azcık smut gibi bisi var haberiniz olsn
--
Claire içinde büyüyen öfke ve kıskançlık duygusuyla napacağını bilemez halde sadece yerinde dikilmiş JJ ve sarışın kıza bakıyordu.
JJ kıza biraz daha yaklaşıp öptüğünde, Claire'in elinde tuttuğu bira şişesi yere düşüp kırılmıştı.
O sırada Topper ile konuşan Rafe, duyduğu sesle Claire'e döndü.
"Ne oldu?"
"Bardağı düşürdüm sadece. Ben birazdan geliyorum." Deyip, hızla Rafe'lerin yerinden ayrıldıktan sonra kenardaki biralardan birini alıp kayalıkların oraya geçti.
Cebinden çıkarttığı sigara paketinden bir dal çıkartıp, dudakları arasına yerleştirdikten sonra kenardaki siyah çakmakla sigarasını yaktı ve derin bir nefes çekip zehirli dumanı dışarı doğru verdi.
İçindeki iğrenç ve tuhaf hisse anlam veremez haldeydi. Neden böyle hissediyordu? Ve bu normal miydi?
JJ onun için hep kardeşinin en yakın arkadaşıydı. Çok fazla yakın olmasalar bile yakınlardı ve beraber eğlenebiliyorlardı.
Onu hiç bu şekilde görmemişti, ve daha önce hiç onu bu şekilde kıskanmamıştı. Kıskanması gereken bir durum olduğunu bile düşünmüyordu. Klasik JJ Maybank, sürekli etrafında bir kız olurdu.
Deniz, akşam saatleri olduğu için sakindi. Sabahki gibi dalgaları boy yüksekliğinde değildi. Hatta çarşaf gibiydi.
Birasından bir yudum aldıktan sonra, sigarasından da bir nefes daha çekmişti. Biraz kafasını toparladıktan sonra partiye geri dönecekti.
Bir süre geçtiğinde biraz sakinleştiğini hissetti. Sigarayı söndürdü, bira şişesini eline aldı ve ayağa kalkıp parti alanına döndü. Rafe'i ararken, onun zengin kısımdan esmer bir kızla konuştuğunu fark etti, -o kızdan nefret ederdi. "Her neyse." diye mırıldandıktan sonra Sarah'nın yanına gidecekken JJ'i aynı sarışın kızla dip dibe gördüğünde o kadar uğraşla sakinleştirdiği ve dibe gömdüğü öfkesi ve kıskançlığı yeniden gün yüzüne çıkmıştı.
Elindeki bira şişesini sıkarken omzuna dokunan elle arkasını döndü. Sarah'ydı.
Bir anda kıza sıkı sıkı sarıldıktan sonra, geri çekildi. Sarah kafası karışık halde Claire'e baktıktan sonra, "Bir şey mi oldu?" Diye sordu."Sarah, biraz konuşabilir miyiz?" Dedi Claire ve Sarah'yı partinin biraz uzağına doğru götürdü.
"JJ hakkında değil mi?" Dedi Sarah kaşlarını kaldırarak.
"Evet, maalesef."
"Hayatım, ben JJ'e seninle konuşması gerektiğini söylemiştim-"
"Benimle konuşmaya çalıştı, ama geçiştirdim konuyu." Claire bu durumdan pişmandı.
"Şimdi ne oldu ki?" Sarah ifadesiz bakışlarla kıza bakarken JJ'e baktığında onu sarışın kızla gördüğü an olayı anladığı için, Claire'in yanına oturdu.
"Kıskandın değil mi?"
"Evet, sanırım. Emin değilim, bilmiyorum ama gerçekten sanki her şeyi hafızasından silmiş gibi davranıyor."
"Bebeğim, sen de öyle davranıyorsun. Partiden sonra berabersiniz değil mi? Oturup konuşun." Sarah Claire'in omzuna kolunu atarken söyledi.
Claire gülümsedikten sonra Sarah'ya sarıldı. "Teşekkür ederim."
"Lafı mı olur, ben şimdi John B'nin yanına gidiyorum, Kiara ve Pope de şurada haberin olsun." Dedikten sonra Claire'in saçlarını karıştırıp ayağa kalktı ve John B'nin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hot summer nights | outer banks
Fanfiction"jj maybank, kız kardeşimle mi yattın?" john b evin verandasında bağırarak dolaşırken jj gerginlikle kaçacak yer aramaya başlamıştı. rafe ise, john b'nin kız kardeşini o sarışın yoksul çocuğa kaptırmamaya kararlıydı. !love triangle