Selamün aleyküm 👋
Nasılsınız?.
Sonunda beklenilen bölüme geldik :)
İnşallah beğendiğiniz bir bölüm olur, hayalinizdeki gibi.
Neyse yorumlarda görüşürüz bol bol yorum yapın bu bölüme özel.
Görüşürüz ❤️
....
🍄🍁Kapının çalması ile beraber elimdeki tabağı tezgahın üzerine bırakıp kapıyı açmaya gittim. Ve beklediğim kişide sonunda gelmişti
" Biraz daha gelmeseydin Aslı, sabahtan beri seni bekliyorum" Aslı beni kenara itip içeri girerken
" Ya anca geldim işte, hem zaten işleri yapıp öyle gittim. Neyin siniri bu"
" Neyse hadi geç " kapıyı kapatıp Aslı'nın arkasından içeriye geçtim. Yarın istemem vardı, ve biz bugün temizliktir falan filan o işleri halletmiştik. Aslı'da işleri hallettikten sonra eşyalarını almak için evine gitmişti, bugün bizde kalacaktı. Sanki evide çok uzakmış gibi yarın giyeceği elbiseleri falan bugün gidip almış gelmişti.
" Herşey bitti değil mi?. Varsa bir şey halledelim" kafamı iki yana sallayıp
" Yok bir şey kalmadı, ben yarınki tabakları hazırladım. Annemde zaten uyumaya gitti sabahtan beri koşturduğu için yoruldu hâliyle "
" Tamam o zaman. Bizde ses çıkarmayalım da uyusun onlar. " Beraber benim odama geçtik. Aslı elbisesini ve şalını asarken bende yatağa oturdum.
" Ee varmı heyecan?." Dudağımı büküp
" Bilmiyorum ya, aslında içim kıpır kıpır böyle değişik bir his var, beni çok mutlu ediyor o his. " Aslı gülümseyerek yatağa oturdu
" Aşıksın kızım sen, valla bak. Hem aşık olmasan bunlar olmazdı, sen o zaman bir anlık kabul ettin o teklifi ama istemesen şimdiye kadar sürdürmezdin onu. "
" Bilmiyorum Aslı, kafam çok karışık" Aslı anlayışlı bir şekilde gülümseyip
" Anlıyorum ben seni bebeğim. Ama inşallah çok mutlu olursunuz"
" Teşekkür ederim canım arkadaşım benim. İyiki varsın" Aslı'yı kendime çekip sarılmıştım. Bir süre öyle durup ayrıldık
" Neyse erken yatalım, erken kalkıcaz zaten" başımı salladım
" Yatsıyı kıldın mı" Aslı başını sallarken
" İyi bende kıldım. Hadi yatalım o zaman" Aslı yan tarafa geçip yatarken bende telefonumu alıp Agâh'a mesaj attım.
...
Siz; Agâh yarın çok kişi gelmezsiniz değil mi?.
Siz; yani bizim ona göre sandalye falan ayarlamamız lazım da.
Aşiret Ağası; yani sadece yakın akrabalar gelecek halam amcam teyzem falan.
Siz; Agâh sizin çekirdek aileniz bile 8,9 kişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedikodu|Texting
SpiritualAsel; Aslııı Asel;Aslııı Asel;Aslı kız ne dedikodular öğrendim bilemezsin!. Asel; Ömer abiyle karısı boşanıyorlarmış, zaten karısınıda hiç sevmezdim. Çok kendini beğenmiş biriydi. 00:52 Asel; nerdesin ayol?!. 01:08 0546*******; noluyor? kardeşim gec...