Hoofdstuk 10 Het steegje

253 15 5
                                    

Natalie heeft gereageerd...

Mijn ogen racen over het bericht.
Hey Jessi.
Ik vind het prima! Ik hoef je ook niet meer te zien. En zo te zien heb je al iemand. Ik verspil liever mijn tijd met Robert dan de hele tijd achter jou aan moeten zitten. Tot zo op school
Natalie
Ik kan het niet geloven. Ik stuur nog even terug dat ik thuis blijf. Na een minuut of twee krijg ik een appje terug.
Ben je een beetje te bang geworden? Durf je het niet in mijn gezicht te zeggen? Ik staar mijn mobiel voor 2 minuten aan. Oh damn wat is ze een bitch. Door Natalie ben ik Max vergeten een appje te sturen. En ja hoor net als ik dat wil doen heb ik een appje van Max. Niet 1 maar 5.
Jess!
Reageer!
Jess!! Waar ben je?
Is er iets gebeurd??
App me! Xx
Ik stuur hem snel terug dat er niks is. Ik vraag hem ook of hij even kan komen vanmiddag. Ik leg mijn telefoon weer weg. Ik moet nog zoveel doen! Als eerst ga ik met mam naar de supermarkt. We laten de puppy even bij de buren. We kopen speeltjes, eten, dekentjes, een halsband en een riem. Als we terugkomen doe ik gelijk de halsband om. Het staat hem zo schattig! Ik gooi eten in zijn voerbak. Leg een mandje met dekens neer met de speeltjes. Ik noem hem tijdelijk Amigo. Na dat ik even met hem speel gaat hij even rusten. Mijn moeder vraagt me om even te gaan ziiten. Ik vraag of er iets is. Ze knikt lichtjes. Ze legt haar hand op mijn been. Ik voel haar spanning. En dan zegt ze: ''Papa gaat op theorie... Hij zou elke dag weg zijn. We gaan proberen het slaan thuis te stoppen.'' Ik knik. Ik voel me blij en opgelucht maar ook heel bang en verdrietig. Ik staar een poosje vooruit. Ineens springt Amigo op de bank. Hij likt me helemaal onder. We lachen hard. "Is het weer tijd om te spelen Amigo?" Amigo begint te blaffen. We spelen lang door tot we de deurbel horen. Amigo kijkt raar naar de deur. Dan rent hij er als een mogool naartoe. Ik lach weer. Wat een lieve hond. Ik loop ook naar de deur en neem Amigo vast in mijn armen. In de deuropening staat Max. Hij kijkt even naar Amigo. "Wat lief!" roept hij door het huis. We gaan zitten op de bank. Mam vraagt wat hij wil drinken en zet het op tafel. "Ik wil ook wel wat hoor" roep ik mijn moeder lacherig toe. Ze zet mijn drinken ook op tafel. Daarna gaan we naar boven. We zitten op bed. Onze hoofden komen dichter naar elkaar toe. Dan drukt hij zijn lippen zacht op de mijne. Mijn handen gaan door zijn haren. Zijn handen verplaatsen zich steeds meer omhoog. Hij stopt bij de sluiting van mijn bh. Hij zit er een beetje mee te spelen. "Max.." "Ja?" fluistert hij lief. "Ik.. Ik kan het niet" we laten elkaar los. "Wat ben ik ook een lul. Het kan pas als we er allebei klaar voor zijn." Ik omhels hem. "Wat je ook doet je bent nooit een lul." Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Dan lopen we weer naar beneden. Max gaat weer naar huis. Ik zwaai hem uit. Als ik in de woonkamer kom rent Amigo snel naar me toe. "Je moet nog even het halstertouw terugbrengen naar de manege." zegt mam. "Oh ja! Doe ik nu wel even." Ik pak mijn fiets en fiets rustig naar de manege. Ik loop naar de kantine en geef het hakstertouw terug. Het geld mogen ze houden. Ze bedanken me. Ik fiets weer rustig naar huis. Ik zie mijn huis al in de verte staan tot ik in een steegje word geduwt...

~~~~~~~~~~~~~~~~
Nieuw hoofdstuk! Hij is kort maar anders werd het zo saaiiii. Mijn vorige hoofdstuk was ook al saai. Er gebeurde niks.. Dus sorry daarvoor!!!!

En oh my gaadd! Mijn boek staat op #76 ib Romantiek! Dat had ik niet gekund zonder jullie!! Dankje dankje dankje!!

En als laatste @KoariXD ze schrijft een supergoed boek maar de reads lopen niet zo goed. Zouden jullie pleasee haar willen volgen en lezen? (Het is een engels boek)

Luv u alll!!!

OnveiligWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu