Gördüğü manzara karşısında ne yapacağını bilmeyen Taehyun donup kalmıştı. Kalbi acıyordu ve beyni hala gördüklerini idrak etmekte zorlanıyordu .Beom bu kadar acı çekmesine neden olan , hayatından defolup giderken bir açıklama yapmaya bile gerek görmeyen ,günlerce hastanede yatmasına neden olan bu adamı mı öpüyordu gerçekten. Kendini kandırılmış gibi hisssediyordu. Ama böyle hissetmesi için hiçbir neden yoktu . Beomun hala Yeounjuna deli gibi aşık olduğunu , Yeounjun gel dese sorgulamadan, bir kere bile ona yaşattıkılarını aklına getirmeden ona gideceğini biliyordu . Bir şeyi bilmek ve yaşamak çok farklıymış diye düşündü Tae. Bu saçma kırılmışlık ve kandırılmışlık hissini üstünden atıp Beomu buradan götürmeliydi. Arkadaşını bir kere daha kaybedemzdi. Bu sefer olmazdı . Aynı acıları tekrar yaşamaya ikisininde gücü yoktu.
Karmaşık duygular içinde öpüşen ikiliye doğru yürümeye başlamıştı ki önüne çıkan ikiliyle durmak zorunda kaldı .
Soobin ve yanındaki Kai içinse durum daha farklıydı. Beomun adını bile ağzına almayan onlarında asla Beom hakkında konuşmasına tahammül edemeyen arkadaşları Beomu kaçmasından korkar gibi duvarla kendi arasına sıkıştırmış öpüyordu.Kollarını da etrafına dolayıp bedeniyle hapsetmişti küçük olanı. İkili geldikleri gibi sessiz bir şekilde geri dönmeye karar vermişlerdi şu an birbirlerini görmeleri durumu daha saçma bir hale getirmekten başka bir şey yapmayacaktı . Arkalarını dönüp gidecekleri zaman Taenin öpüşen ikiliye doğru yöneldiği fark eden Soobin Taenin kolunu tuttuğu gibi geldikleri yere sürüklemeye başladı. Yeonjun gururunu yok sayıp aldatılmayı bile sineye çekebiliyorsa Taenin suçlu taraf olarak bunu bozmaya hiç mi hiç hakı yoktu. Soobine bu durumda Taenin hiçbir suçu olmadığını bilsede Beomun arkadaşı olduğu için ister istemez onu da suçlu kefesine koyuyordu.
Tae karşısındaki uzun bedenin kolunu koparırcasına tutup onu sürüklemesiyle mecburen adım atmak zorunda kaldı. Uzun beden sonunda durduğunda Taenin bir açıklama beklediğini gösteren bakışlarının hedefi bomboş bakan Soobindi. ' sen napıyorsun ya? beni ne hakla böyle sürüklersin ? o yavşak arkadaşın da sizlerde iğrençsiniz. bu yaptığınız Beoma tacize girer. o istemeden onu zorla o yavşağın yanında tutuyorsunuz.' Tae Beomun orda zorla durmadığını bilsede diyecek başka bir şeyi yoktu. Beyni şu an çalışmıyordu. Birde yetmezmiş gibi iki dağ ayısı tarafından sürüklenmişti.
Soobinin onu takmayan tavırları daha da sinirlenmesine neden olurken kendini tutamayıp yumruğunu Soobine hedeflemişti bile. İki saniyelik dalgınlık sonucu yüzüne gelen yumruğu farkedemeyen Soobin yediği yumrukla eş zamanlı olarak yere düşmesi bir oldu. Kai ise hala trans halinde boş bakışlar eşliğinde sadece bakıyordu. Soobinin yere düşmesiyle kendine gelen Kai Taeyi tutmak için çok geç kalmıştı. Tae çoktan koridordan sola dönüp Kainin görüş alanından çıkmıştı.
Tae yerde yatan çocuğa bir kere bile bakmadan hedefine doğru hızlı adımlarla ilerliyordu.Asla ama asla Beomun bir daha onun etkisine girmesine izin vermeyecekti.Koridorun sonundan sola dönmesiyle el ele tutuşup kendine doğru gelen çifti görmesi eş zamanlı olmuştu. Tae yine geç kalmıştı. Tıpkı o zamanki gibi geç kalmıştı.
FLASHBACK
Yeonjunun kafedeki şovundan sonra Beom fenalaştığı için hastaneye kaldırılmıştı. Bir haftadır da hastanede kalıyordu ancak hala çok kötüydü belki fiziksel olarak iyileşmişti en azından doktorlara göre kalbi daha iyiydi ama ruhu berbat haldeydi . Taenin psikologa gitme önerilerine de şiddetle karşı çıktığı için Tae ne yapıcağını bilmeden sadece bekliyordu . Arkadaşı gözlerinin önünde daha da kötü olurken sakinleştiriciler etkisinde ruhsuz gibi yaşarken elinden hiç bir şey gelmediği için sadece bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise - BEOMJUN
Fanfiction-Benden neden ayrıldığını bari söyle Yeonjun. Yalvarırım böyle gitme diyerek yere yığıldı Beomgyu. Sabah çok güzel başlayan günlerinin böyle bitmesini beklemiyordu. Hangi insan bir anda terkedileceğini düşünürdü ki? - Yerden kalk Gyu kendini ve be...