8 Ağustos 2021

2 1 0
                                    

Bu kadar kolay mıydı herşey. Ben sensiz uzaklarda kaybolurken sen yakınlarda başka biriyle yönünümü buluyorsun yoksa. Bugünkü ben yine ben deilim . Sevdam yüreğimle konuşamaz. Hep eksik kalırım . Söyle sen bana nasıl kıydın, sen bize nasıl kıydın bu kadar kolay mıydı herşey . Gozyaslarim öyle çaresiz ki , herşey o kadar anlamsız ki . Kelimeler sanki bitmemeye yer ayırıyor . Birikmişler o kadar çok ki hep eksiliyorum . Yureğimdeki bu keskin acının hiç bir tarifi yok. Söyle hiç mi başını yatağa koyduğunda aklına gelmiyorum hiç mi . Şimdi bir mesaj gelse senden işte o zaman dünyalar benim olur . Çünkü ben seni dünyalar kadar sevdim . Hiç kimseyi deil, sadece seni sevdim sadece. Hayatımın en kötü zamanlarini bana yaşattığın için bilmem mutlu musun .. Ama ben seni yinede geri istiyorum Rabbimden . Hemde her gece . Geceler boyu hüngür hüngür ağladiğimı bilirim ben. Peki ya Sen?Allah ' ım lütfen duy sesimi . Sen ki yedi göğü yaratansin . Benim yaşadığım bu acıyı birtek sen bilirsin . Sen şüphesiz Yüce' sin Ya Rab. Hakkıyla işitensin , bilensin duyansin . Ne olursun onu bana geri ver . Eğer uyuyorsa şimdi yada uyaniksa onun kalbine onun aklına tekrar sal beni. Rüyasinda görsün beni defalarca .... Allah'ım lütfen geri dönsün, yaptığı hatayı anlayıp bana geri dönsün . Derdimi senden başka kimselere anlatamam ki. Kimselere tek bir cümle bile edemem . Çaresizliğim o kadar yakındır ki bana ötesine gidemem ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

365 Günümden NotlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin