı uygulamaya geçirmek için Melihe ihtiyacım vardı. Melihle tekrar dans etmeye başladık, elleri kalçalarımda istediği gibi hareket ederken boynumu öpüyordu ben de ellerimi saçlarına daldırmış daha da yakınlaşmasını sağlıyordum. Yavaş yavaş Emirin olduğu yere doğru ilerliyorduk.
Tam önlerindeydik, Melihin sırtı dönüktü benim ise yüzüm. Melihi yanaklarından tutup sertçe öpmeye başladım. Melih sağ eliyle popomu sıkmaya başladı bu sırada Emir bizi izliyordu. Gözlerindeki kıskançlığı görebiliyordum. Öpüşmeyi kesip dansa geri dönmüştük. Emirin kucağında oturan Hale eliyle ağzını tuttu ve Emirin hemen yanına kusmaya başladı. Emir "Lanet olası sürtük kalk üstümden!" diye bağırıp duruyordu. Seslerini duyan Melih arkasını dönüp baktığında onları gördü ama hiç bir şey demedi çünkü sarhoştu. Yaren gülerek onların videosunu çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Ben
Teen FictionArya'nın inişli çıkışlı hayatına hazırlanın. O hatalarından ders çıkaran bir kız. İntikam almak istediği bir eski sevgilisi ve ona olan büyük aşkından dolayı karışan hayatı...