1

198 4 1
                                    

Harry

Piatok večer. Všetci mladý ľudia sú vonku v kluboch a zabávajú sa aj ja som bol taký- drogy, alkohol, cigarety, sexy chalani a baby všade okolo mna ale toto všetko sa zmenilo keď som zabudol použiť ochranu.

Volám sa Harry Styles mám 21 a vychovávam svojho syna ktorý má len tri mesiace, jeho matka nás opustila hneď ako sa narodil. Tri mesiace mi pomáhala hlavne mamka a cela moja rodina ale nemohol som tu zostať navždy.

Je asi jedenásť večer a my sme konečne dorazili do nášho nového domčeka v Doncestri. Dom som kúpil asi týždeň dozadu a už som ru bol pred troma dňami keď nám sťahovací už všetko priniesli aby som to tu mohol rozbaliť a nasťahovať lebo verte mi s malým bábätkom sa ťažko ide do nového keď neni zariadený.

Iba som z auta zobral malého a tašku s oblečením vytiahol som kľúče aby som odomkol ale nešlo mi to takže som tam šaškoval asi pol hodinu dokym mi nezačal malý plakať lebo mu bola zima predsa len je už December.

,,Oh zlato." Povedal som a zobral som si ho na ruky a ešte som ho prikryl dekou a znova som sa pokusil to odomknúť, už som to vzdával keď sa ozval hlas za mnou.

,,Pomôžem Vám?" Spýtal sa a ja som myslel že omdliem lebo tak anjelsky hlas som v živote nepočul.

,,Erm, prepáčte keď vás Charles zobudil ale už sa tu asi 45 minút snažím otvoriť dvere." Povedal som a otočil som sa a znova som skoro omdlel lebo tam stál muž ktorý mohol mat max 175cm mal dlhe vlasy modré oči a mal oblečenú teplakovu súpravu adidas.

,,Nebojte sa teraz idem s môjho koncertu takže má nezobudil a to s tým zámkom mala vždy pani problém dajte mi kľúče." Povedal ja som len prikyvol a podal som mu ich a s malým som odstúpil on tam dal kľúč oprel sa o dvere a ako otočil kľúčikom zatlačil na ne a oni sa otvorili.

,,Ďakujem Vám eeeh." Povedal som a on sa iba usmial a natiahol ruku.

,,Louis Tomlinson." Povedal s úsmevom a ja som mu potriasol rukou.

,,Harry Styles,ešte raz Vám ďakujeme ja aj Charles keby ste neprišiel tak budeme asi spat v aute." Povedal som s úsmevom a on iba zakrútil hlavou.

,,Bola to maličkosť, čakáte ešte niekoho?" Spýtal sa keď videl že nikto okolo nás nieje.

,,Keď myslite jeho matku tak nie, som jeho jediný rodič." Povedal som a popravil som si Charlesa na rukách.

,,Takže je to potom Charles Styles." Povedal a ja som sa usmial

,,Charles Louis Styles, má take iste stredne meno ako vy prve." Povedal som a keď som sa na neho pozrel mohol som vidieť že sa usmiava.

,,Nepôjdeme radšej dnu? Malému už je isto zima a ja vás chcem spoznať teda keď mieste unavený." Povedal a ja som sa musel usmiať.

,,Tak podme ale musím ísť do auta ešte pre pár veci a musím uložiť malého." Povedal som on iba prikyvol a išli sme dnu.

,,kľudne si choďte pre veci vidím že stá sa len teraz prisťahovali ja Vám Charlesa môžem uložiť mám šesť súrodencov." Povedal s úsmevom a mne sa roztopilo srdce.

,,Keď Vám to nebude vadiť? Ja zatiaľ donesiem veci z auta a nalejem nam víno a k tomu niečo." Povedal som s úsmevom on iba prikyvol a zobral si odo mna Charlesa.

S úsmevom na perách som sa znova vybral do tej zimy a začal som sťahovať posledné krabice s tanierami a pohármi.

Keď som doniesol poslednú krabicu z chladničky som vybral víno a ovocie z tašky keďže som bol predtým než sme sem prišli nakúpiť.

Zobral som dva vínove pohare, ovocie som dal do misky a išiel som do obývačky kde bol Louis a pozeral Twitter.

,,Neviem prečo ale mne trvá Charlesa dať spat asi pol hodinu a vy ste to zvládli za pätnásť." Povedal som keď som sa pozrel na hodinky.

,,Hneď ako som mu dal cumlík tak sa mu začali zatvárať oči bol zrejme unavený z cesty." Povedal a znova sa usmial.

,,Neviem aké víno pijete ale toto je jedine ktoré mám doma." Povedal som a začal som mám nalievať. Keď som nám nalial konečne som si dal dole mikinu keďže v dome bolo dosť teplo

,,Na zdravie." Povedal som a s Louisom sme si pritukli a začali sme sa sa rozprávať o všetkom možnom aj nemožnom.

,,Takže ak to dobre chapem ty si superstar a bavíš sa zo single otcom ktorý mal ledva na to aby kúpil najlacnejší dom tu." Povedal som zasmial som sa a zatriasol som hlavou.

,,Hej Nehovor tak ako si sam povedal si single otec a je výborne že si sa rozhodol odísť od rodičov a nezáleží na tom kto má koľko peňazí ale na tom kto má čo vo vnútri a myslím si že Charles bude mat výborný vzor v tebe lebo len z tohoto rozprávania viem povedať že si výborný chlap a otec." Povedal a mne sa nahrnuli do očí slzy.

,,Prepáč ale som citliví v poslednej dobe a toto mi nikto okrem rodiny nepovedal." Povedal som a utrel som si slzy čo mi vyšli.

,,Neospravedlňuj sa je to normálna vec." Povedal a natiahol sa aby má objal a musím Vám povedať že to bolo najlepšie objatie aké som kedy dostal a tiež som asi po prvý krát ucítil prijemne ohňostroje v mojom bruchu.

Až do svitania sme sa objimali, rozprávali, smiali, spievali, tancovali jedli a ja som vedel že som sa zamiloval so superstar ktorej nesiaham ani po členky.

New life/Larry Stylinson/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang