evvtt vinnie karakterini eklemeye karar verdim, belki tanimayan vardir diye fotoğrafını şuraya bırakayım beyefendinin.
🛐🛐
vinnie'nin arkadaşı olarak da chase'i eklemek istedim, onun da fotoğrafını buraya bırakayım;
-------------Hailey duyduğu şeyle heyecanla gülümsedi ve ardından kollarını Rafe'in boynuna doladı. Claire ve JJ bunu gördüğünde ilk başta garipsemişlerdi, ama Claire Rafe'in eski sevgilisiyle barışmasına oldukça mutlu olmuştu, tatlı gözüküyorlardı. Rafe'e gülümseyerek el salladıktan sonra ilgi odağını oradan çekti ve tekrar JJ'e baktı.
Onlar yürümeye devam ederken, sahilde Chase ile oturan Vinnie'yi gördüklerinde yanlarına gidip oturmuşlardı.
JJ, Vinnie'nin saçını karıştırdı ve güldü. "Duyduğum kadarıyla zenginlerden biriyle takılmışsın."
Vinnie gülerken başını yukarı kaldırdığında adem elması ortaya çıkmıştı. Üzerinde sadece gri bir şort vardı, kasları ve biçimli bedeni bir Yunan tanrısı misali sergileniyordu. Karamel rengi saçlarını karıştırdı ve ardından JJ'e döndü. "Tek gecelik bir şeydi JJ."
Chase Vinnie'nin bu dediğine göz devirdi ve derin bir nefes verdi. "Tek gecelikten başka ilişki yaptığın yok zaten Vinnie."
Claire Chase'in dediğine güldükten sonra çocuğu onaylamıştı. Vinnie genel olarak tek gecelik takılıyor ve pek ciddi ilişki yapmıyordu. Aslında bakacak olursak, ilişki yaptığını bile görmemişlerdi.
Chase ona göre biraz daha duygusal biriydi. Evet, o da Vinnie gibi pek çok kızla takılıyordu ama sadece ondan daha duygusaldı. İkisinin de ortak noktası ağzılarının çok iyi laf yapmasıydı, ah bir de ağızlarını nasıl kullanacaklarını iyi bilmeleri.
Gerçi, Vinnie ve Chase'i gören çoğu kız zaten onların yanında olmak için her şeyi yapıyorlardı.
Vinnie ve JJ konuşmaya devam ederken, Chase yanına oturan Claire'in omzuna kolunu atmıştı. Onların arası öyleydi, ama arkadaştan fazla değillerdi ve olamazlardı da. JJ, kızın omzundaki kolu gördüğünde tuhaf bir bakış atmıştı, içinde anlamlandıramadığı bir his vardı. Kıza dokunulması hoşuna gitmemiş gibiydi. Fakat ağzını açamıyordu, çünkü aralarında kesin bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hot summer nights | outer banks
Fanfic"jj maybank, kız kardeşimle mi yattın?" john b evin verandasında bağırarak dolaşırken jj gerginlikle kaçacak yer aramaya başlamıştı. rafe ise, john b'nin kız kardeşini o sarışın yoksul çocuğa kaptırmamaya kararlıydı. !love triangle