"Senden nefret ediyorum"
"Bu seni öpememe engel değil"
"O zaman öp beni"
"Ne boş yaptınız be icrata geçin" izlediğim filme fazla kaptırmışım kendimi. Tam dudakları bir birine değdiği an kapım pat diye açıldı.
"Açelya sen bunları mı izliyorsun?" diye bağıran annemin gözlerindeki o şaşkınlık mı desem yoksa sen bittin bakışımı olduğunu çözememiştim.
Kaç saatir bir öpücüğü beklerken annemin odaya dalmasıyla öpücüğün ötesinde şeyler yapmaya başlayan filme küfür etsem yeridir.
"Anne açıklaya bilirim" diyerek ellerimi havaya kaldırmış anneme bakıyordum.
"Neyi açıklayacaksın be kapat şunu" diye sertçe bağırdı.
Hızlı bir şekilde öpüşmenin ötesine geçmiş iki kadının filmini kapattım.
"Kapattım anneciğim" dedim titrekçe.
Parmağını bana sallayarak "Bir daha böyle şeyler izlediğini görmeyeyim" diye beni uyardı.
"Tamam annecim" dedim masumca.
Eli ile gözüm üstüne işaretini yaptıktan sonra sertçe kapıyı kapatıp gitti.
Bildirim sesi ile heyecanlanıp hızlıca telefonumu elime aldım. Garip bir şekilde heyecan yapmıştım.
Mesajın Şeyda'dan geldiğini görünce hayal kırıklığına uğramıştım. Meltem den gelmesini istiyordum.
Şeyda: Size geliyorum.
Açelya: Gelme.
Şeyda: Sormuyorum.
Açelya: Ne istiyorsun kızım benden?
Şeyda: Gelince görürsün.
Açelya: Üff şu mal gizemli halleri bir boşla.
Şeyda: Biraz insan olsana sen bir.
Açelya: Doğru düzgün konuş benimle kızım.
Şeyda: Konuşmazsam ne olur.
Açelya: Bir hafta önce ki gecemizi yaşatırım sana;)
O gece deli gibi öpüşmüştük. Ex manit bile olsa yavşayasım geliyordu. Çünkü yavşamak kanımda vardı benim.
Şeyda: İşte o biraz zor Açel ;)
Beni nasıl sinir edeceğini biliyordu bu kız. Açel dedinde gıcık oluyordum o yüzden ne zaman kavga etsek hep Açel derdi.
Açelya: Açel değil benim adım.
Şeyda: Yaklaştım evinize Açel.
Açelya: Hiç boşa gelme açmayacağım kapıyı.
Şeyda: Meral teyzem açar kapıyı;)
Açelya: Gel başımın belası.
Bu kız hem beni sinir ediyor hemde sinsi oluşu hoşuma gidiyordu.
Seviyor muydum emin değildim. Boş değildim ama birine bağlanmak sevmek benimsemek benim için hep zor olmuştu.
Her şeyi dalgaya alıp yaşamak daha kolayıma geliyordu.
Kapı sesi ile irkildim. Annemin sesini dinliyordum. Şeyda'ya odamda olduğu mu söylüyordu. Annem onunla bir ilişkimiz olduğunu biliyordu. Ayrıldığımızı söylediğimde bana çok kızmıştı. Şeyda'nın çok iyi kız olduğunu söyleyip durmuştu bütün gün.
Şeyda:
Açelya:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muzo [GxG] (Yarı Texting) ~Tamamlandı
NouvellesYatağıma uzandım ve telefonumu açtım. Tanımadığım numaradan mesaj vardı. Bilinmeyen: Sedef ben Meltem. Numaranı Gizemden aldım da Bilinmeyen: Sana bir şey sormak istiyordum. Bu neydi şimdi? Yanlış numara yazıp bu işi bitirmek vardı ama bu gece ç...