Our Own Hut And Practise

46 2 2
                                    

A! Θα είχαν χτίσει μια καλύβα για την Ανδρομάχη επειδή θα καταλάβαιναν ότι θέλει το privacy της !

N: Μην ανησυχείς έχουν στείλει αλλαξιές για όλο το Glade. Έλα έχω βάλει αυτές για εσένα στην καλύβα σου.

Α:  Περίμενε τι καλύβα; Θα έχω δικιά μου δωμάτιο κάτι τέτοιο μου λες;

Ν: Ναι ακριβώς αυτό!

Α: WOW αυτό είναι τέλειο ευχαριστώ πολύ!

Ν: Παρακαλώ έλα πάμε!

Ξεκινήσαμε να περπατάμε και τότε ήταν που είδα την καλύβα ήταν πολύ ωραία, μπήκαμε μέσα και ήταν απλά πανέμορφη.

Μπήκαμε και είδα έναν απλά δικό μου παράδεισο ήταν τέλειο. Είχε ένα πολύ ωραίο ανοιχτό πράσινο χαλί, ένα μονό κρεβάτι που είδα τον κύριο χνουδωτού και ένα μεσαίου μεγέθους κουτί που όταν το άνοιξα είδα κάποιες αλλαξιές και μερικά ζευγάρια αθλητικά και 2-3 βιβλία.

Α: ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ ΤΟ ΑΓΑΠΆΩ!

N: Το ήξερα ότι θα σου αρέσει και αν θες θα έρχομαι τα βράδια να σου διαβάζω ή να σου λέω ιστορίες.

Α: Θα το ήθελα πολύ αυτό!

Ν: Τέλεια θα σε αφήσω να αλλάξεις και να το συνηθίσεις επίσης μίλησα με τον Minho και από αύριο είσαι runner!

Α: Όντως αυτό είναι τέλειο!

Ο Newt έφυγε και εγώ ξεκίνησα να κάνω βόλτες στο νέο μου δωμάτιο και όταν έφτασα στο κουτί με τις αλλαξιές, έβγαλα μια μαύρη βερμούδα ως το γόνατο και μια μπεζ κάπως μπλούζα, άφησα το μαλλί μου κάτω και μου άρεσε πολύ γιατί έφτανε ως την μέση της πλάτης μου.

Αφού άλλαξα ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και ένιωσα όλο μου το σώμα να ηρεμεί και τα μάτια μου να βαραίνουν, πήρα αγκαλιά τον κύριο χνουδωτού και άφησα τον ύπνο να με πάρει. Ξύπνησα μετά από καμιά ώρα νομίζω και είδα τον Minho να μπαίνει στο δωμάτιο μου.

Μ: Άκουσα έγινες runner.

Α: Γεια σου και εσένα Flaminho και ναι είμαι runner πλέον.

Μ: Τέλεια βάλε παπούτσια και έλα να με βρεις θες προπόνηση.

Α: Μου κάνεις πλάκα αλλά καλά θα έρθω.

Μ: Τέλεια τα λέμε.

Μου κάνει πλάκα εγώ απλά θέλω να κοιμηθώ και δεν ξέρω και εγώ τι θα με βάλει να κάνω. Αφού έβαλα τα παπούτσια μου πήγα και τον βρήκα ξεκίνησα την προπόνηση μου με την μία ήθελε να δει την αντοχή μου πρώτα με έβαλε να κάνω 2 κύκλους όλο το Glade. Όταν τέλειωσα τους κύκλους ένιωσα τα πόδια μου έτοιμα να με παρατήσουν αλλά ευτυχώς κάναμε ένα 5λεπτο διάλειμμα και μετά εξασκήθηκα στα μαχαίρια στο μυαλό μου πέρναγαν σκέψεις σαν:

" Μα καλά 5χρονο είμαι τι μου δίνει το μαχαίρι να σφαχτώ θέλει;" 

" Εγώ τι θα κάνω με το μαχαίρι;"

Α: Μinho τι ακριβώς το θέλω το μαχαίρι;

Μ: Αν σου επιτεθεί griever τι θα κάνεις τότε;

Α: Αφού θα είσαι μαζί μου τότε θα πετάξεις το δικό σου μαχαίρι.

Μ: Μπορεί να μην είμαι εγώ να είναι ο Ben ή κανένας άλλος. Τώρα άκου τι θα κάνεις θέλω να στοχεύεις τον κόκκινο κύκλο στον στόχο εκεί πέρα.

Α: Έγινε

Τότε πέταξα το μαχαίρι και από έκπληξη μου πέτυχα το κόκκινο κύκλο με την 1η προσπάθεια.

Α: Αχα τελειώσαμε δεν μπορώ άλλο

Μ: Έλα τελειώσαμε έτοιμη να φύγεις είσαι.

Τα πόδια μου με πόναγαν πολύ ευτυχώς είχε βραδιάσει και θα ερχόταν ο Newt να μου διαβάσει μια ιστορία. Όταν ήρθε είχα πάρει αγκαλιά το αρκουδάκι μου και ήμουν έτοιμη για να ακούσω την ιστορία που θα μου διάβαζε ή έλεγε. Κάπου στην μέση της ιστορίας εγώ αποκοιμήθηκα. Ένιωσα ένα απαλό φιλί στο μέτωπο μου και κάποιον να μου φτιάχνει την κουβέρτα μου.

____________________________________________________________________________

Γεια σας άλλο ένα κεφάλαιο τελείωσε! Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις 130 αναγνώσεις ξέρω δεν είναι πολλές για εσάς αλλά για εμένα σημαίνουν πολλά!

Anyway θα θέλατε να κάνω ένα face reavel;

BYE BYE για τώρα! Να μου προσέχεται αν είστε σε περιοχή που έχει πιάσει φωτιά και να ξέρετε ότι θα το περάσουμε όλο αυτό όπως και τον Covid!


Subject A8 -Newt's litlle sister-Where stories live. Discover now