Primul sărut

369 27 0
                                    

" - Vin ,vin...striga o voce din spatele meu .

Nu stiam cine sunt ,stiam doar ca nu e bine.

Ploua torential si simțeam frigul si frica intrându-mi in oase. Cum puteam scapa din asta?........Singura cale era seductia.."

-Katy...trezește-te scumpo.striga Ami de la parter.

Ce vis ciudat. Cine erau ei? Stiu ca era luna plină si apoi ... ,dar nu luna plina avea sa fie la noapte.

-Katy.striga si mai des Ami

-Vin acum.spun si cobor jos exact cum eram îmbrăcată in micuta mea camasa de noapte

-Gatesti ceva ? Simt miros de clătite.spun in timp ce cobor scările

-Avem musafiri.spune Ami ,zâmbind, când ajung lângă ea

In aceea secunda din bucătărie iese Chris cu o farfurie de clătite in mana.

-Buna dimineața.spune măsurându-mă din cap pana in piciore si oprindusi privirile mai ales in centru asupra sânilor care se vedeau de-a dreptul

-Ce cauti aici?spun stanjenita de privirile lui

-Eu l-am adus.spune Ami...Ne-am cunoscut la cursul de istorie si am vrut sa-l cunosti si tu,dar vad ca deja va știți

- Ne-am cunoscut din întâmplare acum câteva zile.spun vrand sa scurtez reprosurile subînțelese ale prietenei mele geloase

- Clătite?întreabă Crish de parca nu am fi vorbit despre el asezand farfuria in fata mea apoi mă sărută pe umărul gol

Parfumul....pulsul...incepea din nou. Inima începe să-mi bata nebunește,iar pulsul o ia la goana....Ce se intampla?

. ¥

Povestea lui Chris:

Chiar nu vreau sa aflu cum va reactiona atunci când mă va vedea la ea in casa, dar ce pot sa fac îmi era dor de ea.De când o văzusem acum câteva zile reusise sa îmi scape ,am asteptat-o in pădure unde o intalnisem si alta data,am cautat-o cu privirea peste tot prin scoală ,dar parca intrase in pământ. Aflasem ca Ami este prietena ei și făcusem in asa fel încât sa ajung la ea in casă si am reusit.

Mă apuc sa-i fac clătite in timp ce Ami se chinuie sa o trezească. Mă lupt cu gândul de a mă duce sa o trezesc in cel mai dulce mod cu putinta...sau cel puțin dulce pentru mine.

Lupta mea interioara se sfârșește când o aud coborând scările.. Tot ce pot sa mai sper acum e ca nu are cu ce sa mă lovească.

Ies din bucătărie cu clătitele in mana si sunt aproape gata sa-mi cada...Tot ce avea pe ea era o camasuta minusculă ce se presupunea ca trebuie sa ii acopere corpul.. Sânii obraznici se observau cel mai bine ,acoperiti doar de un material transparent,se zguduiau jucausi in timp ce se mișca.

-Buna dimineata.spun eu încercând să nu mă mai holbez

-Ce cauti aici?intraba ea stanjenita de privirile mele.

-Eu l-am adus.spune Ami.....am vrut să-l cunosti si tu ,dar vad ca deja va stiti.

Nu ii spusese de mine.Ce sa cred in legatura cu asta ,ca a vrut sa mă tina pentru ea ?

-Ne-am cunoscut întâmplător acum câteva zile.spune ea la repezeala

Atât ti-a fost pisicuțo...întâmplător spui a? ...

-Clătite?întreb eu in timp ce ii asez farfuria in fata si profit de oportunitatea de a o sărută pe umăr....

Căpșuni si vanilie..

Lasă -mă să te iubesc!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum