22

2.9K 165 96
                                    

WAHAOWWAHWOH KİTAP TOPLAM 12.000 OKUNMA OLMUS??? HEPİNİZE TESEKKUR EDERİM! YORUMLARİNİZİN HEPSİNİ CEVAPLAMAMASAM DA HEPSİNİ OKUYORUM. İYİKİ VARSİNİZ!
'''''''''''''''''''''''''''''''

Tom: Ellie bu akşam bir davete katılıyoruz hadi hazırlan

Ellie: O aldığımız yeşil elbiseyi giyeyim mi?

Tom: Evet eminim ki bu akşam mükemmel olacaksın

Kalktım ve yatak odasına gittim. Dolaptan çok beğenerek aldığım elbiseyi çıkarttım ve dikkatlice üzerime giydim. Yandaki ufak fermuarı çektim

Çekmeceden bir tarak aldım ve saçlarımı taradım. Bir şekil yapmaktansa açık bırakmayı tercih ettim. Hafif bir makyaj yaptım.

Bu elbiseye uyacak bir iki takı getirmiştim. Küpe,kolye ve yüzük. Bunlarıda taktığımda elbisemle gayet uyumlulardı. Ben bile kendime hayran kalmıştım. Bir iki fıs parfüm sıktım.

Hazır sayılırdım. Geriye tek kalan siyah topuklular ve siyah küçük çanta. Çantayı aldım ve içine bir iki makyaj malzemesi, peçete, ıslak mendil ve benzeri şeyleri koydum. Topuklularıda dolaptan alıp giydim.

Şimdi hazırdım. Aynadan bir eksik varmı diye bakarken kapı tıklatıldı.

Tom: Gelebilir miyim?

Ellie: Gel

Tom içeri girdiğinde ona döndüm. Hazırlanmıştı. Yan odada giyinmiş olmalıydı. Altında siyah bir pantolon, üstünde siyah bir gömlek ve yine siyah bir ceket vardı. Saçlarını hafif şekillendirmiş ve bu ona yakışmıştı. Ellerinde bir iki yüzük vardı. Ben Tom'u süzerken Tom'da beni süzüyordu. Bir kaç adım attı.

Tom: Gerçekten çok güzel olmuşsun.

Ellie: Sende..

Odadan çıktık ve giriş kapısına doğru gittik. Eksik birşey yoktu. Tom anahtarı aldı ve evden çıktık.

Tom: Büyülü bir davet. Büyüyle gideceğiz.

Tom'un elinden tuttum ve gideceğimiz yere cisimlendik. Bahçesindeydik.

Karşımda saray gibi bir yer duruyordu. Tom'un koluna girdim ve merdivenleri çıkmaya başladık. Aynı masallardaki gibiydi. Kapısı kocamandı. Açık kapıdan içeri geçtik. Biraz ilerledik ve karşımızdaki masada duran Draco'yu ve Daisy'i fark ettim.

Tom'a soran gözlerle baktığımda birşey demedi. O masanın yanına baktığımda da konuklarla konuşan Mattheo'yu gördüm. Şaşkınlığım iyice çoğaldı.

Bir kadın karşıma geçip gülümsedi.

Belle: Ah siz Ellie Riddle olmalısınız??

Ellie: Ellie Cissa Riddle

Kadın yüz ifadesini hiç bozmadan konuşmaya devam etti.

Belle: Sizi burada görmek şaşırtıcı. Çoğu kişi gelmeyeceğinizi düşünüyordu

Ellie: Gelmemem için bir sebep göremiyorum.

Kadın sinir bozucu derecede kıkırdadı ve konuşmaya devam etti.

Belle: Hadi ama Ellie herkes Tom ile Vol-

Tom: Bu kadar sohbet yeter! Hadi Ellie kardeşlerimizin yanına gidelim.

Tom'un aceleyle sohbeti kesmesi dikkatimi çekmişti fakat üstelemedim.

Masaya geçtik. Mattheo bizi görünce yanımıza geldi. Hepimiz bir masada toplanmıştık. Hepsi mutsuzdu.

Ellie: Hey siz neden mutsuzsunuz? Bir sorun mu var?

Hepsi sessiz kaldı.

Ellie: Tom az önceki kadınla konuşmamı neden kestin?

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin