The Maze

45 2 0
                                    

*H φωτογραφία είναι ένα δωράκι από εμένα για εσάς*

Σήμερα ήταν η μέρα όπου θα προσπαθούσα να βρω το πόστο μου στο Glade. Θα δοκίμαζα σαν runner είχα λίγο άγχος άλλα θα είναι και ο Minho μαζί μου. Μόλις τελειώσαμε το φαγητό μας εγώ και ο Minho πήγαμε να πάρω τον εξοπλισμό μου και κατευθυνθήκαμε προς τους τοίχους. Είχα λίγο άγχος αλλά ο Minho με σιγούρεψε ότι θα είναι μαζί μου όλη την ώρα.

Με το που μπήκαμε στο Maze ξεκινήσαμε χαλαρό jogging και αφού χαθήκαμε στην γωνία ξεκινήσαμε τρέξιμο, εγώ ήμουν πιο γρήγορη από τον Minho και τον άφησα λίγο πιο πίσω. Όταν φτάσαμε στον τομέα που θα εξερευνούσαμε τον άκουσα να μου λέει:

Μ: Είσαι πολύ γρήγορη Greenie 

Α: Μπορείς να με φωνάζεις Ανδρομάχη.

Μ: Μπα προτιμώ το Grennie.

Α: Ωραία και εγώ τότε θα σε φωνάζω Flaminho.

Μ: Καλά ας αφήσουμε τώρα αυτά και πάμε να δούμε αυτό το μέρος.

Ξεκινήσαμε να περπατάμε μέσα στον τομέα 6, λέγαμε πολλά αστεία με τον Minho. Είδαμε τον ήλιο να δύει και αυτό ήταν ένα σημάδι για να πάμε πίσω στο Glade. Ο Minho μου έπιασε το χέρι  * με φιλικό τρόπο* για να μην χαθώ και αρχίσαμε να πηγαίνουμε πίσω στα αγόρια. Μετά από κάνα 20λεπτο φτάσαμε στο glade. Όταν βγήκα από τους τοίχους έτρεξα με όση δύναμη έχω στον Frypan για να πάρω φαγητό επειδή πείναγα σαν λύκος.

F: Γεια Ανδρομάχη, πως σου φάνηκε να είσαι σαν runner.

Α: Γεια σου Fry, είμαι έτοιμη να πέσω κάτω και τα πόδια μου πονάνε πάρα πολύ επίσης πεινάω τι έχει σήμερα το meny;

F: Έφτιαξα το στιφάδο μου, έλα πάρε.

Είπε και πήρα το μπολ που μου έδωσε πήγα σε κάτι σαν τραπέζι που είχαν και ξεκίνησα να τρώω.

Α: Γεια σου Flaminho.

Μ: Γεια σου και εσένα greenie. Πως νιώθεις;

Α: Έτοιμη να λιποθυμήσω από την κούραση σίγουρα μετά από αυτό εδώ το φαγητό πάω για ύπνο.

Όταν τέλειωσα να τρώω αντί να πάω να κοιμηθώ πήγα να δω τον Newt γιατί δεν το είχα δει από το πρωί και μου έλειψε.

Ν: Γεια σου Ανδρομάχη

Α: Γεια σου Newtie.

N: Μου αρέσει το χαϊδευτικό μου. Πως σου φάνηκε μια μέρα σαν runner;

Α: Ναι έχει λίγο πλάκα αλλά με πονάνε τα πόδια μου και νιώθω ότι θα πέσω για ύπνο όλο το απόγευμα.

Ν: Ξέρω αυτό το συναίσθημα πίστεψε με. Έλα θες να πάμε για ύπνο και εγώ είμαι κουρασμένος.

Α: Ναι πάμε

Πήγαμε στην αιώρα του Newt και με σήκωσε αγκαλιά, ξαπλώσαμε και εγώ με την μια έπεσα για ύπνο. Μετά από κάνα 4ωρο μάλλον ξύπνησα και είδα ότι ο Newt ακόμα κοιμάται, ήταν πολύ κουρασμένος φαίνεται, έτσι έφυγα με απαλά βήματα και πήγα μια βόλτα στο δάσος.

________________________________________________________________________________

Γεια παιδιά τι κάνετε πως είστε όλα καλά;

Συγνώμη που άργησα να ανεβάσω απλά είχα βρει κάτι πολύ ωραίες ιστορίες με θέμα την μαφία. Μπορεί να ανεβάσω άλλο ένα σήμερα. 

Αnyway 

Το κορίτσι μας εδώ είδε για πρώτη φορά το έξω από το Glade δηλαδή το Maze.

Τι λέτε να γίνει μετά;

ΑΝΤΊΟ ΓΙΑ ΤΏΡΑ 

Subject A8 -Newt's litlle sister-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang