Meltem: Muzo çok canım sıkıldı.
Açelya: Napıyım.
Meltem: Konuş benimle.
Açelya: Peki prenses hanım.
Açelya: Senin hoşlandığın biri felan var mı?
Meltem: Hayır kimse yok
Açelya: Sen bana aşık olacaksın;)
Meltem: Sanmıyorum Muzo.
Açelya: Göreceğiz bebeğim:)
Meltem: Bence sen bana aşık olacaksın.
Açelya: Ben kimseye aşık olmam.
Meltem: :)
Açelya: Hadi anlık at.
Meltem: Sen de atarsan atarım.
Açelya: Peki atacağım ama önce sen.
Meltem:
Açelya: Seni nasıl yalnız bıraktılar kızım. Çok güzelsin, bebek gibisin.
Meltem: Sende at bakalım.
Açelya:
Açelya: Bacaklarım da çok seski.
Meltem: Yüzün dışında her yerini atacak gibisin.
Açelya: Yüzümü sonra.
Bu kızın güzelliği beni büyülüyordu. Eğer eş cinsel olduğunu bilsem direk uçardım bu kıza. Çok masum ve kibar bir kızdı. Beni etkiliyordu.
Yüzüme sertçe bir tokat attım. "Kendine gel kimse etkileyemez seni" dedim kendi kendime. Sonra yüzüme bir şey oldu diye korktum ve yüzümü ovalamaya başladım.
"Özür dilerim kendim"
"Kızım özürlü müsün?" diyip bana anlamsız gözlerle bakan çocukluk arkadaşım Sinem önce elini alnıma koydu sonra da koluma sertçe yumruk attı.
"Ah salak ne vuruyorsun be?"
"Kanka benim fotoğrafımı çeksene. Haberim yokmuş gibi çek ama çok seksi çıkayım." dedi iğrenç bir şekilde.
"Bebeğim sen, haberin varken bile bok gibi çıkarken haberin yokmuş gibi seksi çıkmayı nasıl beklersin" dedim ve popomu ondan uzaklaştırdım. Çünkü biliyordum ki direk oraya vuracaktı.
Gözlerini kısıp iyice yüzüme yaklaştı. Bir eli ile popoma ağır ağır yaklaştı ve tam vuracakken hızlıca koştum.
Rüzgar kısa saçlarımı havalandırırken aşırı havalı olduğumu düşünüyordum fakat ayağıma takılan taşla yere düşüp rezil olmamdan sonra o havalı hallerimin bile beni kurtarmayacağını anlamıştım.
"Salaksın kızım sen" diyip başımda beliren Sinem'e kinli bir şekilde bakıyordum.
Elimden tutup yerden kaldırdı beni.
♡○♡~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muzo [GxG] (Yarı Texting) ~Tamamlandı
Short StoryYatağıma uzandım ve telefonumu açtım. Tanımadığım numaradan mesaj vardı. Bilinmeyen: Sedef ben Meltem. Numaranı Gizemden aldım da Bilinmeyen: Sana bir şey sormak istiyordum. Bu neydi şimdi? Yanlış numara yazıp bu işi bitirmek vardı ama bu gece ç...