Όταν έφτασα σε κάτι που έμοιαζε με τάφο είδα σε ένα κομμάτι ξύλο να γράφει το όνομα George και από κάτω είχε κάποια κόκκαλα. Άκουσα τότε ένα κλαράκι να σπάει από πίσω μου, γύρισα και είδα έναν μελαμσό άντρα.
?: Γεια σου greenie
Α: Γεια σας
?: Να σου συστηθώ με λένε Alby. Εσύ θυμάσαι το όνομα σου ή κάτι άλλο για εσένα;
Α: Μόνο...το όνομα μου θυμάμε...με λένε Ανδρομάχη.
Al: Λοιπόν χαίρομαι που σε γνωρίζω Ανδρομάχη, αλλά τι κάνεις στο δάσος μόνη σου τέτοια ώρα και που είναι ο Newt;
Α: Ο Newt κοιμάται ακόμα...και εγώ αποφάσησα να έρθω μια βόλτα στο δάσος. Δεν ξέρω γιατί αλλά το δάσος με ηρεμεί και με κάνει να φεύγω λίγο από την πραγματικότητα. Τι είναι αυτό;
Ρώτησα δείχνοντας το σημείο που έμοιαζε με τάφο.
Al: Εδώ έχουμε θάψει έναν φίλο μας που έπρεπε να τον σκοτώσουμε...
Α: Γιατί έπρεπε να το σκοτώσετε;
Αl: Τα αποκαλούμε greivers, κάνεις δεν έχει δει ένα για να μας πει πως μοιάζουν, τον George τον τσίμπησε ένα από αυτά και έπρεπε να τον σκοτώσουμε αλλιώς θα μπορούσε να μας βλάψει όλους αλλά είσαι πολλή μικρή για να στα λέω αυτά. Έλα λίγο μαζί μου.
Τότε πήγαμε σε μια μεριά από τους τοίχους του Maze και είδα κοντά 40-50 ονόματα και κάποια ήταν χαραγμένα με μια γραμμή σαν να έχουν σβηστεί. Ο Alby μου έδωσε κάποια εργαλεία για να γράψω το όνομα μου και εγώ επειδή δεν έφτανα όμως με σήκωσε στους ώμους του και άρχισα να σκαλίζω το όνομα μου. Όταν τέλειωσα με άφησε πάλι κάτω στο έδαφος και με αποχαιρέτησε, εγώ τότε πήγα να δω αν έχει ξυπνήσει ο Newt και για καλή μου τύχη ακόμα κοιμόταν, σκαρφάλωσα στην αιώρα του και ξάπλωσα με πολύ μαλακές κινήσεις για α μην τον ξυπνήσω. Έμεινα λίγη ώρα να τον κοιτάζω -όχι με κάποιον creepy τρόπο- είναι γλυκούλης όταν κοιμάται, με πήρε ο ύπνος και μετά από κάνα 10λεπτο ένιωσα κάποιον να παίζει με τα μαλλιά μου, κοίταξα πάνω και είδα τον Newt.
Ν: Καλησπέρα Ανδρομάχη(με αγουροξυπνημένη φωνή)
Α: Καλησπέρα Newtie. Κοιμήθηκες καλά;
Ν: Μια χαρά, εσύ;
Α: Και εγώ, να σε ρωτήσω κάτι;
Ν: Ναι τι είναι;
Α: Τι γίνεται αν σε τσιμπήσει ένα griever;
Ν: Ποιος σου είπε για τα grievers;
Α: Ο Alby. Έτσι όπως αποφάσισα να πάω μια βόλτα όσο εσύ κοιμόσουν και πήγα στο δάσος, βρήκα τότε κάτι που έμοιαζε με τάφο και έγραφε το όνομα George και με βρήκε ο Alby...
___________________________________________________________________
Άλλο ένα κεφάλαιο ήρθε στο τέλος του. Ξέρω τι θα μου πείτε "Μαρία Νεφέλη είχες πει ότι θα ανεβάσεις άλλο ένα κεφάλαιο προχτές το ξέρω απλά χτες πήγα θάλασσα και γύρισμα κουρασμένη. Άλλα το είχα ξεκινήσει.
Anyway
Εσείς τι κάνετε πως είστε όλα καλά; Που θα πάτε διακοπές ή αν πήγατε σε ποιο μέρος;
Αυτά Bye Bye
VOCÊ ESTÁ LENDO
Subject A8 -Newt's litlle sister-
FantasiaH Ανδρομάχη είναι 5 χρονών δυστυχώς είναι μαζί με μια κυρία που την λένε Dr. Paige και άλλα παιδιά μεγαλύτερα της. Τον αδερφό τον λένε Newt και έχει μια αδερφή την Sonya έχουν περάσει πολλά μαζί. Δεν είναι πολύ ανοιχτός τύπος δηλαδή με δυσκολία αν...