Meeting the Greenie better

39 2 7
                                    

Αφού βρήκαμε τον Chuck πήγαμε εκεί που καθόταν και του είπαμε πως ο Alby τον χρειάζεται για μια δουλειά και πήγε όλο χαρά να βοηθήσει τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε το πόδι του στο Glade τον αρχηγό μας. Εγώ έπρεπε να πάω για τρέξιμο στο maze αλλά πρώτα έπρεπε να αλλάξω την γάζα γιατί είχε λερωθεί λίγο με λάσπες, έτσι ξεκίνησα να πηγαίνω στην καλύβα των med-jack. Χτύπησα στην πόρτα και άκουσα μια γλυκιά φωνή να μου λέει να περάσω εγώ άνοιξα την πόρτα και είδα την Greenie να γιατρεύει τον Winston,περίμενα σε ένα από τα κρεβάτια που είχαν και καθόμουν εκεί, όταν τέλειωσε με τον Winston ήρθε στο κρεβάτι που καθόμουν και αρχίσαμε να μιλάμε.

?1: Γεια σου Ανδρομάχη.

Α: Γειά! Καμιά πρόοδο με την μνήμη σου;

?1: Ναι θυμήθηκα το όνομα μου.

Α: Λοιπόν πως σε λένε;

?1: Μαρίνα

Α: Ωραίο όνομα!

Μαρίν: Ευχαριστώ. Τι έχεις;

Α: Πριν κάτι μέρες είχα πέσει και είχα γδάρει το γόνατό μου το δεξί και ήρθα για να αλλάζω γάζα επειδή έχει λερωθεί.

Μαρίν: Τέλεια. Δεν μου είπες εσύ τι πόστο έχεις στο glade;

Α: Είμαι runner

Μαρίν: Πολύ ωραία, είναι επικύδινο;

Α: Εεεε όχι και πολύ απλά υπάρχουν κάτι πλάσματα που τα αποκαλούμε grievers

Μαρίν: Τι είναι το grievers;

Α: Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν έχει δει ένα για να μας πει πως μοιάζει.

Μαρίν: Α εντάξει δεν πειράζει.

Αφού μου άλλαξε την γάζα πήγα στην είσοδο του maze και είδα τον Minho να περιμένει τον καλημέρισα και αρχίσαμε τον Minho και ξεκινήσαμε να τρέχουμε.

2 ΏΡΕΣ ΑΡΓΌΤΕΡΑ 

Μετά από δυο ώρες επιστρέψαμε και τα πόδια μου πονάνε πάρα πολύ αλλά είχα ακόμα λίγη ενέργεια για να πάω στον Fry γιατί πεινάω κιόλας έτσι μάζεψα όλη την δύναμη μου και πήγα στον Frypan.

Α: Γεια Fry τι έχουμε σήμερα πεθαίνω της πείνας.

F: Έχουμε κοτόσουπα που σου αρέσει.

Α: Τέλεια. Ευχαριστώ πολύ.

F: Παρακαλώ πολύ

Πήρα το μπολ και πήγα να κάτσω σε ένα τραπέζι που έχουν εκεί πέρα.

__________________________________________________________

HELLO HELLO 

Επέστρεψα λοιπόν πως νιώθετε που σε 16 μέρες σχολείο;

Anyway αντίοοοοοοο

Subject A8 -Newt's litlle sister-Where stories live. Discover now