Stăteam lipita de scaunul din piele al masinii si simteam cum mi se face rau. Conducea cu 150 de km/h si avea o privire rece ca gheata. Stiam ca e nervos ,puteam sa simt asta ,dar de ce ?
- Ce vrei de la mine.întreb eu încercând sa-mi înăbuși senzatia de vomă
- Să te duc acasă.
-De ce?
-Cum de ce?
-De ce vrei sa mă duci acasă. Nimeni nu ar fi facut asta ,nimănui nu i-ar fi pasat ca mi-a spus ceva ce nu mi-a plăcut. Si totuși tie continuă sa îți pese. De ce ?
-Nu stiu.spune el si mai nervos apăsând si mai mult accelerația.Poate ca vreau sa fiu politicos, asta nu e de ajuns pentru tine? Ar trebui sa accepti ca nu toti suntem la fel,ca eu nu sunt la fel ca ei.
Au! Asta a durut... Mă simt din ce in ce mai vinovată...sau poate doar îmi e rău . Cert e ca ceva nu e în regula cu mine.Imi simt capul ametit si inima parca vrand sa-mi iasă din piept.Nu e deloc bine si din cate știam eu luna plina e abia peste trei zile. Nu cred ca o sa mai rezist mult.....
. ¥
Chris..
Nu stiu cum am ajuns sa dau de ea. Stiu decât ca inima îmi spune să o tin cat mai aproape. Lupul din mine s-a trezit atunci când am zărit-o....părul rosu sângeriu,ochii verzi și mamă ce corp...maieul mulat îi contura sânii rotunzi si apetisanti ,iar blugii tăiați mă făceau sa vreau sa nu ii mai aibă deloc. Ce o fi fost in capul meu de am scos acel "porumbel" nu stiu...stiu doar ca vreau sa mă revansez ,sa o fac sa vrea sa mă mai vadă ,dar ea nu îmi e de nici un ajutor.
Conduc deja cu 200 de km/h si tot corpul îmi tremură,pulsul o ia la goana si inima bate din ce in ce mai repede...Ce se întâmplă? De când am cunoscut-o pe ea parca nu mai sunt eu.
O privesc vrand sa vad daca mai e nervoasa.. Ce are? E asa de palida...
-Te simti bine?întreb eu îngrijorat
Se uita la mine cu ochii pierduti. Trag pe dreapta si sar din masina ca sa o ajut.Ea deschide portiera si...vomită pe adidașii mei.
. ¥
Katherine..
Mi-e din ce in ce mai rau. Simt ca nu mai pot opri senzatia de greata. Ce ma fac ?
- Te simti bine?întreabă Chris
Mă uit la el si încerc sa ii spun ,dar e prea târziu. Opreste brusc si coboară ... Înconjoară masina ajungând in dreptul ușii mele vrand sa mă ajute ,a ajuns prea târziu....adidasii lui au nevoie de o curățare totală.
- Haide jos.spune el grijuliu in timp ce ma ajuta sa cobor si tunându-mi parul.
Trebuia sa se întâmple si asta ,eu cu raul meu de masini si viteza. Stau aplecata spre marginea drumului ,iar Chris îmi tine părul... O imagine mai frumoasa nici ca se putea.
-Îmi pare rău.spun eu după ce am scos tot ceea ce mancasem la prânz afară
- Te simti mai bine?spune el si îmi intinde o sticla de apa
- Oarecum.
- Unde stai?mă întreabă devenind din nou nervos
Mă uit împrejur si îmi dau seama ca mai e puțin pana la casa mea.
-Prima casa imediat dupa ce iesi din pădure.îi raspund in timp ce îmi clăteam gura
-Atunci hai sa te ducem acasa ,ai nevoie de odihnă.
Mă urc in masina ascultătoare. Chiar aveam nevoie de odihna ,capul nu încetase sa vâjâie si simteam o oboseala generala in corp.
Mergeam uitându-mă pe fereastră. Nu voiam sa vadă cat de rusine îmi e ,nu eram mandra de ce se întâmplase si cred ca tot ce pot sa fac e sa sper ca nu erau adidasii preferati.
-Stii la ce ma gândeam.spune el dupa o lunga tăcere când aproape ajunsesem. Ca suntem chit ...asa ca putem sa o luam de la început
- De la început?spun nedumerita
-Da. ...Eu sunt Chris...spune el si întinde mâna dupa ce opreste motorul.
-Katherine.spun strângându-i mâna ca si cum abia l-as fi cunoscut.
. Coboară si înconjoară masina pentru ca apoi să-mi deschida usa.
-Poftiți domnișoara Katherine.spune cuprinzandu-mi mana apoi trăgându-mă spre el ca atunci când mă obligase sa urc in masina.
Parfumul...încep din nou sa visez.
- O sa ne mă vedem.spune suav apoi mă sărută pe frunte si-mi da drumul.
Ridica doua degete la tampla in semn de salut si porneste masina. Pleacă cu aceeasi viteza ca la început ,iar eu rămân urmărindu-l.
. A fost cel mai lung drum spre casa din viata mea ....
Sper să vă placă. Si ca să simt ca sunteți cu mine postez urmatorul capitol la 5 voturi.
P.S am să va las melodia care m-a inspirat si pe care o ascult in contiuu :)
CITEȘTI
Lasă -mă să te iubesc!
Fiksi Remaja"La început eram uniți,dar apoi ne-am despărțit . De ce trebuie sa fie atât de greu ? De ce eu trebuie să îmi înfrang iubirea? Vreau ca totul sa fie ca inainte!"-Katherine Puternică ,dură ,dar totuși iubitoare ,Katherine este nevoită să lupte pentr...