✶ 7 ✶

336 23 3
                                    

Shoto szemszöge:

Miután végeztünk a reggelivel Bakugouval felmentünk a szobámba én meg bedőltem szokásosan az ágyamba.

- Rájöttem arra,hogy lusta vagy. -ült rá a csipőmre.

- Izé nem igaz. -néztem rá piros arcal.

- Nem igaz? - mosolygott gonoszan.

- Nem igaz. -mondtam határozottan mire meglökte a csipőjét én meg beharaptam alsó ajkam, hogy véletlenül se adjak ki valamilyen hangot.

- Te tudod. -mosolygott gúnyosan, megfogtam a csuklóját és magam mellé rántottam majd fölé hajoltam. Az arcát eltakarta de így is láttam tűz piros arcát.

- Na mostmár nincs olyan nagy arcod. -vettem el kezeit az arcáról.

- Kuss. -nézett félre én meg csak felröhögtem.

- Nézzünk egy filmet aztán elmegyünk arra a bizonyos helyre.- Erre csak bólintott, elővettem a laptopomat amit még Fuyumitól kaptam régebben és benyomtam egy random filmet ami 2 órás, össze bújtunk és elindítottam.

***

Amikor vége lett a filmnek az órára néztem és 4:35 volt.

- Na akkor indulunk? -pattantam fel.

- Aha. -állt fel ő is, át öltöztünk és lementünk. A többiekre nem figyelve felvettük a cipőnket és kabántunkat majd kiléptünk a koliból. Össze kulcsoltam ujjainkat és egyenesen a tó felé vettem az irányt ahol elcsattant az első csókunk. Igen, megtanítom Katsukit arra hogy ne essen el a jégen erre akartalanul is elmosolyodtam.

- Min mosolyogsz? -nézett rám érdeklődve de már ott voltunk a tónál. Seperc alatt befagyasztottam hogy véletlenül se szakadjon be.

- Megtanítalak jégkorcsolyázni. -húztam be a jégre mire ő erősen belém kapaszkodott.

- O-oké. -nézett ilyedten a jégre mire én felnevettem.

- Kurvára nem vagy vicces, milesz ha úgy elesek hogy beszakad aladtam a jég, vagy ha úgy elsek hogy betörik a koponyám? -nézett rám szúrósan.

- Nem engedem hogy eless. -nyomtam egy csókot a szájára. Meg fogtam a kezeit és húztam magam után.
Nem tudom mennyi idő telt el de már sötét volt.
Elengedtem a kezét és tudott magától is menni.

- Ügyes vagy. -mosolyogtam rá.

- Tch. Tudom. -mondta mire megforgattam a szemem.

- Kapj ellll! -mondta és ráugrott a hátamra én meg azt se tudtam hol vagyok de szerencsére nem estünk el.

- És mivan ha el esünk? -kérdeztem a hátamon lévő fiút.

- Igazából az volt a cél. -szállt le rólam majd megfogta a csuklóm és lerántott így megcsúsztam.

- Ennek mi értelme volt? -néztem Katsukira aki mosolygott és rám feküdt.

- Nézz fel. -mondta én meg felnéztem és megláttam a csillagokat meg a Holdat egyszerűen gyönyörű.
Egy csómó ideig csak a csillagokat néztem egyszer csak Katsuki mosolyogva felém hajolt és lehajolta ajkaimhoz.

- Szeretlek. -vált el tőlem egy pillanatra és megint ajkaimra tapadt. Amikor újra elváltunk szemeibe néztem és megsimítottam arcát.

- Én is szeretlek. -mosolyogtam rá.

- Tudom. -állt fel és én is így tettem. -Menjünk már nagyon fázom. -mondta én meg lehúzta a jégről és felmelegítettem egy kicsit a képességemmel hogy ne fázzon annyira.
Össze kulcsoltam ujjainkat és vissza sétáltunk a koliba.
Levettük a cipőnket és a kabátunkat majd a társalgóba sétáltunk ahol ott voltak a többiek.

- Milyen volt a randi? -kérdezte kíváncsian Mina mire sóhajtottam.

- Jó. -zártam le és a konyhába sétáltam mert éhes voltam, még volt kettő sobám amit Fuyumi hozott azokat gyorsan megcsináltam és oda adtam Katsukinak aki mellettem állt.

- Tessék. -nyújtottam át neki amit elvett.

- Köszi. -mosolygott.

Amikor megettük vissza mentünk a többiekhez akik Kaminarit fagadták.

- Mi történt? Miért vesztetek össze? -kérdezte Mina kiváncsian a fiútól.

- Megcsalt,egy lánnyal ölelgették egymást. -mondta Kaminari elhaló hangon.

- MIVAANNN? -akadt ki mina. - Ahhj Denki annyira sajnálom, találsz jobbat is. -ölelte meg szorosan a fiút a könnyeivel küzködött.
Egyszer csak az hallottuk hogy a koli ajtaja kinyílik és mindenki arra nézett majd megjelente a lila hajú mire Kaminariban a vér is megfagyott.

Denki szemszöge:

- Denki. -nézett rám sajnálkozóan.

- Mit akarsz te Denkitől!!? -nézett rá szúrosan Mina.

- Denki félre érted. -jött hozzám közelebb.

- Jajj csak a szokásos duma, mit lehet ezen félre érteni? -engedtem könnyeimnek utat.

- Az a lány...

- Nem érdekel! -ordítottam rá.

- Az unokahúgom. -mondta, de én megse tudtam szólalni.

- Szerintem beszéljétek meg négyszem közt. - mondta Kiri én meg csak bólintottam és felmentünk Hitoshival a szobámba.

Katsuki szemszöge:

- Szerintetek megtudják beszélni? -kérdezte pandaszem.

- Azok nem beszélni fognak, Pikachu az agymosó alatt fog nyögni. -sóhajtottam.

- Ahogy te is Todoroki alatt. -röhögött fel Kirishima.

- Mi a faszt mondtál!!!?? -néztem rá gyilkos pillantásokkal.

- Inkább mi megyünk mielőtt valaki meghal. -mondta Shoto majd megfogta a csuklóm és elkezdett maga után húzni egyenesen a szobájába.

- Ne kapd fel mindenért vízet. -csukta be az ajtót.

- Mi az hogy ne kapjam fel? Hogy mondhat ilyen és onnan veszi hogy én nyögnék alattad nem te alattam!!? -ráncoltam össze a szemöldököm.

- Nem tudom. -sóhajtott. - de ne akadj fenn ezen. -dőlt bele az ágyába.

- Lehet hogy igazad van. -dőltem le mellé.

- Holnap suli szóval szerintem aludjunk. -mondta én meg bele egyezően bólintottam.

- Át mész átöltözni?

- Adj egyj pólót nem halok bele ha meglátsz alsó gatyában. -álltam fel mire ő oda sétált a szekrényéhez és adott egy pólót amit pik-pak át vettem és ő is át öltözött majd vissza feküdtünk az ágyába én meg hozzá bújtam.

- Jóéjt. -nyomott egy puszit a homlokomra.

- Neked is. -mondtam és lassan de biztosan elaludtam.

××××××××××××××××××××××××××××××××××

Sajnálom hogy most hoztam részt DE ANNYIRA NINCS ÖTLETEM HOGY NAGYON NINNCSSS azt se tudom hogy mit írjak majd a kövi részbe szóval jaaa de majd megpróbálok össze szedni valamit így nem igérem meg hogy vasárnapig kiteszem a kövi részt minimum keddre vagy szerdára. 🥺🥺
Addig is puszilok mindenkit🥰

I long for your touch (TodoBaku) 🇭🇺Donde viven las historias. Descúbrelo ahora