Prolog.
Stau si ma uit pe tavan , tavanul care de cateva saptamani bune imi este cel mai bun prieten. Ma foiesc prin pat incercand sa adorm , dar fara noroc. Nu puteam sa dorm. Traiesc in Iad si cu cel mai mare diavol ca stapan. Lacrimile incep sa imi alunece usor pe obrajii mei cu pometi inalti.
Toata viata mea s-a dus dracului , nu mai am nici o viata , a murit cand am fost rapita de acel bosorog si cumparata pe nu stiu cati mii de dolari de diavolul din casa . Nu credeam vreodata ca voi ajunge asa , sa implor pe cineva sa nu ma omoare , sa implor sa nu mi-o traga fara voia mea, sa implor sa ma lase sa plec acasa .
- Kim ! Aud cum un glas pitigaiat de femeie ciripeste de dupa usa in timp ce batea usor cu pumnul in ea. - Domnul Evans m-a trimis sa va aduc ceva , spune Maria de dupa usa .
Ma ridic incet din pat in timp ce imi sterg in ritm alert lacrimile care sedeau pe obrajii mei. Invart cheia in broasca dupa care o deschid incet . In fata mea era menajera lui , Maria . O femeie batrana in jur de 40 de ani. Ma privea atenta in timp ce imi dadu o cutie maro. Nu era chiar asa grea , dar imi era foarte frica sa o deschid.
- Scumpo , iar ai plans ? Ma intreba aceasta ingrijorata in timp ce venea spre mine incet.
- Nu , nu ... doar ca imi curge ochiul, cred ca am tras curent ceva , spun indiferenta incepand sa rad. Speram sa ma creada.
- Ok, spune incet dupa care pleaca. subtil pe scari .
Inchid din nou usa cu cheia dupa care ma asez pe marginea patalui cu cutia in mana . Deschid incet cutia maro din poala mea , ea lasand la iveala un costum negru de piele si niste papuci cu toc foarte inalt. Costumul era dezgustator, era foarte mulat si foarte lucios. Cu siguranta nu voi imbraca asa ceva , nici moarta !
****
Eram intinsa pe pat , razele lunii bateau printre jaluzele luminand usor camera capturata de intuneric. Asteptam sa apara , stiam ca mereu seara apare,iar dimineata pleaca. Usa se deschide usor dupa care se inchide la fel de usor. Ii simteam pasii in spatele meu , se apropia. Simt doua brate care imi cuprindeau talia si ma strangeau la piept . Eu inchid ochii si incerc sa respir. Se pare ca prinsesem frica de el .
- De ce nu porti cadoul meu ? Ma intreaba acesta serios si putin deranjat de decizia mea de a ramana in pijamale.
- Fiindca nu imi place cadoul tau, i-o tai repede dupa care simt cum sunt trasa invers , fiind acum cu fata la el.
- Imbraca-l ! Imi ordona el nervos in timp ce imi cauta ochii pentru a-i ceda.
- Nu ! Ii spun la fel de nervoasa , dar asta a fost cea mai prosta decizie a mea .
In momentul urmator ma trezisem cu o palma si de o durere de cap ingrozitoare. Ma tragea de par, ma tragea in asa fel incat credeam ca voi raman fara parul meu lung si brunet.
- Iti vei regreta cuvintele, asculta tu bine aici ! Spune nervos dupa care simt cum imi mai da o palma urmata de inca una . Clar maine dimineata ma voi trezi cu mii de vanatai care nu se vor vindeca asa repede. Va avea el grija cu siguranta sa le innoiasca.
----------
Hei, m-am gandit sa ma apuc de inca o poveste , asta ceva mai diferita de cealalta. Sper sa va placa . Acesta este doar prologul dar vor veni capitole ceva mai lungi. Pana atunci ... Ce parere aveti , va place pana aici ?
* Kim in poza *
CITEȘTI
Atingere Neobișnuită.-[PAUZA].
RomanceSEDUCȚIE . Asta era viața lui , profita de toate. " Eu nu iubesc Kim , eu doar ofer plăcere ! " Minciună, pasiune , seducție, izvor de lacrimi . Acum asta era viața ei. (+18). Toate drepturile rezervate © DarianaDari .