1. bölüm

147 23 10
                                    

Bi kız ve hayatı nasıl bu kadar zor olabilir. Bi kız bu hayata nasıl katlanabilir. O hic yılmadı kurtulacagı günü bekledi hep. Belki bir umuttu sadece ilk baslarda. Sadece keskelerdi belkide. Ama o yinede yaptı. Bekledi umut etti. O dogdugunda basladı hersey. Annesi sarhos babasına dayanamadı. Almirayı dogurduktan bir ay sonra onu bırakıp kactı. Cünkü her gece oglan dogurmadı diye dayak yiyodu genc kadın. Bıkmıstı artık. İstedigi sadece iyi bir hayattı. Kocasını böyle kabul ediyodu zaten. Ama kocası cani herif olmustu. Kızını bırakmak istememisti hemde asla. Ama parası yoktu. Meslegi yoktu. Genc kadının annesi babası yoktu. Onu 1 hafta icinde alıcaktı ama is ve ev bulması gerekiyodu. Nasıl sogukta tutardı bebegini. Nasıl onuda ac bırakırdı.

Kızına sütünü sagıp bıraktı ve kocasına bir mektup yazdı. Kız kardesinin hasta oldugunu ona gidecegini. Ve mektubu bırakıp valizini hazırladı bir yandanda aglıyodu. Ya kızına cani adam bisi yaparsa. Yaparmıydıki ? Kıyarmıydı kendi parcasına. Yok diyordu kıymaz. Ama o parcayı dogurana kıymıstı nasıl ona kıymıyacaktı. Korktu sadece korktu. Onu alıp gitse bebegi dayanamazdı. Ona alıp giydiricek ne fazla kıyafeti ne kendisi yiyip ona süt verecek yiyecegi vardı. Nede onu yatırabilecegi besigi. Burda herseyi vardı.

Genc kadın hazırlanıp kızını bolca öpüp sulu gözle evden cıktı. Kocası kesin arkadaslarıyla bi yerde iciyodu. Bazen onun olmesini isterdi. Ama o ölünce ben ne yapıcam diyede kendine kızardı. Kocası hic el kaldırmamıstı. Hatta hamileyken icmemis karısının herseyini yapmıstı. Ama kadın kız dogurunca sinirden kudurup karısını dikisli haliyle dövdü. Genc kadın aglayamadı. Yapamadı. Haklıydı kocası. Nasıl ona bi kız cocugu getirmisti. O kız nasıl dayanırdı bu adama ne yapar ne ederdi. Hep vicdan azabı ile yasıcaktı belki. Ama hep kızını gözlücekti genc anne. Ve birgün gelip alıcaktı. Gec yada erken asla kendi canından olan bi canı bu caniye bırakmıcaktı cünkü bu masum canda onun yüzünden acı cekerdi. İstemiyodu minik elleri olan kızının acı cekmesini. Kızının adını almira koydu cünkü babasının adı alihan annesinin adı miraydı.

Annesi ve babası onu bırakıp gitmisti ama bu genc kadın kızını bırakmıcaktı. Onu büyütücek , saclarını tarıcak ve öpup koklucaktı. İsterdi kocasınında kızını sevmesini ama olmadı. Keske dedi keske sevseydi ama kocası erkek evlat istiyodu. Erkek adamın erkek oglu olur diyip caniligini ortaya koyuyodu. Kadın anlattı bu sefer olmadı baska sefer olur dedi ama cani adam dinlermi ? Huylu huyundan vazgecermi ? Hep boyleydi baskalarının cocugu kız oldugunda heleki ilk cocuksa dalga gecer "Erkek adamın erkek evladı olur ulan nasıl erkeksin " sen derdi. Ama sonunda kendisi bu dalganın kurbanı oldu.

Kadın evini terketti. Son kez baktı bu büyük ve anıları olan eve. Böylemi olucaktı hayatı, kızını daha öpüp sevememisken nasıl bırakacaktı. Kocasını seviyodu Allah vardı ki ona her dedigini yaptı ama o icki yokmu icki hayatını batırdı genc kadının. Keske meslegim gizliden bi evim olsaydı dedi aslındada vardı ama bu büyük sirin evi almak icin satmıslardı. Napsaydı genc kadın. Oda istedi güzel ev güzel bir yuva ama olmadı 5 senelik evliligi bu kadar sürdü. Cahildi genc kadın daha 25 yasındaydı. Bugün 6. Seneleri olcaktı kocasına enfes yemekler hazırlamıs ve not yazmıstı ama sonradan o nota " sen beni , bizi bitirip sabredemeyip bi kız cocugu icin bana zarar verdin ama ben yine kıyamadım 6. Senemize. Sen beni dövdün bana kıydın ama ben sana kıyamadım be sevgilim ben yine senin sevdigin yemegi hazırlayıp,yine seni mutlu etmek icin cabaladım sevgilim. Mutlu ol kocam benim herseyim bebegimize iyi bak üzme onu sevdicegim." Yazmıstı. Daha dogrusu eklemisti. Biliyodu kocası icten ice sevincekti ama belli etmicek yine nefreti suncaktı. Önce yiyip sonra karısına saydırcaktı. Ama mutluda olcaktı.

Genc adam eve gelmis yemegin mis gibi kokusunu icine cekip biraz düsündü acaba yanlıs yaptımmı diye ama sonra yine gururuna yenik düsüp " ne yanlısı ben ona bana erkek cocuk vermesi icin deger verdim o bir kız verdi kucagıma haketti" diyerek eve girdi. Karısına seslendi. Büsra nerdesin diye ama cevap yok. Mutfaga gecip yemegi gördü. Önce sırıtıp sonra karısı görür diye sert haline döndü. Masaya yaklasınca ortasında 6. Yılımız kutlu olsun yazan bi pasta gordu. Sevindi dedi icinden haksızlık ettim. Sonrs notları görüp okudu. Okudukca yas geldi yüzünden kendi acısı yüzünden karısını resmen diri diri topraga gömmüstü. Dedi düzelip bu illeti bırakacagım söz ama sonra son notu okuyup sonuna gelince durdu. Önce haklı dedi karısına ama sonra o napacaktı bir basına bi kız cocukla. Nasıl büyütücekti. Kızdı karısına önce yerle bir edicekti heryeri sonra niye edeyim iyi oldu kuma getirrim diyip yemegi yedi ve odaya cıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kelebeğin intikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin