Sabah uyandığında biraz daha iyi hissediyordu Yeonjun. Dünü geride bırakıp yarınına odaklanmaya karar vermişti. Beomdan ortak hesabın bilgilerini aldıktan sonra onunla olan tüm bağı bitecekti. Onu daha fazla görmeye dayanamıyordu.Onu görür görmez yaptıklarını unutmuş sadece onu ne kadar özlediğini düşünebilmişti sadece. Her şeye rağmen onu kolları arasına almamak için zor tutmuştu kendini. Daha fazla Beomun büyüsüne kapılmadan bir an önce işini halletmeliydi.
Ezbere bildiği numarayı tekrar kaydederken hiç zorlanmadı. Tek sıkıntısı nasıl başlamsı gerttiğini bilmiyordu. Ne demeliydi? Ya o günün konusu açılırsa gibi bir sürü soru eşliğinde ilk mesajı attı bile.
Yeonjun:
Beomgyu ?Beomgyu:
?Yeonjun:
Numaramı sildin mi|
Numaramı si|
Choi Beomgyu değil misin?Beomgyu:
Hayır Taehyun ben. Beomgyu ne yapıcaksın?
Hangi yüzle yazabiliyorsun aq sen?Yeonjun:
Telefonu niye sende|
Telefonu ni|
Aynı evde kaldıkları içindir yanlış düşünmeye gerek yok|
Aynı evde oldukları içi|
Beomgyuya verir misin telefonu. Bir şey sormam lazımBeongyu:
Veremem. Ne istiyorsan bana söyle.Yeonjun:
Peki benim işim çözüldüğü sürece kimin çözdüğü önemli değil.
Ortak hesabın bilgileri lazım bana. Onu kapattırıcam.Beomgyu:
Benim numarama yaz. Oradan atiyim bilgileri. Bir daha da Beoma sakın mesaj atma. Anlıyor musun? Sakın Beoma tekrar yaklaşmaYeonjun:
Komik olma Taehyun benim onla ne işim olabilir bundan sonra.
Numaran ben de yok.
Numaranı at.Beomgyu:
0+..........803
Sana belli olmaz. O yüzden seni engelliyorum. İstediğin kadar mesaj at😉Yeonjun:
Blsösşdlsldldld
İletilemediCidden engellemiş spastik mal
İletilemediYeni numara alıp mesaj atmazsam bana da Yeonjun demesinler aq
İletilemediBunu sen istedin Taehyuncum💕
İletilemediAnladım aq. İletilemedi
İletilemediYeonjun Taehyunaun attığı numaraya mesaj atınca hesabın bilgilerini almıştı. Taehyun başka hiç bir mesajına cevap vermeyince öfkeyle yatağa attı kendini. Bu ikisi diye düşündü biri kalbine diğeri sinir sistemine zarardı...
Hesap bilgilerini menajerine atmadan önce son kez hesaba girmek istemişti. Bu beomla ilgili hayatındaki son şeydi. Kendini böyle avutarak hesaba girmişti bile. Karşısına direk en son attıkları video çıkmıştı. Birlikte geçirdikleri son güzel günler.
Flashback
Beomgyunun en büyük hayalı Fransa'ya gitmekti. Champs-Elysées'de yürüyüp elleri kopana kadar alışveriş yapıp yorgunlukla kendini evine atıp ertesi gün tekrar Paris sokaklarına dalıp kendini kaybetmek istiyordu. Fransanın gönlünde yeri farklıydı. Fransa sevgisinin kaynağını bilmesede Franszıca öğrenmeyi bile denemişti. Dil öğrenmekten nefret ettiği için sonuç pek başarılı olmasa da çaba göstermişti en azından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise - BEOMJUN
Fanfiction-Benden neden ayrıldığını bari söyle Yeonjun. Yalvarırım böyle gitme diyerek yere yığıldı Beomgyu. Sabah çok güzel başlayan günlerinin böyle bitmesini beklemiyordu. Hangi insan bir anda terkedileceğini düşünürdü ki? - Yerden kalk Gyu kendini ve be...