Gally and Bonfire Night

52 4 0
                                    

Τα αγόρια τότε έφυγαν και πήγαν στο δάσος εκεί κοντά. Ο Newt έπρεπε να πάει στους κήπους για να δουλέψει. Εγώ τον παρακαλούσα να με πάρει μαζί του γιατί δεν ήξερα και πολλά άτομα εκτός από αυτό, τον Chuck, τον Minho και τον Ben. Μετά από πολλά παρακάλια με πήρε μαζί του και αρχίσαμε να πηγαίνουμε εκεί που είχαν τα φυτά. Έκατσα σε ένα κορμό για λίγη ώρα ως που παρατήρησα μια πεταλούδα να πετάει γύρω γύρω. Έφυγα με απαλά βήματα για να μην με καταλάβει ο Newt και ξεκίνησα να κυνηγάω την πεταλούδα, έτσι όπως έτρεχα έπεσα πάνω σε κάποιον κοίταξα ψηλά και είδα ένα αγόρι να με κοιτάει.

?: Εσύ μάλλον είσαι η καινούργια μα καλά ποιος σε προσέχει;

Α: Ο Newt...

?: Έλα πάμε κατά εκεί, είσαι γρήγορη πάντως θα μπορούσες να γίνεις μια πολύ καλή runner. Ξέχασα να σου συστηθώ με λένε Gally.

Α: Χαίρομαι...πολύ που σε...γνωρίζω Gally.

Φτάσαμε στους κήπους και ο Newt είχε αγχωθεί πάρα πολύ γιατί νόμιζε ότι είχα τρέξει μέσα στο maze. Όταν με είδε να πλησιάζω με τον Gally με πήρε αγκαλιά 

(Κάπως έτσι φανταστείτε ότι ο κύριος στην εικόνα είναι ο Newt)

(Κάπως έτσι φανταστείτε ότι ο κύριος στην εικόνα είναι ο Newt)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kαι ευχαρίστησε τον Gally που με έφερε πίσω.

Fast Forward: Night Bone Fire

Εγώ καθόμουν σε έναν κορμό δέντρου και έβλεπα όλα τα αγόρια να κρατάνε ένα δοχείο σαν βάζο με ένα περίεργο πορτοκαλί μάλλον υγρό και είχαν χωριστεί σε μικρές ομάδες ενώ η φωτιά έκαιγε που έμοιαζε με σκελετό κάποιου πουλιού , εκείνη την στιγμή είδα τον Newt να έρχεται προς τον κορμό που καθόμουν κρατώντας το δοχείο και ένα πιάτο με φαγητό, μου το πρόσφερε και εγώ άρχισα να τρώω, τον παρακάλεσα να μου δώσει να δοκιμάσω μια σταγόνα από αυτό που έπινε και μου είπε όχι. Όταν τέλειωσα το φαγητό μου το άφησα δίπλα μου και άρχισα να χασμουριέμαι και ο Newt με πήρε στην αγκαλιά του και εγώ αποκοιμήθηκα εκεί πέρα. Τον ένιωσα να σηκώνεται και μετά από λίγα δευτερόλεπτα τον ένιωσα να με σκεπάζει με μία κουβέρτα.

______________________________________________________

Αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα. Όπως βλέπουμε η Ανδρομάχη μας έχει αρχίσει να κάνει κάποιους φίλους.

Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο αφήστε μου ένα σχόλιο και πατήστε και το αστεράκι αν θέλετε.

ΑΝΤΊΟ 

Subject A8 -Newt's litlle sister-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora