"OMG SUMMER!???" Calum skrek rakt ut och hon kastade säg i hans famn och tryckte hennes läppar mot hans.
"SARAH!!?" Ashton gjorde samma sak som Calum och jag log för mej själv.
"FAN VA JA HAR SAKNAT DEJ I DOM HÄR TVÅ VECKORNA?!" Violett log så stort man bara kunde och även hon kastade säg i Luke's famn och kysste han.
"Omg tjejer!!" Jag log jätte stort och dom slet säg ifrån sina killar och vi skapade en gruppkram. "Jag trodde det bara var Violett som skulle komma?!"
"Vi ville överaska er!" Vi slet oss ifrån varandra och dom kramade sina killar igen.
"Snygg hoodie Btw!" Violett log mot mej och jag log samtidigt som Michael log mot mej. "Jag tror vi behöver en stor förklaring!" Violett skrattade och vi började gå mot bilen.
Vi mötte massor av fans och några paparazzis, men det gick bra och vi kunde hoppa in i minibussen.
~ Kl. 18, alla är uppe på sina rum utom Luke och Michael ~
Jag stod precis vid trappan och skulle gå till köket, men då hör jag Luke å Michael prata och automatiskt så stannar jag upp och lyssnar.
"Allvarligt? Tror du det är okej för henne?" Michael lät lite orolig.
"Ja, hon är en cool tjej okej! Det blir bra ska du se!"
"Vad för nått!" Jag ställd mej framför dom och Michael fick stora ögon liksom Luke.
"Nej Rosé alltså..." Började Michael men jag avbröt han.
"DU KOMMER LÄMNA MEJ?! Du kommer skicka iväg mej igen! Jag kan bara inte fatta dej?! Mamma kanske har rätt?" Jag vände snabbt på klacken och sprang ut.
"DU FÅR INTE SPRINGA ROSÉ!!" Var det sista jag hörde innan jag smällde igen dörren och sprang bortåt.
Efter ett tag kände jag hur jobbigt det blev och hur yr jag plötsligt blev, jag hade kommit in till en stig och kände plötsligt att jag föll på marken innan allt blev svart.
~ Michael's Persperktiv ~
Jag sprang snabbt efter henne när jag fått på mej skorna men såg inte vars hon gått, jag sprang i igen och slog upp alla dörrar.
"NI MÅSTE HJÄLPA MEJ HITTA ROSÉ! HON SPRANG IVÄG?!"
"Hon får inte springa, hon kan bli yr och ramla ihop?!" Calum var snabb med att svara på frågan jag inte sa men tänkte.
Vi sprang alla ner och dom tog på säg skorna mesans jag sprang ut på DN gång, jag började bara springa runt, jag måste hitta henne?! Jag måste förklara så hon förstår!?
Plötsligt ser jag en stig och något lite längre in på stigen, jag springer snabbt in på stigen och då ser jag att det är Rosé som ligger där på marken.
"JAG HAR HITTAT HON!" Jag toppade och sprang fram till hon, hon var kall och jag tog snabbt upp henne i min famn.
Alla kom efter och tjejerna blev alldeles chockade eftersom ärmarna på hoodien hade åkt upp så man såg henne ärr och plåster.
Ashton gick i förväg med tjejerna och försökte lugna dom, vi andra gick efter och jag höll i hon samtidigt som Luke å Calum gick bredvid.
När vi kom in till huset så sprang vi snabbt upp till Luke's rum och la henne på sängen, tjejerna blev till och med rädda när dom såg blodet på sängen och Ashton fick förklara för dom.
"Hon måste bli varm, du vaknar hon lättare" Calum tittade på mej och jag lurade in hon i täcket.
~ Rosé's Persperktiv, en halvtimme senare ~
YOU ARE READING
||To the moon||Book 2||
FanfictionEn fortsättning på min andra bok ||To the moon||Book 1|| Vad tror ni Rosé kommer göra? Vad tror ni Michael kommer göra? Kommer det påverka bandet? Kommer dom träffas igen? Vem var det egentligen i telefonsamtalet och påverkade det vad Michael gjord...