8

4.7K 197 36
                                    

Uyandığımda Tom'un kolları bana sarılıydı. Buradan bakınca aşırı tatlı gözüküyordu. Kalkmak için hafif kıprandım. Kollarını yavaşça üzerimden çektim ve ayağı kalktım.

Aşağı indiğimde sofra kuruluydu. Saçlarımı bir tokayla bağladım ve Tom'u uyandırmak için yukarı çıktım.

Dürtmeme rağmen uyanmadı.

Ellie: Tom kalk hadi

Ellie: Tom!

Bir iki şey mırıldandı ve uyumaya devam etti. Elimi anlına koydum. Adam yanıyordu. Ateşi vardı.

Ellie: Tom senin çok ateşin çıkmış kalk duş al

Tom: Hayır uyucam ben git

Ellie: Tom bak üstüne su dökerim

Tom: Hı hı

Sürahiden bardağa su koydum ve Tom'un üstüne döktüm.

Tom: Ya Ellie napıyon uyuyoz burda

Ellie: Aman ne halin varsa gör

Odadan çıkıp aşağı indim. Kahvaltımı yaptım. Ev cinleri sofrayı toplamaya başladı.

Ev cini: Hanımım efendi Tom gelmeyecek mi?

Bu ev cinlerinin kibar olmasına bayılıyorum. Hermione'nin ev cinleri hakkındaki düşüncesini de sonuna kadar destekliyorum.

(E.R.İ.T. (Tam adı Ev Cini Refahını İlerletme Topluluğu), Hermione Granger'ın 4. kitapta Winky ve diğer ev cinlerine yardım etmek için kurduğu Ev Cinleri Örgütü'dür.)

Ellie: Hayır kahvaltıya gelmeyecek ama ona sıcak bir çorba yapsanız iyi olur. Ateşi var biraz.

Ev cini: Tabii hanımım tabii

Resmen koskoca evde tek başıma gibiydim. Daha sonra aklıma görünmezlik pelerini geldi. Artık sahibine teslim etmem gerekiyordu. Odaya çıktım. Tom hala uyuyordu. Üstümü değiştirdim ve pelerini alıp Black malikanesine cisimlendim.

Kapı ziline bastım ve kapıyı Sirius açtı.

Sirius: Oo bu ne hoş bir sürpriz

Sirius dayım gibiydi. Zaten annemin kuzeniydi. Ama biz birbirimizi arkadaş gibi görürdük.

Ellie: Merhabaa. Evde canım sıkıldı buraya geleyim dedim. Bir de Harry'e vermem gereken birşey vardı.

Sirius: Harry, Hermione ve Ron üst katta

Başımla onaylayıp üst kata çıktım. İlk kapıdan içeri girdiğimde karşıma George ve Fred çıktı.

Ellie: Heyy naber çocuklar

Fred: Aa Georgie bak Ellie gelmiş

George: Evet Freddie Ellie mükemmel şaka oyuncakları yaptık gel bak

Merakla yanlarına ilerledim. Harika şeyler vardı.

Ellie: Çocuklar bu malzemelerle bir şaka dükkanı bile açabilirsiniz

İkisininde gözleri parladı.

Ellie: Yoksa öyle birşey yapacak mısınızz?

George&Fred: Belkiii

Onları daha fazla oyalamadım ve odadan çıktım. Yan odaya girince altın üçlüyü gördüm.

Ellie: Merhaba. Harry pelerin için çok teşekkür ederim şimdi geri getirdim.

Çamtadan pelerini çıkartıp Harry'e uzattım.

Harry: Önemli değil Ellie rica ederim

Uzun uzun sohbet ettik. Düğünüme onlar da gelmişti. Ginny ve Hermione ile Tom'un dedikodusunu bile yaptık.

Çocuklar sizinle konuşmak bana iyi geldi ama artık gitmeliyim. Tom'un biraz ateşi vardı hastalanmıştı. Onu kontrol etmem gerekiyor. Hepsi beni anlayışla karşıladı. Birbirimize sarıldık ve cisimlendim.

Odaya cisimlenmiştim ama Tom odada değildi. Mutfağa indiğimde oturmuş çorbasını içiyordu. Ama somurtarak..

'''''''''''''''''''''''''''''''

Şuan aşırı uykum geldi bölüm bu yüzden kısa oldu. Kusura bakmayın. Öptüm bb ☺︎︎♡︎

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin