Distrusă ?Da ....cu siguranță asta eram . Eram distrusă până în măduva oaselor .Mă simțeam trădată ,călcată în picioare . Cum a putut să îmi facă una ca asta ? Cum a putut să mă rănească așa? Suflet pereche...vezi să nu! Nu era decât una dintre multele javre pe care le-am întâlnit în viața mea ,atât la propriu cât și la figurat. Încă unul pe lista dezamăgirilor și nu ...nu el era dezamăgirea ,ci eu .Cum am putut să mă îndrăgostesc de un altfel de om? De ce ?
De ce pentru a nu știu câta oară cad în aceeași capcană ca mai apoi să sfârșesc ,din nou într-o baltă de lacrimi ? Mereu la fel de idioată ,la fel de fraieră ....mereu așa de mult ca mine .Și chiar dacă am încercat din răsputeri să ascund partea asta din mine -naivitatea asta care mă doboară la pământ de fiecare dată -am sfârșit la fel ...o dezamăgire!
Alergam atât de tare încât mă așteptam ca în orice secunda piciorele să-mi cedeze ,să cad și să îmi rup ceva . Măcar atunci aș fi avut un motiv întemeiat să vărs atâtea lacrimi, atunci aș fi putut să rămân unde sunt și să aștept să fiu găsită de cineva ,nu ar mai fi trebuit să fug și să aștept să mi se vindece rănile nevăzute. Dacă aș fi căzut ,dacă m-aș fi lăsat acum dusă de inerție în primul copac ce-mi ieșea în cale aș fi putut să aștept ca cineva să ma îngrijească sau să dispar,dar așa ,în starea în care eram acum ce puteam să fac ?
„Pentru că te...",„Bruno,lasă cățelele în pace ".....„Pentru că te ....",„Pentru că te .."
Pentru că ce ? Mă iubește ? Cum ar putea să îmi spună că mă iubește și să îmi facă una ca asta ? Să vrea să îmi fure teritoriul ,locul unde am crescut ,unde mi-am trăit toată viața....Să intre în casa mea și să mă ...SEDUCĂ?
Seducție ,asta era ,fiindcă nu putea fi altceva.Aici nu putea fi vorba de iubire ,cel puțin nu din partea lui și nu trebuia să fie nici din partea mea. Trebuia să îmi apăr teritoriul ,locuința și să îl fac să plătească pentru că a îndrăznit să vrea să îmi ia ce am ,pe ei toți.
***
Mergeam încet ,târându-mi picioarele și demnitatea ,spre casa din inima pădurii. Trebuia să le avertizez ,să le instruiesc și să fiu acolo pentru ele ,chiar dacă pentru mine nu se putea face nimic.Măcar ele meritau să ...invinga.
-Katherine ,vino !striga Ami de cum intru pe usa .
Vocea ii era ingrijorata si cand imi ridic capul spre ea ii privesc pentru o secunda fata speriata chiar inainte ca ea sa plece inapoi camera mamei ei. Din trei pasi ajung in pragul usii ,iar mirosul mortii mă izbește puternic . Pe patul din coltul camerei se afla Emily care abia se mai diferentia de asternuturile albe .
Asta nu era bine ,nu era bine deloc. Un lup nu se imbolnaveste ,nu se imbolnaveste ușor. Trebuie sa fie ceva foarte grav care a adus-o pe ea in statea asta. Si stiu ca nu pot sa mai duc încă o boala grava a persoanelor pe care le iubesc . Prima data a fost mama, acum e ea e cea care se afla in aceeasi situatie,lipsita de orice culoare ,de orice scânteie a vieții.
-Ce fac ,Kath? Ce pot sa fac ca sa o ajut ?
Ce sa faca? ....Nimic . Nu mai era nimic de facut. Nu exista leac pentru boala asta. Daca ar fi fost, mama ar fi fost acum aici gata sa infrunte toate problemele care au apărut din senin.
-Amy ....incep ,dar ma opresc fara sa spun nimic .
Ce as putea sa spun ? Nu stiu cum sa rezolv toate astea . Nu eu trebuia sa fiu cea care trebuie sa rezolve toate astea .
-Kath...sopteste cea mai buna prietena a mea uitandu-se la mine cu lacrimi in ochi
-Katherine ,sunt aici din nou. Sunt peste tot si sunt mai multi.striga Brenda, una din lupoaicele ce trebuiau sa stea de paza in seara asta.
In doua secunde ajung afara.Nu stiu cum am fact asta ,dar am reusit sa imi bat propriul record la viteza. Ajunsa in spatele casei vad un grup de barbati ce veneau dinspre rasarit.Nu puteam sa imi dau seama cati sunt pentru ca soarele ii facea sa para o umbra neagra pe iarba verde,dar stiam ca asta nu e de bine.
-Ce facem acum ,Kath? Suntem mai putine ca ei.spune Amy ajunsa langa mine
"-Daca lupii renunta la dorinta de a domina vor putea ramane ,se pot casatorii si avea pui...
-Si daca nu vor sa renunte ,bunico ?
-Ii faci sa isi doreasca asta din toata inima ,scumpo. Niciun barbat nu a scapat pana acum lupoaicelor din haita asta "
- Intoarce-te inapoi ,Ami.Pune-i comprese reci si asteapta sa vezi cum se simte . spun hotarata si Ami pleaca imediat.
-Si voi restul,veniti aici si faceti-i praf. O sa se indragosteasca toti ,si vor vrea sa renunte la ce e al nostru.
***
-Alege o data ! Vrei sa-i faci rau sau sa te topesti in bratele lui ?Alege!
Stateam pe balconul camerei mele ,cea care fusese camera mea cand stateam in padure ,si priveam totul. Locul in care am crescut era distrus ,plin de lupi si lupoaice dornice de o iubire carnala . Cu luna plina in priviri ,lupii se indragosteau foarte repede ,iubeau animalic si traiau animalic . Tuturor li se putea citi dorinta in privire ,insa doar ei erau normali,lucizi ,complet prezenti.
-Alege o data! Fa-l sa sufere la fel de tare cum ai suferit si tu ,du-te acolo si distruge-l la fel cum a facut si el cu tine .
-Vino aici ,razboinica mica !Vino sau vin eu dupa tine . striga Bruno
-Esti dispus sa ma iubesti ?intreb in timp ce sar pe pamantul umed . Esti dispus sa fii al meu pentru restul vietii?il intreb si pot citi uimirea in ochii lui ,dar mai ales din ochii celuilalt
Chris ma priveste amutit de uimire ,iar asta ma face sa ma apropii si mai mult .
-Un singr cuvant si am sa fiu a ta pe vecie .spun si ma acat de trupul masiv al adversaruui meu .
-Da .sopteste plin de dorinta
Ii arunca o ultima privire lui Christian si imi apropii incet buzele de cele ale prietenului sau .Ii musca buza de jos si adancesc sarutul. Salbatic si pasional ,la fel cum fusese si celalalt...
CITEȘTI
Lasă -mă să te iubesc!
Novela Juvenil"La început eram uniți,dar apoi ne-am despărțit . De ce trebuie sa fie atât de greu ? De ce eu trebuie să îmi înfrang iubirea? Vreau ca totul sa fie ca inainte!"-Katherine Puternică ,dură ,dar totuși iubitoare ,Katherine este nevoită să lupte pentr...