Selamün aleyküm 👋
Nasılsınız?.
Sınırımız geçilmiş :))
Demekki neymiş istediğiniz zaman yapıyormuşsunuz :)
Neyse
Sınırımız
200 oy 250 yorum.
Öylesine yorumlar yapmayın lütfen:)
Yorumlarda görüşürüz ❤️
...
🍄🍁Sabah babamlar bayram namazına giderken annemler bizi de uyandırmıştı, hayır ne gerek vardı 6,30 da uyanmaya. Yanımda hâlâ ayıkamayan Ayşen'e baktım ve kolunu salladım.
" Kalk artık Ayşen, ben uyandıysam sende uyan" Ayşen kafasını diğer tarafa çevirip yorganın altına girdi.
" Üf Ayşen kalk ya" Ayşen homurdanarak kafasını yorganın altından çıkarttı
" Ne var Asel, ne var?!" Ayşen'e göz devirip
" Kalk bayram bugün babamlar namaza gitti annemler uyandı. Bizim de uyanmamız gerektiğini söylediler"
Ayşen oflayarak yorganı tekmeleyerek yataktan kalkarken bende saçlarımı topuz yapıp ayağa kalktım. Üzerime normal bir elbise giyip yemeni taktıktan sonra odadan çıktım. Annemler mutfakta kurban için olan şeyleri hazırlarken bende sandalyeye oturup onları izledim.
Biraz sonra kapı çalınca sandalyeden kalkıp kapıyı açtım. İçeriye erkekler girerken ilk önce dedemin elini öpüp alnıma koydum ve sarıldım.
" Hayırlı bayramlar dede!" Dedemden ayrıldıktan sonra sırası ile babama ve amcamlara sarıldım.
Biz bayramlaşırken dedem gitmiş üzerini değiştirip gelmişti. Babam ve amcam da üzerini değiştirmeye giderken bizde Ayşen ile salona geçmiştik. Ayşen kendini koltuğa atarken bende diğer koltuğa yattım.
" Küçükken hep bayram sabahları niye hep soğuk oluyor diye düşünüyordum. Sonra fark ettim ki hep erken kalkıyormuşuz " Ayşen'e gülüp
" Üf, ama küçükken nasıl heyecanlanıyorduk. Kına falan yakıp bekliyorduk sabaha kadar. Sonra sabah ellerimiz buruş buruş oluyordu acıyordu, ay çok güzeldi ya" baba tarafında sadece kız olarak Ayşen ile ben vardım. Ve küçükken annemler bizi özene bezene hazırlarlardı. Ayşen etek giymeyi pek sevmezdi o genelde pantolon giyerdi ama ben etek giyip saçlarımı yaptırmayı çok severdim.
" Annemler iki saat uğraşırlardı saçlarımızı yapmaya, sen akşama kadar o saçlarını bozmazdın ben iki saat dayanamazdım öyle durmaya. " Ben küçükken de böyle süslüymüşüm.
Annemlerin çağırması ile beraber kalkıp bahçeye çıktık. Büyük bir tosun almıştık baya 1 ton falan gelirdi heralde. Biraz tosun ile bakıştıktan sonra babamlar tosunu yatırıp kesmişlerdi.
Küçüklükten beri sürekli kurbanın kesildiği anı izlerdim. Annemler hep izletirdi çokta korkmuyordum zaten. Sadece ilk izlediğimde korkmuştum galiba sonra alışmış sürekli izlemeye başlamıştık Ayşen ile.
Kurban kesildikten sonra biz Ayşen ile çayı falan hazırlamak için mutfağa gitmiştik annemler de bir yandan eti doğrayıp bir yandan sacda pişiriyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedikodu|Texting
SpiritualAsel; Aslııı Asel;Aslııı Asel;Aslı kız ne dedikodular öğrendim bilemezsin!. Asel; Ömer abiyle karısı boşanıyorlarmış, zaten karısınıda hiç sevmezdim. Çok kendini beğenmiş biriydi. 00:52 Asel; nerdesin ayol?!. 01:08 0546*******; noluyor? kardeşim gec...