Shoto szemszöge :
- Na szóval az nap amikor gyakorlati feladatokat csináltunk Bakugou elhívott a parkba én meg természtesen igent mondtam.
Amikor oda értem ő már ott volt és igen, megkérdezte hogy miért utálom annyira Endeavort én meg elmondtam neki mindent Touyával anyával és úgy az egész családunkal kapcsolatban, de ez most nem lényeg.
Aztán Katsuki azt kérte hogy fagyasszam be jobban a tavat én meg így is tettem ő meg behúzott rá, de egy vicces volt benne nem tudott korcsolyázni ezért én tartottam. Az lett a vége az egésznek hogy elestünk és akkor itt csattant el az első csókunk. -mosolyodtam el halványan.
- De az volt az egészben a baj hogy nem viszonozta a csókomat ezért elválltam tőle ő meg lelökött magáról és elkezdett szidni, meg meg is pofozott. -mindent elmeséltem nekik amit úgy gondoltam tudniuk kell.- Aztaaa van benne cuki rész is. de van benne hogy is mondjam fájdalmas is. -mondta Mina.
- És melyikőtök van alul? -kérdezte Mineta.
- Mineta! Szerintem ez nem rád tartozik ne kérdezz ilyeneket! -mondta Iida.
- Igen, ez semelyikünkre sem tartozik. -mondta Kaminari.
- Mondjuk Denkiéknél egyértelmű hogy Denki van alul. -röhögött Kirishima mire mindenki el kezdett röhögni rajtam kívül.
- Nem vagytok viccesek. -háborodott fel,egyszer csak megszólalt Touya telefonja amit egyből felvett.
- Szia Shiga, baj van? -kérdezte.
-
- A tesóimnál. -mondta egyszerűen mire mindenki meglepődött.
-
- Igen.
-
- Rendben te is szia. -tette le.
- Tudja hogy vannak tesóid? -tette fel a kérdést Natsuo ami engem is érdekelt.
- Igen és azt is tudja hogy ti.
- Ennyire megbízol benne? -kérdezte Fuyumi.
- Aha. -mosolygott.
- És honnan veszed hogy nem küldi ide az embereit, hogy öljenek meg téged? -kérdeztem.
- Nem hinném hogy tenne ilyet.
- Te tudod. -álltam fel.
- Hova mész? -kérdezte Fuyumi.
- Fel a szobámba fáradt vagyok, sok volt ez mára. -sétáltam fel a szobámba.
Amikor felértem becsaptam magam mögött az ajtót és szokásosan az ágyamba döltem.
Igazából örülök hogy tudom ki Touya de akkor is fura hogy pont egy gonosztevő és kitudja lehet csak megjátsza magát aztán ránk támadnak és kitudja mi fog történni.
Az meg nagyon felidegesített hogy meg kérdezte anya hogy van, mit gondolt hogy boldogan éli az életét? Mert akkor rohadt nagyot tévedett, de egyben megértem őt hogy ott hagyott minket főleg úgy hogy Endeavor folyton lenézte. De még felkell dolgoznom ezt az egészet ami remélem egy idő után menni fog. - a gondolat menetemből az ajtó nyitódás ugrasztott ki, nem néztem fel mert tudtam hogy ki az. Amikor becsukta az ajtót ide sétált és befeküdt mellém.- Minden rendben? -kérdezte Katsuki mire felé fordítottam a fejem.
- Mostmár hogy itt vagy igen. -mosolyogtam rá,ő meg közelebb csúszott hozzám.
- Akkor jó. -mosolygott ő is,felé hajoltam és ajkaira tapadtam, megfogtam az arcát és elkezdtem simogatni ő a lábait derekam köré fonta és lejebb húzott magához. A másik kezemmel benyúltam a pólója alá és megsimítottam azt, lassan elváltunk egymástól a levegő hiány miatt.
- Szeretlek Shoto. -mondta pírrel teli arcal.
- Én is szeretlek...Katsuki. -vártam hogy leszidjon amiért Katsukinak hívtam de nem tette meg. Helyette kezeit a nyakam köré fonta és lehúzott magához én meg mellkasára hajtottam a fejem. Lassan elkezdte cirógatni a hajam ami mit ne mondjak jól esett nagyon. Egyszer csak az vettem észre hogy minden el homályosodik. Elaludtam Katsukin, kényelmes az biztos.
****
Reggel amikor felkelltem Katsuki már fennt volt mert éreztem ahogy simogatja a hátam. Lassan kinyitottam a szemem mire egyből megszólalt.
- Jó reggelt.
- Neked is. -mondtam nyűgösen.
- Én már elmentem mosakodni szóval ha gondolod te is mehetsz aztán lemegyünk reggelizni. -mosolygott mire én csak bólintottam és lementem a fürdőbe. Gyorsan megmosakodtam és vissza mentem Katsukihoz.
- Na gyere menjünk. -kulcsolta össze az ujjainkat és egyenesen lefele vette az irányt. Amikor leértünk csak Kaminari, Kirishima, Sero, Yaoyorozu és Iida voltak lennt.
- Jó reggelt Todoroki, minden rendben? -kérdezte Yaoyorozu.
- Igen. -mondtam unottan.
- Én mint osztály elnök bejelentem hogy felkeltem a többieket mert már késő van és a szervezetnek szüksége van a reggeli étkezésre.
- Fogd már be pápaszem azt csinálsz amit akarsz kurvára nem érdekel senkit. -mondta Katsuki miközben kávét csinált.
- Bakugou, te hogy beszélsz? A szüleid nem tanítottak némi jó modort? -mondta Iida.
- Mit...mondtál? -fordult meg lassan de majd felrobbant az idegtől.
- Iida te menj keltsd fel a többieket. -mondtam és Bakugou elé sétáltam. - Nyugi. -mosolyogtam és egy csókót nyomtam a szájára.
Vissza fordult és felém nyújtotta ez egyik bögrét.- Köszi. -vettem el mire csak bólintott.
- Jó reggelt Shoto. - ült le a kanapéra Natsuo.
- Neked is, Fuyumi tegnap hazament? -ittam bele a Katsuki által készített kávéba.
- Igen és To...
- Értem, akkor jó. -vágtam a szavába mielőtt kimondhatta volna a másik nevet is.
- Na és Bakugou szerinted a szüleid kibékültek már? -tartotta vissza a nevetést Natsuo.
- Faszom tudja nem is érdekel.
- Értem. -ennyi kellett és hangos nevetésbe tört ki.
- Idióta. -mondta és a mellkasamba fúrta a fejét ami először meglepett de aztán az egyik kezemmel átöleltem a csipőjét.
- Jujjjjj de cukikkkk. -jelent meg a semmiből Mina.
- Nem most először halljuk ezt a szót a szádból. -sóhajtott Kirishima.
- Na ja. -értett vele egyet Kaminari. - Éhen döglök. -nyavajgott.
- Akkor egyél. -mondta Mina.
- Oké. -vigyorkodt.
- Ma elmegyünk valahova? -nyomtam egy puszit Katsuki homlokára.
- Igen, legalább nem kell itt lennünk a sok idióta között.
- Jó, van is ötletem hova megyünk. -mondtam mire rám nézett.
- És hova?
- Az titok, majd meglátod. -mosolyogtam.
××××××××××××××××××××××××××××××××××
Ahhh sajnálom ez ilyen gagyi rész lett, de nagyon fáradt voltam egésznap :(
Megpróbálom a kövi részt jobbra megírni, addig is puszi mindenkinek. 🥰
VOUS LISEZ
I long for your touch (TodoBaku) 🇭🇺
Roman d'amourNem tudok ide mit írni szóval csak olvassátok és remélem tetszeni fog mindenkinek. 😂🥰