Merhabalar canlarım. Çok sevdiğim dedem bir takım sağlık sorunları yüzünden ameliyat olduğu için buraya da yeni bölümü ayarladığım tarihten daha geç bir zamanda atmak zorunda kaldım. Dualarınız ve iyi dilekleriniz ile yanımda olursanız çok sevinirim 🖤
(Spotify'da Gitarist ve Fotoğrafçı adlı çalma listesinde tüm şarkılar mevcut) + Kendime ait birkaç listeyi daha paylaştım
Herkese keyifli okumalar...
Günümüz
@nazlicicek: Yalnız olmanın tadını çıkarıyorum 🍁
-batuhankoral ve diğer kişiler beğendi-
-178 yorumu gör-
neseyilmaz: Görüşmemiz gereken konular var...
nazlicicek: @neseyilmaz Ajandamı kontrol edip uygun bir gün ayarlayacağım 💋
neseyilmaz: @nazlicicek Bize de randevu sistemi ile gün veriyor... Yazıklar olsun...
anonimbiri: Batuhan ile ayrılmış olamazsınız!!!!
renklimagazin: @anonimbiri Kaynağım sağlam, ayrılmışlar...
magazindunyasi: Batuhan Koral, Nazlı Çiçek'e ihanet etti!
bahardali: @magazindunyasi Hayır Batuhan yapmaz öyle şey!
batuhankoral: @bahardali Evet yapmam öyle şey!
batuhankoral: Bu arada karıcığım söylemeden geçemeyeceğim çok güzelsin...
anonimbiri: Ben demiştim işte!!!! Ayrılmamışlar 🧡
magazindunyasi: SON DAKİKA!!! Batuhan Koral eşini aldatmadığını iddia etti!!
magazindunyasi: SON DAKİKA!!! Batuhan Koral, eşine olan aşkını ilan etti!!! Detaylar için profilimize tıklayın!!
nazlicicekfansayfasi: @magazindunyasi Ya sizin işiniz gücünüz yok mu??? İnsanların fotoğrafları altına saçma sapan şeyler yazıyorsunuz, ayıp!!!
magazindunyasi: @nazlicicekfansayfasi İşimiz bu zaten.
*****
İçeceğimi bitirdiğime karar verdiğimde buzlarla oynamayı bırakıp, oturduğum koltukta arkama doğru yaslanmıştım. Karşımda oturan Bengi'nin keyfi benimkine kıyasla oldukça yerinde görünüyordu. Yaklaşık beş dakikadır telefonu ile uğraşıyordu. Bu sırada paylaştığım fotoğrafın altına atılan yorumlara baktığım için ilgisinin dağılmış olmasına takılmamıştım. Elindeki telefonu yanına bıraktığında da gülümsemeye devam ediyordu.
"Seninki kuliste yolunu gözlüyormuş. Kaan, konserde Batuhan yüzünden yaşanabilecek bütün olumsuzluklardan seni sorumlu tuttuğunu söylüyor."
Keyfinin nedeni şimdi anlaşılmıştı. Eşiyle birlikte Batuhan ile aramızdaki garip durum hakkında makara döndürüyor olmalıydılar. Kızmıyordum aksine hak veriyordum. Ben de Bengi'nin yerinde olsaydım Batuhan ile bu konu hakkında eğlenirdim. Böyle söylediğimde onunla eğlenmeyi özlediğim gerçeğini bir kere daha fark etmiştim. Yirmi altı yıllık hayatımda en çok güldüğüm insan olduğu gerçeği, üç ayda evlenecek kadar gözümü döndürmüş olmasının nedenleri arasındaydı. Benden altı yaş büyük olmasına rağmen onunla eğlendiğim kadar kimse ile eğlenmemiştim.
"Aklım çok karışık. Düşüncelerim etrafa saçılmış, toplayabilecek kadar güçlü olduğumu hissetmiyorum. Onunla verdiğimiz ciddi kararları öyle hızlı yaşadık ki, şimdi pişmanlığına güvenemiyorum."
Bengi'nin keyifli ifadesinin yerini anlayışla dolu bir gülümseme almıştı.
"Seni çok iyi anlıyorum canım. Kaan ile olan ilişkimiz de şimdiki haline gelene kadar fazlasıyla yorucuydu. Dışarıdan oldukça sempatik görünür ama içi beni yakıyor. Özgürlüklerine düşkün olduklarını iddia ediyorlar ama aslında özgürlük hakkında en ufak bir fikirleri yok. Bunu da ayrılma sürecine girince anlıyorlar. Şanslıysanız her şey geç olmadan yoluna girer ama..."
Amadan sonrasını dinlememe gerek yoktu. Kısaca özetlemek gerekirse bulunduğumuz durumda her şey Batuhan'ın elindeydi. İnce bir ipin üzerine inşa ettiğimiz evliliğimizi kurtarabilecek, temelimizi sağlamlaştırabilecek olan biri varsa o da Batuhan'dı. Elinden geliyorsa beni sevmeye devam ederdi. İlişkimiz boyunca yorulan taraf olduğum için daha fazla tek başıma çabalamak istemiyordum. Doğru ya da yanlış, biraz da o çabalamalıydı.
********
Aslında bu bölümü burada kesmeyi istemiyordum ama bugünlük affınıza sığınıyorum. Sizi seviyorum canlar 🖤
Instagram: Eslemonall
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARİST / Yarı Texting
HumorYeteneği ve yakışıklı yüzü sayesinde dünyaya adını duyurmuş bir gitarist olan Batuhan Koral ve onun biricik kızılı, sevgili arsız eşi (Boşanmakta olduğu) ünlü fotoğrafçı Nazlı Çiçek'in hikayesi...