"..., jangan mcam2 miee,, aku tinggal kau tepi jalan nanti..." Nizam memberi amaran..Mendengar kata-kata yang keluar dari Nizam, terus membuat Syahmi takut untuk meneruskan niatnya untuk memegang lagi batang milik Nizam. Nizam yang menyedari Syahmi terus diam dibelakangnyaa pantas memecut laju motornya kerana dia antara yang paling belakang dalam berkonvoi itu.
Sepanjang perjalanan di atas motor hanya berdiam sahaja manakala tangan Syahmi masih memeluk erat Nizam. Hampir sampai ke kawasan tempat tinggal Syahmi, Nizam pun bertanyakan arah jalan yang harus dia lalui.
"dekat depan sikit tuu dah sampai rumah syhmi.."kata Syahmi..
"..manaa sini kee ..?.."tanya Nizam..
"..haaah.. sini...."Jawabnya..
Syahmi turun sambil memikut begnya. Ucapan terima kasih beserta senyuman dibibirnya tidak pernah lekang. Sempat dia menghulurkan tangan ke Nizam, tetapi Nizam tampak tidak mengerti dan hanya memberikn tangannya.. Seperti adik dan abang, Syahmi tanpa segan salam dan cium tangan Nizam seperti abangnya. Nizam sedikit aneh namun dibiarkan saja..
"kau duduk sini ke ..?? .."tanya Nizam lagi..
"..., iyaaaa bang.. saya sewa bilik kat sini.."jawab nya..
"..selesa kee kau duduk bilik ramai2 mcamni..?.."nizam bertanya..
".. alhamdulillah bang.. apa adanyaa saja...terima kasih tolong hntarkan syahmi balik...."
"..balik nnti sampaikan salam pd isteri dan anak-anak..." Syahmi bicara panjang.."...iyelaahh okay.. ! aku gerak dulu...."jawab nizam..
Sampai sahaja dirumah, dia disambut dengan anak-anaknya. Biasanya hari minggu dia akan luangkan masa bersama keluarga tetapi disebabkan dia mengikuti konvoi rakan sekerja, jadi dia terpaksa meninggalkan anak dan isterinya dirumah. Selepas itu dia terus melangkah masuk ke dalam bilik air untuk mandi setelah lama menunggang motorsikal.
Di buka pakaiannya satu per satu sampailah yang terakhir boxer yang dipakai, kali ini dia mandi berbogel tanpa ada seutas benang dibadannya. Tetapi entah apa yang dia fikirkan, btgnya mula menegang. Tidak dapat berbohong bhwa dia masih teringat apa yang dia lakukan bersama syahmi. Serentak itulah btgnya mula mengeras..
"haihhhhh !!! apaa lahh yang kau dah buat ni nizammmmm..!!!.."marahnya dalam hati.
Tanpa berfikir panjang sekali lagi dia cuba melunaskan hajatnya dengan melancapkan batangnya..Lancapan demi lancapan dan dia hanya mendengus keras tanpa mengeluarkan suara supaya tidak didengari oleh anak ataupun isterinya. Hampir 10minit melancap dan batangnyaa kini tegang bagai nak gilaa..
tukkk tukkkkkk ......!
pintu diketuk dari luar."..ayaahhhh ... ."anaknya memanggil..
Terbantut dia ingin meneruskan hajatnyaa yang hampir ke penghujung. Kesal dihatinyaa tetapi dia mengatur kembali nafasnya.
"..iyaaa sayangg.,, ayahh mandi skjp..."jawabnya..
".. sayang pergi dekat ibu duluu yaa...""...ookaay aayah..."jawab anaknya..
YOU ARE READING
Abang Iparku Mat Dispatch
Fantasía'...bekerja sebagai seorang mat dispatch sememangnya menuntut kudrat yang besar bagi seorang lelaki seperti Wan. Berpanas berhujan tanpa mengira masa yang bekerja 6hari seminggu sudah pasti suatu hal yang meletihkan...., namum dugaan lain juga hadir...