Capitolul 4.-Mananca Kim! Mi se adreseaza Maria dupa care imi tot inmana tava cu mancare. Nu vroiam sa mananc ,arata delicios ,dar nu vroiam sa mananc . Aveam in minte aceleasi imagini. Imagini oribile unde eu era sa fiu violata.
- Kim , nu ai mancat nimic de ieri ,de la ora doua dupamasa ,te rog mananca, spune dar pe mine nici macar nu ma misca cuvintele ei.
- Imi pare rau Maria ,dar nu am pofta de mancare, spun incet dadandu-i un zambet mai mult fals .
- Stiu ca nu vrei sa vorbesti despre asta ,dar ce s-a intamplat aseara? Domnul Evans te-a ranit ? Ti-a facut ceva ? Intreaba Maria incercand sa scoata ceva de la mine ,dar nu aveam de gand sa spun ceva . Ii voi arata eu "Domnului Evans " cum sa se poarte cu o femeie. Nu va scapa el cu una cu doua ,m-a atins fara voia mea si nimeni nu scapa nepedepsit cu asta.
- Nu am patit nimic ,doar ma pierdusem pe coridor . Maria... Cine e Domnul Evans ? spun facand-o pe Maria sa se intoarca la mine speriata si curioasa in acelasi timp.
- El e seful aici. Arata-i respect si nu te baga in treaba lui,el fiind seful aici ,te poate rani foarte rau. In aceasta cladie sunt mai multe fete ,te poti imprieteni cu ele, imi spune dupa care imi da un zambet sincer.
- Serios ? Mai sunt fete ? Si ele sunt sub ordinul lui ? Unde sunt ? Intreb confuza si plina de speranta in acelasi timp.
- Da ,doar ca toate sunteti inchise . Imi pare rau pentru voi doar ca asta e ordinul Domnului Evans .
- Dar de ce ne tine aici ? Ce are de gand cu noi ? De ce nu ne lasa acasa ? Intreb dar raspunsul nu mai vroia sa apara. - Maria... spun incet dupa care vocea Mariei se face auzita incet.
- Nu vreau sa te sperii,imi esti draga ,toate imi sunteti. Domnul Evans v-a cumparat de la diferiti dealeri de femei,cu scopul de a va vinde mai departe. El cu asta se ocupa , vinde droguri ,arme si in ultimul timp femei. De asta iti spun ,nu te apropia de el ,se poate intampla sa te raneasca si in cel mai rau caz te poti indragosti de el daca stai pe langa el. Au fost multe care s-au indragostit de el si au sfarsit fiind omorate sau vandute la mai multi traficanti de femei! Termina Maria de spus cu o urma de regret in glas. Eu raman fara cuvinte dupa care ma ridic din pat alarmata. Nu pot sa fiu jucaria lui. Nu voi permite asta.
- Maria ,ajuta-ma sa plec de aici,te implor ! Spun intorcandu-ma la ea grabita si plina de speranta ca ma va ajuta.
- Imi pare rau ,chiar foarte rau. V-as ajuta pe toate ,dar fin pacate nu pot. Doar banii Domnului Evans imi mai tin viata cat de cat fericita. Doar banii lui ma ajuta sa il intretin pe sotul meu ,are o boala foarte grea si ii trebuie niste medicamente foarte scumpe,termina Maria de spus cu cateva lacrimi in ochi . Parea trista viata ei ,dar nici eu nu voi permite ca viata mea sa fie distrusa.
- Imi pare rau,spun incet dupa care o vad pe Maria cum se ridica la mine si ma imbratiseaza. Era asa de bine in bratele ei, ma linistea si ma simteam ca in bratele mamei mele.
- Mie imi pare rau ,nu am cum sa te ajut sa scapi din iadul asta si asta ma distruge ,imi spune cu glas stins in timp ce ma strange tot mai tare in brate .
Toate visele mele au fost spulberate in momentul cand Maria mi-a spus ca nu am scapare si ca nu ma poate ajuta. Totul era asa de crud. De ce eu ? Viata mea devine tot mai curva pe zi ce trece. Maria slabeste imbratisarea fiind distrasa de sunetul unei masini care tocmai ce oprise motorul.
- E aici ! Exclama Maria dupa care sare ca arsa de pe pat. - Ramai cuminte aici si nu fa prostii! Spune dupa care dispare din camera val vartej. Ce a patit? Oare cine a venit ? Ma ridic incet de pe patul moale si ma indrept spre fereastra din fata mea. Afara se afla un Mustang negru ca abanosu. Cine il detinea trebuia sa aiba multi bani,zic eu. Portiera stanga se deschide ,pe ea iesind un barbat bine facut , tot imbracat in greu ,cu ochelari negri pe ochi si cu un par blond. Barbatul se grabeste spre usa de la intrare ,dupa care fara sa mai bata la ea ,intra de parca ar fi casa lui. Sau o fi oare stapanul casei ? Din spusele Mariei ,Domnul Evans e seful aici... Atunci cine e blondul acesta ?
CITEȘTI
Atingere Neobișnuită.-[PAUZA].
RomantizmSEDUCȚIE . Asta era viața lui , profita de toate. " Eu nu iubesc Kim , eu doar ofer plăcere ! " Minciună, pasiune , seducție, izvor de lacrimi . Acum asta era viața ei. (+18). Toate drepturile rezervate © DarianaDari .