4| claire ve kararsızlıkları.

1.1K 67 133
                                    

Sarah, partide Claire ve JJ'i bulamayınca eve gitmişti. Claire'in odasının kapısını açtığında JJ'i kızın üstünde bulunca yüzünü buruşturdu ve ardından aklına gelen şeyle bağırdı.

"Kapıyı kilitleyin en azından- Ayrıca John B de geliyor o gelmeden toparlanın çabuk." Dedikten sonra kapıyı kapatıp evin verandasına doğru yürüdü. Bu düşüncesizlikle onları tek basan Sarah olmayacaktı bu gidişle.

JJ doğrulduktan sonra kenardaki tişörtü üzerine geçirdi ve ardından odadan çıkmak üzere olan Claire'i belinden tutup kendine çekti.

"Önce bir öpücük almam gerek senden, John B varken sana çok yaklaşamayacak gibiyim." Dedikten sonra hafif başını eğip kıza doğru eğilip dudaklarını birleştirmişti. Claire de ona karşılık verirken içeriden John B'nin sesini duyduğu an JJ'i omuzlarından iterek hızlıca odadan çıkmıştı. Yakalanma korkusu ona yetmişti.

John B, Claire'e baktı ve ardından derin bir nefes verdi. "Seni arıyordum Claire. Partide moralin düşük gibiydi, iyi misin?"

"İyiyim iyiyim, anlık bir düşüş yaşadım sadece. Sıkıntı yok." Dedi ve gülümsedi.

"Güzel, bizimkilerle film izleyeceğiz gelecek misin? Ayrıca JJ'i gördün mü onu da göremedim."

O sırada JJ, kızın odasından elinde kaykayla çıkmıştı. "Claire, buldum."

"Bunun için mi ortadan kaybolmuştunuz?" Dedi John B göz devirerek. Ardından ekledi. "Her neyse, film izleyeceğiz gelecek misiniz?"

"Aslında, JJ bana kaykay öğretecekti. Biz dışarı çıkıyoruz, yetişirsek bize de pizza bırakırsınız." Dedi Claire JJ'in kolundan tutup onu dışarı doğru sürüklerken.

"Tamam, fazla gecikmeyin." Dedi John B arkalarından, ve koltukta sevgilisinin yanına oturdu.

JJ, Claire'in elini tuttuktan sonra ikisi beraber sahile doğru koşuyorlardı. Parti bitmiş, çoğu kişi dağılmıştı.

Geceleri, sahil muhteşem oluyordu. Hafif esen rüzgar, çarşaf gibi olan deniz ve o güzel deniz kokusu. Outer Banks, gerçekten dünya üzerinde bir cennetti.

Kumlara oturduklarında, JJ Claire'in arkasına oturmuş böylece kolunu kızın beline sararak arkasından sarılmıştı. Claire mutlu gibiydi aslında. Aralarında bir ilişki yoktu, varmış gibi davranıyorlardı ama ikisi de olmadığının farkındaydı.

Sarışın olan, kızın açıkta olan omzunu öptükten sonra dudaklarını kızın boynuna doğru ilerletmişti. Dudaklarını önce boynunda gezdirip ardından ufak öpücükler bırakmıştı.

"JJ, biri görürse John B öğrenir biliyorsun değil mi?" Claire, her ne kadar hoşuna gitse de yakalanmamak için durdurmaya çalışıyordu.

"Bebeğim, sakin ol. Kimse yok etrafta."

Claire etrafa baktığında, sahilin o tarafının boş olduğunu gördüğünde rahatlamayla derin bir nefes vermişti. Sırtını, sarışın çocuğun göğsüne yasladığında sarışın olanın eli kızın karnında dolaşıyordu.

Ufak olan öpücükleri, boynunda morluk oluşturacak hale gelirken Claire hoşnutlukla mırıldanıyordu.

"Claire?"

Rafe'in sesiydi. Claire sesi duyduğu an doğrulup kendini toparladığında Rafe ona ve JJ'e donuk bakışlar atarken, yeniden konuştu.

"Partiden erken ayrılmışsın, farkına varmamıştım seni arıyordum o yüzden. Ama Maybank'leymişsin." Rafe'in yüzünde oldukça soğuk bir gülümseme vardı. Fakat JJ'e olan bakışları daha sert gibiydi.

hot summer nights | outer banksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin