The New Girl And Her Forgettable Boyfriend

39 2 2
                                    


!Η ιδέα για την Μαρίνα ήταν της κολλητής μου @_marina36. Λοιπόν από εδώ ξεκινάνε κανονικά οι ταινίες  επίσης ξέρω ότι μόνο ο Thomas πήγε στο maze αλλά ήθελα να βάλω και ένα ακόμα κορίτσι. !

                                                                              1 ΜΉΝΑΣ ΜΕΤΆ 

Glader's POV

Όλα περνούσαν μια χαρά είχε περάσει ένας γαλήνιος μήνας από την τελευταία άφιξη στο Glade. Ακούσαμε τον μεταλλικό ήχο που κάνει το box όταν ανεβαίνει και τρέξαμε όλοι προς τα εκεί.

Marina's POV 

Ξύπνησα και είδα  να είμαι μαζί με ένα αγόρι μέσα σε ένα κουτί φτιαγμένο από σίδηρο ή μέταλλο. Δεν θυμάμαι τίποτα για εμένα ή το αγόρι που είναι μαζί μου. Τον ακούω σε μια στιγμή να φωνάζει για βοήθεια και μετά άρχισε να ουρλιάζει.

?1 ( Μαρίνα): Ει μην φωνάζεις ηρέμησε. Κάτσε ποιος είπαμε είσαι εσύ;

?2 ( Thomas) : Είμαι ο... Δεν θυμάμαι. Εσύ θυμάσαι ποια είσαι;

?1:  Τόσο καλά. Ούτε εγώ θυμάμαι κάτι για εμένα. Anyway τι είναι όλα αυτά και τι γράφουν πάνω;

?2: Μοιάζουν με προμήθειες και πάνω γράφουν W.C.K.D τι σημαίνει αυτό;

?1: Εμένα ρωτάς εγώ εδώ δεν ξέρω τίποτα για εμένα και θα ξέρω τι είναι αυτό;

?2: Έχεις δίκιο.

Τότε νιώσαμε το μεταλλικό πράγμα που ήμασταν να σταματάει και είδα ένα πράσινο φως να ανάβει.

End of Marina's POV

Είδα 2 νέους κάπου στην ηλικία όλων των άλλων παιδιών ανάμεσα στα 16-17, το ένα ήταν κορίτσι και είχε καστανόξανθα μαλλιά και ήταν γύρω στο 1,61 και το άλλο ήταν ένα αγόρι με μαύρα μαλλιά και ήταν γύρω 1,79 ( έτσι μου έβγαλε το Maze Runner Wiki) είδα τον Gally να πηγαίνει μέσα στο box και κάτι να τους λέει.

Gally's POV  

Αφού είδα ότι κανείς δεν πήγαινε να βοηθήσει τους Greenie πήρα την πρωτοβουλία και πήγα μέσα στο box. Αφού κατέβηκα την σκάλα πήγα κοντά στο αγόρι και του άπλωσα το χέρι για να τον τραβήξω έξω. 

G: Day one grennie rise and  shine (δεν θυμάμαι το ελληνικό)

Άπλωσα το χέρι μου για να βοηθήσω το αγόρι να σηκωθεί στα πόδια του και αυτός απλά κράτησε το χέρι μου μόνο για να σηκωθεί και βγήκε από το κουτί από την άλλη η κοπελίτσα ήθελε βοήθεια για να βγει.

End of Gally's POV

H κοπελίτσα ήρθε και στάθηκε δίπλα μου ενώ το αγόρι ήταν πεσμένο στο χώμα. Οι υπόλοιποι άρχισαν να γελάνε και να μιλάνε ταυτόχρονα, τους άκουγα να λένε πράγματα σε φάση " Αυτός θα ήταν καλός για βοηθός στην κουζίνα" και τέτοια τότε εγώ επειδή έβλεπα ότι ο Greenie φαινόταν μπερδεμένος.

Α: Παιδιά σταματήστε τον έχετε μπερδέψει τον Grennie.

Τότε το αγόρι σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει άκουσα πολλούς να γελάνε και ο Ζart να φωνάζει.

Z: ΕΙ ΈΧΟΥΜΕ ΈΝΑΝ ΔΡΟΜΕΑ!!!

Είδα τον Grennie να συνεχίζει να τρέχει και σε μια στιγμή τον είδα να σκουντουφλάει κάτω και μετά από λίγο σηκώθηκε και άρχισε να κοιτάει γύρω γύρω το Glade. Τότε είδα κάποιους Gladers να τον παίρνουν στο pit δεν πήγα κοντά γιατί πρώτα ήθελα να γνωρίσω το κορίτσι και έτσι έγινε πήγα να βρω το κορίτσι για να του συστηθώ.

_______________________________________________________________________________

Καλημέρα παιδιά τι κάνετε πως είστε; ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΙΈΣ-ΠΑΝΑΓΙΏΤΕΣ και λοιπά. 

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας ως τώρα για το story!

Αnyway BYE σας αγαπώ όλους

Subject A8 -Newt's litlle sister-Where stories live. Discover now