Part 7

12.4K 154 13
                                    



Menjelang subuh saat ingin mandi sebelum menghntar anaknya ke sekolah dan kemudian pergi ke kerja, Nizam setiap pagi akan 'morningwood'. Hal itu tidak dapat lari darinya. Tambahan pula dia baru sahaja di service oleh Syahmi tempoh hari. Apabila dia teringatkan hal itu, secara automatik btgnya akan bertambah mencanak. Namun niatnya sekali lagi dia tahan tatkala awal pagi masing2 terkejar-kejarkan masa untuk bersiap.

Tettttt tetttt !!!! tetttt tettttt !!!
alarm di hp Wan berbunyi.

Namun sudah menjadi kebiasaan Wan tidak akan menghiraukan alarm yang dia set di hp untuk bangun pergi ke kerja. Sehinggalah Azmer sendiri turun ke bawah untuk mematikan sendiri.
Dihadapannya kini abg iparnya yang sedang pulas tidur di atas toto sambil tangan kanan dimasukkan di dalam boxernya. Mungkin itu adalah kebiasaan bagi lelaki straight lakukan saat tidur.

Selpas mematikan alarm di hp Wan, Azmer berlalu pergi ke bilik air untuk mandi terlebih dahulu. Kepayahan Wan ini apabila pagi dia sukar untuk bangun jika tidak dikejutkan ataupun berkali-kali alarmnya bunyi barulah dia akan sadar.

Usai mandi Wan masih lagi tidur. Memandang jam di dinding sekitar jam 7.15am, Azmer lantas cuba membangunkan Wan.

...bangWann !!!
ohhh bangWann !!!! bangunnnn !!!
..bangWannn !!!! bangunnn dah pukul brpaa ni !!!
(dalam samar2 kedengaran tapi Wan masih mamai)

.,,hishhhhh !!!! susah btull nak bangun laaaaa...!!
........bangWannnn !!!!! bangunnnnnn !!!!
..kau xkerjaaaa kee !???? Tanya Azmer.

"hmmmm !! yeee bangunn ni ..."
"kejeee keje.." Jawabnya dlm keadaan mata masih tertutup.

"...haaaa bangunnn !!! jgn sambung tidur pulak ..!!"
Tegas Azmer.

Sekali lagi Azmer berlalu pergi ke biliknya untuk bersiap-siap ke tempat kerja.  10minit berlalu dan Azmer sdg turun ke bawah tetapi dia masih melihat Wan sedang tidur lagi. Kali ini terlihat jelas btg Wan yang sdg tegang ditutupi tangannya di dalam boxernya. Melihat Wan yang masih lena diulit mimpi, sempat mata Azmer menjeling ke dinding melihat jam.

"ohhhh xnak bangun yee...! siapp kauuu !!!"
Getus hati Azmer.

Dia melutut betul2 disisi kiri Wan dan tanpa di suruh dia membuka boxer dengan tangan kirinya sementara tangan kanannya terus meletakkan tangan Wan ke tepi lalu di pegang btg Wan yang sedang tegang.

Perlahan dia melancapkan btg abang iparnya itu, sementara itu Wan masih tidak sadar dari tidurnya cuma hidungnya menghidu bau yang wangi.

Sengaja Azmer melajukan goncangan tangannya, sambil melihat wajah Wan yang mula mengerut.

Desahan perlahan keluar dari mulut abang iparnya itu. Batangnya kini sedang digoncang oleh adik iparnya sendiri.

"shhhhhhhhh .., emmmmmmmp ..."
"....hmmmmmm shhhhhhhhh..."""
desahan perlahan disertakan dengan dengusan nafas yang kuat memberi tanda bhwa Wan menikmatinya.

Dalam pada itu, apa yang Wan rasakan btgnya seperti dimainkan oleh seseorang namun dia masih larut dalam tidurnya. Hanya menikmati setiap lancapan demi lancapan ke atas btgnya itu. Sehingga dia rasakan ingin pancut.

Matanya dibuka dan sedikit terkejut btgnya sdg dilancpkan oleh Azmer.

Melihat Wan yang telahpun terjaga dari tidurnya, serentak itu Azmer melepaskan btg Wan dari tangannya. Dia agak malu tetapi cuba ditutupinya.

Abang Iparku Mat DispatchWhere stories live. Discover now