3.8🌷

7.2K 500 139
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Bu satırları yazarken misafirlikte dedikodu dinliyorum kqndiwndiwn

Dedikodu dinlemek/ Dedikodu kitabına bölüm yazmak 10/10

Mardin'de son bölümümüz :')

Neyse çok üzülmeyin düğünümüz yakın :))

Kitaba yeni başlayanlar oldu, hoşgeldilerr 🥳

Bol bol yorum istiyorum sizden, beni kırmayın :))

Neyse daha fazla tutmayayım ve bölüme geçelimm.

Yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🍄🍁

Yazardan;

" Kızı aldı yanımızdan götürdü, sanki yiyecektik!" Dün misafirlikte olan kadınlardan Ayşe konuşurken diğer kadın ise onu onaylamıştı.

" He he, kızda hemen gidiverdi. İnsan bir ' misafirler var sonra gezeriz ' der" Ayşe de komşusuna katıldığını belli ederek baş sallarken Ayşe'nin kızı Medine

" Ya hayır gayet romantik bir kere. Kız buraya nişanlısı ile gezmeye gelmiş, kadınlar ile oturmaya değil"

Medine aynı zamanda Berfin'in en yakın arkadaşıydı, Agâh'ı daha önce hiç böyle görmemişti ve göreceğinide zannetmiyordu ama dün kafede onları görmüş ve baya şaşırmıştı. Agâh Ağa'nın böyle olacağı düşünülmez bir şeydi, normalde Agâh suratsız gülmeyen pek konuşmayan biri iken dün kafede sürekli gülmüştü, dudakları kıvrılmasa bile gözleri gülüyordu resmen. Çok tatlıydı.

" Sus kız! Neresi romantik? " Medine annesine göz devirip

" Gayet romantik ve cool bir hareket. Ne anlarsınız siz romantiklikten" Medine annesi bir şey demeden odasına geçerken telefonunu almış ve Berfin'i aramıştı.

" Ayy Berfiiin! Dün ne gördüm bil" Berfin arkadaşının bu hallerine alışık bir şekilde.

" Bu seferki nasıldı? Hangi sevgili ne romantiklik yapıyordu? Anlat bacım anlat, biz sadece dinliyoruz nasıl olsa" Berfin'in iç çekişi ile Medine onun bu haline gülmüştü.

" Ay bu seferki Agâh abi ve Asel yengeydi " Berfin yatakta toplanırken bir anda ciddiyetini telefona vermişti. Biraz önce her zamanki olduğu gibi Medine dışarıda veya telefonda gördüğü sevgilileri anlatacak zannetmişti ama şimdi olay başkaydı. Abisi ve yengesi.

" Nolmuş kız, bak bak yengeme hiç anlatmıyor da." Medine dün kafede gördüğü görüntüleri hatırlayınca bir daha gülümseyip

" Ay Berfiiin çok tatlılardıı. Böyle Asel yenge Agâh abiye pasta falan yedirdi. Üf bende istiyorum ya bu ne hep başkalarınınkini izliyoruz " Medine iç çekip arkasına yaslanırken Berfin de Medine'nin devam etmesini bekliyordu.

" Baya oturdular işte sohbet falan ettiler, çokta izlememeye çalıştım şimdi görürler falan diye. Ama Agâh abinin ağzı kulaklarındaydı " Berfin abisinin bu hallerini üç gündür gördüğü için pek garipsemiyordu.

Dedikodu|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin