Selamün aleykümm.
Yine ben ve başka bir kitap :))
Bu kitapta ise ağa kurgusu ve texting karışığı bir kitap olacak bakalım ortaya nasıl birşey çıkacak.
Öncelikle kitapta küfür içerikli yorumları siliyorum. Lütfen küfürlü yorum kullanmayın.
Kitaba hakaret içerikli yorumlarıda siliyorum😊Arkadaşlar dedikodu yapmanın günah olduğunu biliyorum!. Ve bir erkek ile bir kadının mesajlaşmasının da günah olduğunu biliyorum ama bu sadece kurgu!. Kurgu yani. Bunu bilerek kitaba başlamanızı tavsiye ederim :). Bunlarla ilgili yorum almak istemiyorum lütfen beni anlayın😊😚.
Eveet son olarak lütfen kitapta reklam yapmayın onlarıda silerim :)
Kitabı aslında 6 şubatta yayınlayacaktım ama bekleyemedim jshsjdh.
Not;Bölümler sonradan gelmeye başlayacaktır.
Yazım hataları vardır. Kitap bittikten sonra düzeltilecektir.
Şimdi lütfen şuraya kitaba başlama tarihi yazarmısınız👉.
...
🍁🍄Asel; Aslıı!.
Asel; Aslıı!.
Asel; Aslı kız ne dedikodular öğrendim bilemezsin.
Asel; Ömer abiyle karısı boşanıyorlar mış, zaten karısını da hiç sevmezdim. Çok kendini beğenmiş biriydi. 00:52
Asel; nerdesin ayol. 01:08
0546*******; noluyor? kardeşim gece gece.
0546*******; Aslı kim ise numaraları karıştırdınız galiba ben Aslı değilim. Şimdi beni rahatsız etmeyin! uyuycam.
Asel; Aaa pardon Aslı numarasını değiştirmişti galiba numaraları karıştırdım. Hakkınızı helal edin lütfen.
0546*******; Banane kardeşim! karıştırmasaydın.
Asel; Karıştırmışım işte ne uzatıyosunuz. 01:28
Görüldü
🍄
Eveeet birinci bölüm sonu.
Kitabı nasıl buldunuz?.
Erkek isim önerileri alabilirmiyim şuraya.
En sevdiğiniz sahne/yer.
Asel?
Bilinmeyen?
Kendinize iyi bakın Allaha emanet oluun.
Bol bol yorum yapmayı yıldıza basmayı unutmayın.🌼🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedikodu|Texting
SpiritualAsel; Aslııı Asel;Aslııı Asel;Aslı kız ne dedikodular öğrendim bilemezsin!. Asel; Ömer abiyle karısı boşanıyorlarmış, zaten karısınıda hiç sevmezdim. Çok kendini beğenmiş biriydi. 00:52 Asel; nerdesin ayol?!. 01:08 0546*******; noluyor? kardeşim gec...