0.4

172 18 13
                                    

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14.627.517 beğeni     426.627 yorum
Ghua.official: Yeni marka temsilcilerimiz...
Çok yakında...

User1: birinin Beomgyu olduğunu zaten biliyoruz ama diğeri...
User2:o eller ne o eller ne o eller ne
User3: yoksa beomjun mu geliyor?
User4:umarım ironi yapıyorsundur. Sence ikisi yan yana gelebilirler mi? O kadar şeyden sonra:(
User3: hayır gayet ciddiydim. İkisi de fenomen illaki aynı ortamlarda bulunacaklar biliyorsun di mi?
123.239 yanıtı görüntüle

Beomjuniçinölürüm: boşuna ümitleniyormuşum gibi bir his var içimde...
33.622 yanıtı görüntüle

Beomjunjun:eller nedende Taehyunun elleri gibi ...

User5: Taehyun?
User6: saçmalama aq. Tae ne alaka?
152.472 yanıtı görüntüle

User7: beomgyu olduğu için markanın iflas etmesi yakındır☺️
User8: beom yine ünlü olmak için her yolu denerken olur gibi
User9: abi beomun elleri çok güzel. Bizi çok güzel bir şey bekliyor.
User10: Beom antileri ağlıyor hocam. Tuvalete gidebilir miyiz? Msmsld

Yeonjun anasayfasına düşen gönderiyle baya şaşırmıştı. Tabiki sağdaki ellerin Beomgyuya ait olduğunu anlamıştı. Beomgyunun bu kadar büyük bir markayla çalışması onu hem sevindirmiş hem de şaşırtmıştı. Yanındakinin kim olabilceğini düşünürken gözü yorumlara takılmıştı. Bir sürü insan o ellerin Yeonjuna ait olduğunu düşünsede o Yeonjun değildi. Tam yorumlardan çıkıyordu ki gözü bir yoruma takıldı.

Taehyun?

Bu imkansız diye düşündü Yeonjun. Beom zaten modellik yapıyordu ama Taehyunun öyle şeylere ilgisi yoktu. YouTube kanalını bile Beom zorladığı için açmıştı. Ona da oyun dışında bir şey atmıyordu zaten. İçinde oluşan huzursuzluğa bir anlam veremeyerek istemsiz bir şekilde Taehyunun hesabına girmişti bile. Şu an kendini kontrol edemiyordu. İradesi onu yüzüstü bırakmıştı.

Tam taehyunun bir postuna tıklamıştı ki ne yaptığının farkına vardı. Ne yapıyordu o? Eller kimin olursa olsun onu ilgilendiren bir durum yoktu. Beom onun eski sevgilisiydi sadece. İçindeki huzursuzluk daha da artarken Taehyunun hesabından çıkıp anasayfasına geri döndü.

İki sn sonra tekrar Taehyunun hesabına girmişti bile. Sadece o mu değil mi merak ettim. Yoksa beni ilgilendiren bir durum bile yok diyerek kendini kandırarak tıkladı bir gönderiye. Gördüğü şeyler onu daha kötü hissettirken kalbinin kırıldığını biliyordu.

Eller gerçekten de Taehyuna aitti. Daha fazla görmek istemediği için ekranı kapatıp telefonunu yavaşça yanına bıraktı. Niye bu kadar üzüldüm ki eski sevgilim arkadaşıyla çekim yaptıysa ve beni unuttuysa üzülmem için bir neden yok diye mırıldanarak yerinden kalktı. Biraz daha oturursa gözyaşlarını daha fazla tutamayacağını biliyordu. Zaten editlemesi gereken videoları vardı. Herkes hayatına döndüğüne göre Yeonjun da kendi hayatına odaklanmalıydı...

Promise - BEOMJUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin