İçimi tatlı bir heyecan sarmıştı. Tom bana döndü ve belimi kavradı.
Tom: İstersen bunu hemen şimdi yapabiliriz
Ses tonundan hiç masum şeyler olmadığını anlamıştım. Oyununa ayak uydurdum. Kulağına yanaştım ve fısıldar gibi konuşmaya başladım.
Ellie: Ben kendimi tatile saklıyordum aslında
Tom gözlerini kapatmış derin bir nefes almıştı. Aynı şekilde yanaştı ve fısıldayarak konuşmaya başladı.
Tom: Bende hazırsak yarın çıkabiliriz. İki gün beklemeye ne gerek var ki
Ellie: Sabırsız sevgilim. İstersen yarın gidelim istersen bu gece
Tom kulağımdan ayrılıp kafasını boynuma gömmüştü.
Tom: Her geçen gün daha fazla aşık oluyorum sana
Sakinlik içinde boynuma küçük öpücükler konduruyordu. Hem huylandırıcı hemde güzel bir histi.
Ellie: Tom üstümden kalkmayacak mısın?
Tom: Bence böyle uyumalıyız
Gülümsedim ve Tom'a sarıldım. O şekilde uyumuşuz bile. Sabahın erken saatlerinde uyandım. Tom yanımda değildi. Yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Tom kahvaltı hazırlamıştı ve cidden harika görünüyordu. Yani kahvaltı..
Geldiğimi fark etti ve yanıma geldi.
Tom: Günaydın güzelim
Yanaştı ve yanağıma uzun bir öpücük bıraktı.
Ellie: Günaydınn
Tom: Hadi geç kahvaltımızı yapalım.
Sandalyelerden birini çektim ve oturdum. Güzelce kahvaltımızı yaptık. Bavullar hazırdı. Evden çıktık ve gideceğimiz yere yol almaya başladık. Muggle dünyası olduğu için çoğunlukla cisimlenmeyi tercih etmiyorduk.
Uzun bir araba yolculuğundan sonra tatil yerine varmıştık. Sıra sıra orta boyda iki katlı evler vardı. Hepsi denize bakıyordu. Hava fazlasıyla sıcaktı. Çok oyalanmadan eve girdik.
Ellie: Tom hava harika. Denize girelim mi?
Tom: Olur hazırlanalım çıkalım.
Koşar adımlarla üst kata çıktım. Üst katta fazla oda yoktu. Sırayla baktım. Geniş bir yatak bulunan odanın yatak odası olduğunu anlamam pek uzun sürmedi.
İçeri geçtim ve daha önceden almış olduğum bikinilerden birini çıkardım. Açık yeşil rengindeki bikiniyi giydim ve üzerine deniz için aldığım hırkamsı şeyi giydim.
(Ab onun bi adı vardı da unuttum şuan..)
Aşağı indiğimde Tom hazır, beni bekliyordu. Beni görünce baştan aşağı süzdü.
Tom: Eksik giyindin galiba?
Ellie: Yoo
Tom: Daha düzgün birşey giyer misin?
Ellie: Denize gireceğiz Tom. İş görüşmesine gitmiyoruz
Tom'u zar zor ikna ettiğimde evden çıkmıştık. Yaklaşık 15 dakika yürüdükten sonra kumsala vardık.
Şezlonglardan birine yerleştim ve hassas olan tenime güneş kremi sürdüm.
Ellie: Sana da süreyim mi?
Tom: Olur
Tom yüz üstü uzandı. Bende sırtına kremi sürmeye başladım. Eğlence olsun diye kalp çizip içine krem sürmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Romance+18 içerir küfür içerir rahatsız olanlar dikkat! Tom Marvolo Riddle ile hayal et.. Uzun zaman sonra hesaba girdim. Kitabın bazı yerleri aşırı cringe gelebilir lütfen linçlemeyin ODAİJDAJJXİA Zorla evlendirmek ne aq hep fikir yoksunluğundan yazmışım...