Bölüm Onaltı

1.1K 54 6
                                    

Sinem: Kızım sen nasıl bir kralsın.

Açelya: Muhteşemim biliyorum.

Sinem: Başta sana kızdım orda beni rezil ettin diye ama galiba enişte geliyor ksjhfusufu

Açelya: Yavrum ben bilirim işimi;)

Sinem: Parka gelde detaylıca anlatayım her şeyi.

Açelya: Gelmesem olmaz mı?

Sinem: Gel diyorum.

Açelya: Tamam be.

Üzerime siyah tişörtümü, altıma siyah pantolonumu ve zincir kolyelerimi taktıktan sonra şapkamı da takıp çıktım dışarı. Makyaj yapmaya üşendim.

Her halimle fazla seksi olduğum için makyaja bile gerek yoktu. Gideceğim park yakınlarda olduğu için yürüyerek gidecektim.

Kulaklığımı takıp ağır ağır yürümeye başladım. Sinem her zaman defineye gidecek gibi hazırlandığı için geç kalacağını biliyordum. Bu yüzden yavaş yürümemde fayda vardı.

Parka geldiğimde boş bir yer bulup oturdum.
Gelen geçen insanlara bakmaya başlamıştım ki gözüm bir kişiye takıldı.

Tek başına çimlere oturmuş gökyüzüne bakan Meltem'i görmeyi beklemiyordum. Yüzüm de istemsizce bir gülümseme olmuştu.

Üzerine giydiği beyaz elbisesi ve dalgalı saçları ile melek gibi duruyordu. Yanına gidecektim.

Şapkamı çıkarıp saçlarımı düzelttikten sonra tam ayağa kalkmıştım ki Meltem'in yanına  uzun boylu bir adam gelmişti. Onu görünce yüzü güldü.

Ayağa kalktı ve adamın boynuna sarıldı. Karşısındaki kişide sarılmasına karşılık verdi ve Meltem'in dudağını öptü.

Şaşkınlıkla onları izliyordum.

Meltem hiç rahatsız olmuşa benzemiyordu çünkü uzunca bir süre öpüştüler.

Onları izlemeye dayanamadım ve koşarak gittim parktan.

Açelya: İşim çıktı sonra buluşalım.

Sinem: Tamam.

Sinirden elim ayağım uyuşmuştu. Ellerimi yumruk yaptım. Çok sert bir şekilde sıkıyordum.  Tırnaklarım etime değiyordu.

Telefonumu aldım ve mesaj attım.

Açelya: Yalancı

Meltem: Ne oldu canım?

Açelya: Canım ha

Meltem: Evet canımsın.

Açelya: Bir siktir git kızım.

Meltem: Ne oluyor Açelya?

Açelya:Ne mi oluyor. Söyleyeyim.

Açelya: Senin sevgilin yoktu hani.

Açelya: Önüne gelenle öpüşüyor musun Sen?

Açelya: Bugün gördüm seni parkta.

Açelya: Öpüşüyordun oğlanın biriyle.

Açelya: Seni masum biri sanıyordum.

Açelya: Yalancı
Görüldü

Açelya: Götün mü yemiyor yazmaya.
Görüldü

Açelya: Ne bok olduğun belli senin de.
Görüldü

Açelya: Seni farklı sanmıştım.
Görüldü

Meltem: Sen sevgilim değilsin.

Meltem: Herkesin bir özel hayatı olabilir.

Meltem: Ve bu arada o öpüştüğümü gördüğün kişi de Serdar.

Meltem: Tek bir Sefer öpmem karşılında arkadaşıma şans vereceğini söyledi.

Meltem: Bende arkadaşım ile aram düzelir belki diye kabul ettim.

Açelya: Sen aptalın tekisin.


Kitap hakkında sorularınız olursa özelden yazabilirsiniz:)

Muzo [GxG] (Yarı Texting) ~Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin