Ünlü youtuber Choi Yeonjun havaalanı çıkışı yanında bir güzelle kameralara yakalandı. Yanındaki güzelin de youtuber olması konuşulan iddialar arasında. Choi Yeounjun kendisi gibi sosyal medya fenomeni olan eski sevgilisi Choi Beomgyudan ayrıldıktan uzun bir süre sonra kameralara ilk yakalanışı. Ayrılıktan sonra uzun bir süre kamera karşısına geçmeyen Yeounjun geçen zamanda formundan hiç bir şey kaybetmemiş. Hala eskisi kadar göz alıcı. ...
ÜNLÜ YOUTUBER YEOUNJUN KENDİSİNE YENİ BİR GÜZEL BULMUŞ. YANINDAKİ GÜZELİN SKANDAL PRENSESİ CHOİ LİA OLDUĞU KONUŞULUYOR. YENİ BİLGİLER GELDİKÇE SAYFAMIZDA BULABİLİRSİNİZ.
Beomgyu sosyal medyada gördüğü manşetlerle güne başlamıştı. Demek Yeounjun çoktan kendine yeni birini buldu bile diye düşündü. Ki onlar ayrılalı 4 ay anca olmuştu. Beomgyu hala ilk ayrıldıkları gün gibi acı çekiyordu. Kendine gelememişti ama görünen o ki Yeounjun hayatına kaldığı yerden devam edebiliyordu. Neden devam edemesin ki diye düşündü Beomgyu sonuçta Beomdan sıkıldığını iddia edip ayrılmak isteyen Yeonjundu. Beom aklına dolan acı anılarla kalktığı yatağa tekrar attı kendini.
Flashback
-Benden neden ayrıldığını bari söyle Yeonjun. Yalvarırım böyle gitme diyerek yere yığıldı Beomgyu.
Sabah çok güzel başlayan günlerinin böyle bitmesini beklemiyordu. Hangi insan bir anda terkedileceğini düşünürdü ki?- Yerden kalk Gyu kendini ve beni rezil ediyorsun. Herkes bizi izliyor. Kalk o lanet olasıca yerden dedim sana.
- Tek derdin rezil olamamız mı? Beni bir anda terkediyorsun ve mantıklı bir açıklama bile yapmıyorsun. Bunların hepsi şaka di mi? Şimdi yanıma gelip sarılacaksın bana, evimize gidicez di mi? Lütfen Yeonjun? Şaka olduğunu söyle ? Söz veriyorum bu saçma şakaya bile kızmayacağım sadece yanıma gel ve sarıl bana?
- Bunların hiçbiri şaka değil Beomgyu. Artık seni sevmiyorum. Seninle birlikte yaşamak beni sıkıyor. Daralıyorum. O yüzden en iyisi ayrılmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise - BEOMJUN
Fanfiction-Benden neden ayrıldığını bari söyle Yeonjun. Yalvarırım böyle gitme diyerek yere yığıldı Beomgyu. Sabah çok güzel başlayan günlerinin böyle bitmesini beklemiyordu. Hangi insan bir anda terkedileceğini düşünürdü ki? - Yerden kalk Gyu kendini ve be...