✶ 9 ✶

300 23 3
                                    

Katsuki szemszöge:

- Ennek meg mi baja van? Olyan furán viselkedik, vajon egy ideje nem verte ki és azért ilyen feszült? -gondolkodott hangosan Shoto idióta bátyja.

- Tesó hiddel nem az a baja hogy nem verte ki. -ütögette meg a vállát Kirishima.

- Akkor mi? Vajon... mi? -kezdett el gondolkodni, majd rám nézett. - Össze vesztetek? -kérdezte mire megforgattam a szemem.

- Szakítottunk. -zártam le ennyivel a beszélgetést.

- Sza-szakítottatook? Fel kell hívnom Fuyumit. -vette elő gyorsan a telefonját és tárcsázott egy számot ami gondolom Fuyumié volt.

- Fuyumi! Beszélned kell Shoto-val mert Bakugou szakított vele és ha meg tudod hova engedtem el kinyírsz. -nyelt egy nagyot.

-

- Hát tudod... anyához.

-

- De! Normális vagyok, ő akart bemenni hozzá én meg megengedtem, ne haragudj már naa.

-

- Jó. -fújta ki a levegőt. - Akkor ide jössz? Te vagy az egyetlen aki tud vele beszélni.

-

- Rendben, szia. -tette le.

- Hu ezt is megúsztam.

- Fuyumi ide jön? -kérdezte Deku.

- Aha. -mosolygott.

Ezek beszélgettek minden szarságról én meg csak arra tudtam gondolni hogy túl reagáltam ezt az egészet és hogy megbántottam Shotot.
Több órán keresztül beszélgettek én meg már amennyire figyeltem rájuk de, többször Shotora gondoltam.
Egyszer csak megérkezett Fuyumi.

- Sziasztok. -mosolygott.

- Sziaaaa. -mosolygott rá szélesen Mina.

- Shoto? -kérdezte.

- Még nem ért vissza. -mondta a ribanc Momo.

- Nem ért? Pedig 7 óra van! -akadt ki.

- Felhívom! -vette elő a telefonját Natsuo.

- Felesleges. -mondtam mire rám kapták a fejüket én meg csak sóhajtottam. -Nem emlékeztek hogy földhöz vágta? -mondatomra megvilágosodtak.

- Basszus. -mondta Fuyumi.
A semmiből akkorát dörgött az ég hogy mindenki meg ilyedt, természetesen csak én nem.

- Ebből vihar lesz. -mondta Denki.

- Az nagyon nem jó, viharban van a legtöbb baleset. -ilyedt meg Mina.

- Shoto tud magára vigyázni, ne aggódjatok. -mondta Natsuo, de rajta is látszott hogy feszült.

Fél óra múlva se érkezett meg Shoto és már én is aggódtam, mondjuk eddig is.

- Azóta már fél óra eltelt. -szólalt meg pápaszem.

- Igen. -mondta idegesen Fuyumi.

Egyszer csak meghallottuk hogy csapódik a koli ajtaja és megjelent felemás.

- Shoto! -futott hozzá Fuyumi és szorosan megölelte.

- Ugye tudod hogy vízes vagyok?

- Igen de nem érdekel, azt hittem valami történt veled. -mondta mire Shoto is erősen megölelte, kb 2 perc után elengedték egymást.

- Menj fel és öltözz át, aztán gyere le mert beszélnünk kell. -nézett szúrosan Fuyumi rá.

- O-oké. -kezdett el ide sétálni, persze hogy jó helyen állok mellettem fog felmenni.

I long for your touch (TodoBaku) 🇭🇺Onde histórias criam vida. Descubra agora