✶ 11 ✶

329 25 2
                                    

Katsuki szemszöge:

- Katsuki, ideje fel kellni. -cirógatta az arcom Shoto mire lassan elkezdtem nyitogatni a szemeim.

- Jó reggelt. -mosolygott rám, annyira aranyos ha mosolyog.

- Jó reggelt. -fúrtam fejem a mellkasába.

- Suliba kell mennünk, így is 20 percel később kelltem mint kellett volna.

- Ahhj nincs kedvem.

- Nekem se de muszáj. -puszilta meg a homlokom.

- Jóvan. -ültem fel.

- Elmegyek megmosakszom. -állt fel.

- Én is megyek. -álltam fel én is.

- Akkor menjünk együtt. -fogta meg a kezem.

Elmentünk gyorsan megmostuk a fogunkat és az arcunkat amikor vissza mentünk a szobámba felöltöztünk és elindultunk a suliba.
Útközben össze kulcsoltam ujjainkat és így haladtunk tovább.

- Nem értem miért kellett felkelnünk,még aludhattunk volna 5 percet. -morogtam.

- Akkor máskor nem keltelek fel, jó? -nézett rám így én is rá.

- De, szeretem ha te keltesz fel. -mondtam.

- Akkor meg ne hisztizz. -nyomott egy csókot a számra és benyitott a terembe.

- Jó reggelt Todoroki és Kacchan. -jött ide ez a geci fejü Deku, kicsit megszorítottam Shoto kezét ő meg elkezdte simogatni.

- Jó reggelt Midorya. -mondta ridegen de még is egy kicsit kedvesen. Fhu de megfolytanám ezt a nyomi Dekut, elég közel állok már ahoz hogy megtegyem. Először akkorát robbantanék a pofájába hogy csak na aztán elkezdeném folytogatni végül le...

- Katsuki minden rendben? -nézett rám Shoto aggódóan.

- Igen. -mosolyogtam rá és elengedtem a kezét. -majd később beszélünk. -nyomtam egy gyors csókot a szájára és a padomhoz mentem majd leültem.

- Mivan Bakugou? -kérdezte Kirishima.

- Kurvára közel állok ahhoz hogy kinyírjam Dekut. -mondtam őszintén.

- Ezt eddig is tudtuk. -nevet fel Sero.

- Hát igen Bakugou, nem mondtál ujjat. -sóhajtott Mina.

- Fogjátok be bazdmeg!

- Én megse szólaltam. -játszotta az ártatlant Pikachu.

- Kuss bazdmeg, takarodjatok innen nincs hozzátok kedvem. -mondtam és a helyükre mentek.

- Tudjuk hogy szeretsz minket, nem tudnál nélkülünk élni ne is tagadt. -mondta hangosan faszom űrlény.
Felé fordultam és elkezdtem kicsiket robbangatni eskü már azon voltam hogy lerobbantom a csajt de mielőtt megtettem volna Kirishima elé állt.

- Bakugou! Ha rárobbantasz megis sérűlhet és lányokat nem bántunk!

- Kár, akkor téged sem szabad. -vigyorogtam rá.

- Hééé ez most fájt. -törölgette a mű könnyeit én meg csak megforgattam a szemem.

- Jó reggelt gyerekek. -sétált be a kukac ember. - Tegnap mint mondtam gyakorlati feladat lesz ismét, a párokat megint én állítottam össze szóval mondom is.

- Uraraka - Iida.
Ashido - Hagakure.
Kaminari - Kirishima.
Tokoyami - Shoji.
Aoyama - Ojiro.
Mineta - Sato.
Asui - Koda.
Jirou - Yaoyorozu.
Bakugou - Sero és végül.
Midorya - Todoroki. - most tényleg a szaros Dekuval lesz egy csapatban!??

I long for your touch (TodoBaku) 🇭🇺Where stories live. Discover now