Capitolul 1.Pe fata mea se jucau razele calde ale soarelui , facandu-ma sa ma trezesc. Era o zi de vineri destul de frumoasa , era destul de cald pentru luna aprilie. Ma ridic lenes din pat incercand sa ma trezesc de-a binelea . Aveam scoala si nu aveam cum sa scap de ea , asta era de la sine inteles.
Ma duc la baie unde imi fac rutina mea de dimineata , dupa care ma intorc din nou in camera mea unde ma imbrac intr-o pereche de blugi negri mulati , o bluza si o geaca de primavara pe mine. In picioare mi-am luat niste converse , iar parul mi l-am lasat in voia lui pe spate.
Eu locuiam doar cu mama , iar ea era majoritatea timpului la lucru. Ce o vedeam era seara cand venea acasa. Tatal meu a murit cand aveam doar patru ani intr-un accident de masina . Multi ani mama imi spunea ca a plecat in alta tara si nu se mai intoarce, abia la 10 ani am aflat ca tata murise , cand mama se imbatase si o scapase gura pe dinainte.
Imi luasem rucsacul de langa pat dupa care coborasem jos , in bucatarie. Mi-am luat pranzul dupa care am iesit pe usa de la intrare pe care o inchisesem cu cheia . Era foarte frumos afara , totul era asa ... Linistitor .
Merg vreo doua strazi dupa care ajung la destinatie . Scoala. Curtea scolii era plina ochi de elevi. Intru hotarata pe usa scolii , dupa care fara sa mai salut prea multi oameni, ma grabesc la clasa. Aveam matematica si nu aveam o profesoara asa misto. Vinea cu cinci minute inante sa se sune. Intru repede in clasa unde colegii veniti stateau in banci si faceau cel mai mare zgomot posibil. Eu ma asez in banca mea langa Maia , ea zambindu-mi imediat cand ma simte langa ea , luandu-si ochii din telefon.
- Hei , scuze pentru aseara , nu am putut iesi , trebuia sa ... Incep eu sa dau explicatii dar Maia ma intrerupe imediat.
- Nu e nimic , inteleg . Dar azi nu scapi , e weekend , nu ai treaba! Imi ordona Maia dupa care imi zambi prieteneste .
Maia e cea mai buna prietena a mea , fara ea nu stiu ce m-as face. Imi e mereu alaturi . Are saptesprezece ani ca si mine , doar ca eu eram mai mare decat ea cu cateva luni , nu multe. O cunosc din clasa a-V-a cand s-a mutat aici, alaturi de mama , tatal si fratele ei mai mic .
Eu dau sa ii raspuns la Maia , dar sunt oprita de doua maini care imi acopereau ochii . Eu incep imediat sa zambesc , stiam cine era , ii simteam parfumul divin care pentru mine deja nu mai avea miros , deja ma obisnuisem cu el, pentru mine fiind ca aerul. Imi pun usor mana dreapta pe mana lui de pe ochii mei , dupa care i le dau jos de pe ochii mei . Vine incet in fata mea , sarutandu-ma apasat. Eu ii raspuns la sarut dupa care simt cum se retrage usor.
- Neata si tie , spun eu cu zambetul pe buze . El doar zambeam. Ii adoram zambetu adoram totul la el. Era totul pentru mine.
- Patrick , bine ca ai venit! Spune usurata Maia dupa care face ochi mari la mine. - Deseara iesim , fiind weekend , mergem in club, ai vrea sa vi si tu ? spune Maia bucuroasa. Pe mine nu ma prea incanta clubul , dar o fac pentru Maia.
- Sigur , mi-ar placea ! Exclama Patrick dupa care ma mai saruta inca o data foarte dragastos pe buze.
- Perfect , ne intalnim la Kim la opt seara , e bine ? Intreaba , dar nu dura mult ca tot ea raspunse in locul nostru . - Normal ca e bine , ne vedem acolo, spune zambind pana la urechi dupa care se intoarse frumos in banca , profesoara intrand imediat in clasa.
***
Stateam in fata oglinzii si nu ma puteam hotara ce sa port. Dupa ceva timp , imi dadusem seama ca imi statea mult mai bine in rochia neagra , lunga pana la o distanta de o palma de genunchi . Imi luasem o pereche de tocuri negri si sa nu uitam de plicum alb unde sedeau banii , telefonul si alte banalitati. Parul mi l-am prins inrr-o coada de cal , parul atarnand pe umarul meu drept. Machiajul a foat cat mai simplu , rimel, tus si putin fond de ten, foarte putin.
Mama era inca la serviciu , deci ma va suna cand vine acasa , daca nu cumva ajung eu inaintea ei . Cobor in sufragerie , cautandu-mi cheile de la casa , cand deodata se auzi un claxon de masina. Se pare ca au venit . M-am mai cautat o data in plic si puteam observa cu claritate cheile. Ce prostuta sunt. Ies din casa si pornesc spre masina lui Patrick , cu el la volan , iar cu Maia in spate.
- Hei , spun eu incet dupa care inchid portiera masinii.
- Hei , spune Patrick si Maia impreuna dupa care iubitul meu ma saruta atent pe buze.
- Eu zic sa pornim , din timpul nostru pierdem, fredoneaza Maia din spate facandu-ne sa ne oprim din sarut. Patrick zambeste usor , dupa care porneste masina.
Departe mai era clubul asta. Am stat cam jumatate de ora in masina , cu Patrick la volan si Maia pe capul meu din spate. Ajunsi in fata unei cladiri mari ,mai vechi , dar renevoata cat de cat , am intrat incet pe usile clubului. De afara se auzea muzica care era purtata de bozele enorme. Clubul era plin de oameni , abia daca aveai aer sa respiri la cat de plin si sufocant era. Toata lumea dansa si se misca pe ritmul unei muzici ciudate .
- Hai sa bem ceva ! Spune Maia tare pentru a o auzi . Muzica imi spargea timpanele.
- Nu cred ca e o idee asa buna ... Spun la fel de tare pentru a acoperi muzica . Maia se uita urat la mine dupa care eu desigur ii cedez imediat. Il prind pe Patrick de mana si pornim spre bar.
- Bine , poate doar un shot, atata tot !
Spun dupa care arat cu degetele cam cat as vrea eu shot-ul, dar desigur Maia isi da ochii peste cap, fiind deja enervata de mine.Totul era imbracat in negru , doar cateva lumini mai lumineau incaperea plina cu oameni. Ajunsi la bar , am cerut fiecare bautura . Cand ne-a adus-o am dat-o toti peste cap , intrecandu-ne cine o da mai repede peste cap. Desigur Maia castigase, e experta in asta. Prinzand de gust ,am mai cerut un pahar si inca un pahar . As mai fi cerut unul , dar Patrick ca de obicei intervine.
- Kim... E prea mult , opreste-te! Deja esti beata! Spune ingrijorat dar la mine deja vorbea bautura.
- Da , ai dreptate , plecam de aici , doar ca am nevoie la baie , ma intors imediat, spun dupa care ma fac nevazuta prin multime.
Ajung in sfarsit la baia fetelor si incep sa ma spal pe fata cu apa rece pentru a ma mai trezi din betie , dar fara rezultat. Ies incet din baie , fac doi pasi dar nu mai ma pot deplasa ca cineva imi pune un material moale cu o solutie pe el la nas si gura. Incepeam sa vad in ceata. Totul era negru. Corpul.meu pica prada atacatorului.
--------
* In poza Patrick *
CITEȘTI
Atingere Neobișnuită.-[PAUZA].
RomanceSEDUCȚIE . Asta era viața lui , profita de toate. " Eu nu iubesc Kim , eu doar ofer plăcere ! " Minciună, pasiune , seducție, izvor de lacrimi . Acum asta era viața ei. (+18). Toate drepturile rezervate © DarianaDari .