2| rafe cameron'ın bazı zayıf noktaları.

1.3K 86 54
                                    

JJ'in sesini duyduğunda Claire ve Rafe sarışın çocuğa doğru döndüler.

"Bugün Rafe plan yapmış, onlayım ama istersen gece öğretebilirsin?" Dedi Claire iki tarafın da gönlünü alabilmek için.

JJ küçümseyici bakışlarını Rafe'in üzerinde gezdirdi ve ardından tekrar Claire'e baktı.

"Bununla mısın Claire?" dedi.

Rafe yeniden sinirlendiğini hissederken derin bir nefes alıp ayağa kalktıktan sonra JJ'in karşısına dikildi. Bakışlarını çocuğun gözlerine dikmişti.

"Bununla derken Maybank?"

"Bununla işte. Züppe olan gereksizlerden biriyle." JJ geri adım atmamıştı, ki JJ hiçbir zaman geri adım atmazdı.

Rafe JJ'in üzerine yürüyecekken Claire olay çıkmaması için Rafe'in kolundan tutup çekti. Olay çıkmasını gerçekten istemiyordu, çünkü artık bıkmıştı. Sürekli aynı şeyler oluyordu.

JJ alaycı bir gülüş yerleştirdi yüzüne ve Claire'e baktı. "Şimdi de onların tarafında mısın Claire?"

"Ne alakası var JJ?" Claire sarışın çocuğa hayal kırıklığıyla bakarken, JJ'in gözlerinde bile bir duygu belirtisi yoktu.

"Her neyse cidden." Claire tekrar konuştuktan sonra Rafe'in kolundan tutup onunla beraber yürümeye başladı. JJ ise sadece arkasından bakmıştı.

İkisi beraber sahilde yürümeye başlamışlardı. Sahilde, sörf yapan adanın yoksul tarafındaki oğlanlar vardı. Dalgalar oldukça iyiydi, John B ve JJ burada olsaydı buna bayılırlardı.

"Bir sıkıntı mı var?" Dedi Rafe sarı saçlarını geriye doğru atarken.

"Bilmiyorum, zaten sabah tuhaf bir şey yaşandı ve-"

"Ne yaşandı?"

"Önemli bir şey değil Rafe. Ama JJ'in bu tavırları canımı sıkmaya başladı artık." Dedi Claire ve ardından derin bir nefes verdi.

Rafe kolunu kızın omzuna atarken, hafifçe gülümsedi. "Sıkıntı yok, bir kere daha bile sana bu şekilde davranırsa ona ne yapacağımın o da farkında."

Rafe Cameron. Rafe'in bazı zayıf noktaları vardı ve insanlar onları zayıf noktasından vurmaya bile cesaret edemezdi. Ama JJ Maybank ondan korkmayan tek kişiydi, ve zayıf noktalarıyla oynamaktan da hiç çekinmiyordu.

"Neyse, kapatalım bu konuyu. Kokteyl yapacaktık değil mi?" Dedi Claire yüzüne bir gülümseme yerleştirirken.

"Evet, gidelim hadi."

Onlar Rafe'in evine doğru adanın zengin kısmına geçiyorlardı. O sırada da adanın yoksul tarafında, diğerleri evden çıkmış tekneyle geziyorlardı.

John B ve Pope bira shot yaparlarken Sarah ve Kiara gülerek onlara katılıyorlardı. JJ kenarda otururken hâlâ sinirliydi.

Sarah JJ'in bu halini fark ettiğinde onun yanına oturup omzuna dokundu hafifçe.

"Bir şey mi oldu JJ?"

"Abin. Genel olarak olan şey o. Bir şekilde beni sinirlendirmenin yolunu buluyor."

"Hadi ama JJ, abimi biliyorsun. Biraz alttan almak lazım. Ve Claire ile vakit geçirmek istiyor sadece."

"Sözde ben Claire ile olacaktım bugün, ama o Rafe'le olmayı seçti."

"Sabahki olaydan sonra-" Sarah tam konuşurken JJ sesini kısması için kızın karnına dirseğini geçirdikten sonra Sarah bu sefer fısıldamaya başladı.

hot summer nights | outer banksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin