3

5.8K 290 199
                                    

Ufak bi hatırlatma. Eğer bölümler hoşunuza giderse vote tuşuna basmayı unutmayın lütfen. Ve bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız çok sevinirim.

'''''''''''''''''''''''''''''''
Tom: Ne dedin, ne dedin?

Ellie: Şey dedim kapı hangi odundan yapılmış acaba dedim güzel kapıymış da

Tom'un suratına baktığımda gülümsediğini gördüm. Ona baktığımı anlayınca hemen somurtmaya devam etti.

Ellie: Düğün nerede olacak?

Tom: Bilmem daha söylemediler

Ellie: Ben artık gideyim eve

Tom: Kahvaltıdan sonra gidersin

Ellie: Ama-

Tom: Aşağıda bekliyorum

Kapıyı açtı ve odadan çıktı. Tom'un kişiliğini çözemiyordum. Bazen iyi davranıyordu ve birden kötüleşebiliyordu. Ayağa kalktım ve Tom'un odasını incelemeye başladım. Hoş ve sade bi odaydı. Genel olarak siyah rengi tercih etmişti.

Daha sonra elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Banyo da aynı şekilde dekore edilmişti.

Fazla oyalanmadan banyoda ki işimi bitirdim ve aşağı indim. Tom masada oturmuş beni bekliyordu. Daisy yoktu. Sanırım hala bizim evdeydi. Yada uyuyordu.

Ellie: Daisy yok mu?

Tom: Gelmedi sizin evde

Başımla onaylayıp. Kahvaltı yapmaya başladım. Tom ile karşılıklı oturuyorduk. Ya birden bire hava soğumuştu yada ortamda bi gerginlik vardı.

Ellie: Sana afiyet olsun ben doydum eve gideyim artık.

Tom: Gelinlik benim odamda onu al ve git

Harbi odundu bu. Odasına çıkıp gelinliğimi aldım ve kendi odama cisimlendim. Şuan da tek yapmak istediğim şey duş alıp temizlenmekti. Kulübede Tom sağolsun üstüm başım toz toprak oldu.

Banyoya gittim ve ılık bir duş aldım. Çıktım ve giymek için çıkardığım kıyafetleri giydim. Dişlerimi fırçaladım ve üstüme bi hırka alıp aşağı indim.

Kombin:

Aşağı indiğimde ev cinleri masayı kuruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde ev cinleri masayı kuruyordu. Hava almak için bahçeye çıktım. Draco ve Daisy de bahçedeydi. Koltukta oturuyorlardı. Ellerinde bir kitap, gülüşerek sohbet ediyorlardı.

Ellie: Napıyosunuz bakalım

Birden ikiside ciddi bi surat takındı hatta Daisy ağlar gibi yaptı.

Draco: Ellie'ciğim babam görev verdi üzülerek ağlayarak ciğerimizi söke söke sizin düğün salonunuzu seçiyoruz

Draco bunları söylerken Daisy yalandan hıçkırmıştı.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin